07.03.10, 14:34

Blue Grass poszerza zespół

Managerami ds. New Business zostali Joanna Szwajca i Ariel Kuźniewski

W związku z utworzeniem nowego działu New Business, agencja reklamowa Blue Grass rozbudowuje swój zespół. Struktury agencji zasiliły dwie nowe osoby - Joanna Szwajca i Ariel Kuźniewski.

Joanna Szwajca z rynkiem reklamy związana jest od 2000 roku. Przez pierwszych osiem lat pracowała w TVP Poznań na stanowisku specjalisty ds. reklamy i marketingu. Zajmowała się wówczas pozyskiwaniem klientów, dopasowywaniem oferty do ich indywidualnych potrzeb oraz opieką handlową nad pozyskanymi klientami. W latach 2008-2009 związana była z wydawnictwem Sportlive 24jako wyłączny przedstawiciel na Polskę zachodnią.

Ariel Kuźniewski przez blisko trzy lata był związany z agencją scent marketingową SellSupport, działającą w obszarze experiental marketingu, w której odpowiadał za projekty new businessowe i działania wspierające rozwój działu client service. Następnie swoje życie zawodowe związał z branżą wydawniczą - zajmując stanowisko Advertising Sales Managera w Korporacji Targowej, odpowiadał za dział reklamy, jak również za budowanie strategii sprzedaży powierzchni reklamowych oraz komunikacji tytułów prasowych.

- Zgodnie z planem rozwoju agencji BLUE GRASS wyodrębniamy i rozwijamy wyspecjalizowane działy. Efektem tych działań jest utworzenie Działu New Business, pozyskanie nowej osoby do Działu Kreacji, a także zatrudnienie Specjalisty ds. produkcji. Kolejnym etapem będzie poszerzenie struktur Działu Obsługi Klienta – mówi Karmena Roztocka, Strategic Director w Blue Grass. Nowoutworzony dział New Business nadzoruje Krzysztof Rymko, Account Director.

 

Komentarze

Powiązane

14.10.24, 08:55
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Michalczyk i Krystian Wojtkowski dołączyli do Publicis Worldwide Poland
Do Publicis Worldwide Poland dołączył nowy, seniorski team kreatywny - Mateusz Michalczyk i Krystian Wojtkowski.
13.10.24, 20:50
| reklama & PR » informacje
WWF Polska razem z first aid communication team wzywają do działania na rzecz planety
Agencja first aid communication team po raz kolejny realizuje działania komunikacyjne dla Living Planet Report (LPR) Fundacji WWF, raportu, w którym publikowane są wyniki monitoringu obrazujące globalne trendy populacji i gatunków dzikich zwierząt.
13.10.24, 14:01
| reklama & PR » informacje
Małgorzata Rozenek-Majdan będzie dalej ambasadorką Clarins Polska
Polski dystrybutor marki Clarins będzie kontynuował współpracę z Małgorzatą Rozenek-Majdan w roli ambasadorki. Prezenterka będzie współtworzyć lokalną tożsamość marki, angażując się w szerokie działania promocyjne.
13.10.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Bliki w Bloku. Czteroodcinkowa seria z udziałem influencerów
Agencje należące do Publicis Groupe Polska przygotowały dla marki Blik kolejny niestandardowy projekt reklamowy – czteroodcinkową serię „Bliku w Bloku”.
12.10.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
PZU promuje ubezpieczenia NNW dla studentów
PZU w swojej najnowszej kampanii ubezpieczeń promuje NNW dla studentów. Przy tworzeniu kreacji kampanii wykorzystywano sztuczną inteligencję. 
12.10.24, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Paulina Kowol na pokładzie Papaya Roster
Do zespołu Papaya Roster dołączyła autorka zdjęć Paulina Kowol.
12.10.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
Familijne sponsorem podcastu Co powie Tata?
Marka Familijne została sponsorem II sezonu podcastu Onetu pt. „Co powie Tata?”, który porusza temat relacji ojców z dziećmi. W nowej serii, liczącej 10 odcinków, mężczyźni dzielą się osobistymi doświadczeniami i refleksjami na temat ojcostwa.
12.10.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Eurowag klientem portfolio Lightscape
Agencja Lightscape rozpoczęła współpracę z europejską firmą technologiczną i partnerem europejskiego sektora komercyjnego transportu drogowego (KTD) – Eurowag.
11.10.24, 19:45
| reklama & PR » informacje
REHAU uruchamia pogram lojalnościowy dla stolarzy
Agencja MPL Verbum zdobyła budżet REHAU na opracowanie nowego programu lojalnościowego skierowanego do firm stolarskich oraz hurtowni branżowych. Program ma nie tylko cel sprzedażowy.
11.10.24, 18:45
| reklama & PR » informacje
Dariusz Baryga ambasadorem marki Kohersen
Kohersen rozpoczął współpracę z szefem kuchni Dariuszem Barygą, który został ambasadorem marki i poprowadzi jej kanał YouTube. Marka objęła również patronatem warsztaty w studio kulinarnym kucharza.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

25.10.2024 r., Campus Google, Warszawa.semWaw#3