07.03.10, 14:34
Blue Grass poszerza zespół
W związku z utworzeniem nowego działu New Business, agencja reklamowa Blue Grass rozbudowuje swój zespół. Struktury agencji zasiliły dwie nowe osoby - Joanna Szwajca i Ariel Kuźniewski.
Joanna Szwajca z rynkiem reklamy związana jest od 2000 roku. Przez pierwszych osiem lat pracowała w TVP Poznań na stanowisku specjalisty ds. reklamy i marketingu. Zajmowała się wówczas pozyskiwaniem klientów, dopasowywaniem oferty do ich indywidualnych potrzeb oraz opieką handlową nad pozyskanymi klientami. W latach 2008-2009 związana była z wydawnictwem Sportlive 24jako wyłączny przedstawiciel na Polskę zachodnią.
Ariel Kuźniewski przez blisko trzy lata był związany z agencją scent marketingową SellSupport, działającą w obszarze experiental marketingu, w której odpowiadał za projekty new businessowe i działania wspierające rozwój działu client service. Następnie swoje życie zawodowe związał z branżą wydawniczą - zajmując stanowisko Advertising Sales Managera w Korporacji Targowej, odpowiadał za dział reklamy, jak również za budowanie strategii sprzedaży powierzchni reklamowych oraz komunikacji tytułów prasowych.
- Zgodnie z planem rozwoju agencji BLUE GRASS wyodrębniamy i rozwijamy wyspecjalizowane działy. Efektem tych działań jest utworzenie Działu New Business, pozyskanie nowej osoby do Działu Kreacji, a także zatrudnienie Specjalisty ds. produkcji. Kolejnym etapem będzie poszerzenie struktur Działu Obsługi Klienta – mówi Karmena Roztocka, Strategic Director w Blue Grass. Nowoutworzony dział New Business nadzoruje Krzysztof Rymko, Account Director.
Komentarze