28.02.10, 16:40
Murator otworzył pasaż internetowy
Pod adresem zakupy.wymarzonyogrod.pl działa już pierwszy branżowy pasaż utworzony przez Muratora. Wydawca zamierza z niego uczynić najważniejszą w polskim internecie platformę sprzedaży produktów ogrodowych.
Pod adresem zakupy.wymarzonyogrod.pl działa już pierwszy branżowy pasaż utworzony przez Muratora. Wydawca zamierza z niego uczynić najważniejszą w polskim internecie platformę sprzedaży produktów ogrodowych.
Pasaż zakupy.wymarzonyogród.pl został stworzony z myślą o klietnach i sprzedawcach. Do współpracy zapraszane są sklepy oferujące asortyment związany z szeroko rozumianym ogrodnictwem. Mapa kategorii pasażu ma byc stale rozbudowywana, jednak zawsze związana z zielenią. Sprzedawcy otrzymują szereg możliwości prezentacji produktów, obecność w porównywarce cen i bardzo elastyczną możliwość rozliczenia współpracy. Obecnie w pasażu zakupy.wymarzonyogrod.pl działa kilkadziesiąt sklepów, które prezentują blisko 6000 produktów z branży ogrodniczej. Liczba zainteresowanych współpracą dynamicznie rośnie.
Klienci, prócz dotarcia do wybranych, często długo poszukiwanych produktów, mogą liczyć na doradztwo i pomoc w wyborze. W nowym pasażu znajdą poradniki zakupowe przygotowane przez fachowców, artykuły, zdjęcia, instrukcje. Porównywarka cen i wyszukiwarka mają ułatwić znalezienie oferty najtańszej i najlepiej dopasowanej do potrzeb.
„Dwa najważniejsze cele, jakie nam przyświecają, to zachowanie profesjonalnego, branżowego charakteru pasażu zakupy.wymarzonyogrod.pl oraz uczynienie z niego najważniejszego w polskim internecie miejsca sprzedaży produktów ogrodowych” – skomentował wprowadzenie nowego produktu Dominik Malczewski, dyrektor ds. e-commerce w MURATOR S.A.
Kampania wprowadzająca produkt na rynek obejmuje marketing w wyszukiwarkach internetowych, intensywną promocję w serwisach Muratora, w tym www.wymarzonyogrod.pl i www.muratordom.pl oraz newsletterach. Pasaż będzie cyklicznie reklamowany w czasopismach Muratora, m.in. „Dobre Wnętrze”, „M jak mieszkanie”, „Moje Mieszkanie”, „Murator”, „Zbuduj dom”, „Murator Poradnik Zrób to sam”, „Murator Projekty Domów”, dziennik „Super Express”. Kreację stworzył i zaplanował media Dział Marketingu Muratora.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze