07.03.10, 14:34
Blue Grass poszerza zespół
W związku z utworzeniem nowego działu New Business, agencja reklamowa Blue Grass rozbudowuje swój zespół. Struktury agencji zasiliły dwie nowe osoby - Joanna Szwajca i Ariel Kuźniewski.
Joanna Szwajca z rynkiem reklamy związana jest od 2000 roku. Przez pierwszych osiem lat pracowała w TVP Poznań na stanowisku specjalisty ds. reklamy i marketingu. Zajmowała się wówczas pozyskiwaniem klientów, dopasowywaniem oferty do ich indywidualnych potrzeb oraz opieką handlową nad pozyskanymi klientami. W latach 2008-2009 związana była z wydawnictwem Sportlive 24jako wyłączny przedstawiciel na Polskę zachodnią.
Ariel Kuźniewski przez blisko trzy lata był związany z agencją scent marketingową SellSupport, działającą w obszarze experiental marketingu, w której odpowiadał za projekty new businessowe i działania wspierające rozwój działu client service. Następnie swoje życie zawodowe związał z branżą wydawniczą - zajmując stanowisko Advertising Sales Managera w Korporacji Targowej, odpowiadał za dział reklamy, jak również za budowanie strategii sprzedaży powierzchni reklamowych oraz komunikacji tytułów prasowych.
- Zgodnie z planem rozwoju agencji BLUE GRASS wyodrębniamy i rozwijamy wyspecjalizowane działy. Efektem tych działań jest utworzenie Działu New Business, pozyskanie nowej osoby do Działu Kreacji, a także zatrudnienie Specjalisty ds. produkcji. Kolejnym etapem będzie poszerzenie struktur Działu Obsługi Klienta – mówi Karmena Roztocka, Strategic Director w Blue Grass. Nowoutworzony dział New Business nadzoruje Krzysztof Rymko, Account Director.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze