24.02.10, 19:55
Agencja Hand Made wprowadza nowe pozycjonowanie swojej marki
Agencja Hand Made z początkiem marca br. wprowadza nowe pozycjonowanie swojej marki, nowy CI oraz nowe plany rozwojowe.
Agencja Hand Made z początkiem marca br. wprowadza nowe pozycjonowanie swojej marki, nowy CI oraz nowe plany rozwojowe.
Hand Made together - tak brzmi pełna, odświeżona nazwa agencji, która po czteroletnim rozwoju na rynku reklamy, zdecydowała się doprecyzować swoje pozycjonowanie. Idea Together ma oddawać kwintesencję sposobu myślenia agencji i podejścia do tworzenia komunikacji. To również prosta wykładnia procesu, który ma miejsce wewnątrz agencji.
Wraz w wprowadzeniem nowego pozycjonowania, Hand Made odświeża również swój CI i wprowadza nową jakość w obsłudze klienta. Identyfikacja graficzna firmy wprowadza nową kolorystykę, odświeża logotyp i wprowadza motyw znaku graficznego - nakładających się na siebie dłoni. Nowy CI firmy będzie sukcesywnie wprowadzany w ciągu najbliższego miesiąca. Wraz z odświeżeniem własnych materiałów agencja wprowadza świeże procedury usprawniające jakość obsługi. Poza strategią i nową identyfikacją graficzną Hand Made w 2010 roku planuje poszerzenie swej działalności. W najbliższym czasie, w strukturach agencji, wyodrębniona zostania spółka dedykowana do realizacji zleceń interaktywnych. Agencja planuje również rozwój działu strategicznego i znaczące poszerzenie usług o charakterze BTL.
Hand Made to agencja reklamowa typu full service działająca na ryku od czterech lat. Do grona klientów agencji należą: Akzo Nobel (Dulux), Apteki Dbam o Zdrowie, Bakoma (7 Zbóż, Bakuś, Polskie Smaki, Premium, Satino), Bioderma, Berlin Chemie (Flavamed), Grupa Żywiec (Strong), Kofola (Hoop Cola, Arctic, Jupi), Nordea Bank Polska, Ozone Laboratories Polska, Lakma.
Komentarze