24.02.10, 19:55

Agencja Hand Made wprowadza nowe pozycjonowanie swojej marki

Agencja Hand Made z początkiem marca br. wprowadza nowe pozycjonowanie swojej marki, nowy CI oraz nowe plany rozwojowe.

Agencja Hand Made z początkiem marca br. wprowadza nowe pozycjonowanie swojej marki, nowy CI oraz nowe plany rozwojowe.

Hand Made together - tak brzmi pełna, odświeżona nazwa agencji, która po czteroletnim rozwoju na rynku reklamy, zdecydowała się doprecyzować swoje pozycjonowanie. Idea Together ma oddawać kwintesencję sposobu myślenia agencji i podejścia do tworzenia komunikacji. To również prosta wykładnia procesu, który ma miejsce wewnątrz agencji.

Wraz w wprowadzeniem nowego pozycjonowania, Hand Made odświeża również swój CI i wprowadza nową jakość w obsłudze klienta. Identyfikacja graficzna firmy wprowadza nową kolorystykę, odświeża logotyp i wprowadza motyw znaku graficznego - nakładających się na siebie dłoni. Nowy CI firmy będzie sukcesywnie wprowadzany w ciągu najbliższego miesiąca. Wraz z odświeżeniem własnych materiałów agencja wprowadza świeże procedury usprawniające jakość obsługi. Poza strategią i nową identyfikacją graficzną Hand Made w 2010 roku planuje poszerzenie swej działalności. W najbliższym czasie, w strukturach agencji, wyodrębniona zostania spółka dedykowana do realizacji zleceń interaktywnych. Agencja planuje również rozwój działu strategicznego i znaczące poszerzenie usług o charakterze BTL.

Hand Made to agencja reklamowa typu full service działająca na ryku od czterech lat. Do grona klientów agencji należą: Akzo Nobel (Dulux), Apteki Dbam o Zdrowie, Bakoma (7 Zbóż, Bakuś, Polskie Smaki, Premium, Satino), Bioderma, Berlin Chemie (Flavamed), Grupa Żywiec (Strong), Kofola (Hoop Cola, Arctic, Jupi), Nordea Bank Polska, Ozone Laboratories Polska, Lakma.

Komentarze

Powiązane

16.01.25, 23:32
| reklama & PR |
Rockfin odświeża wizerunek, który ma podkreślać ambicje na rynku globalnym
Rockfin, firma działająca w obszarze projektowania i produkcji systemów wspierających transformację energetyczną, przeprowadza rebranding, wprowadzając nową identyfikację wizualną, która ma podkreślać jej ambicje na rynku globalnym.
16.01.25, 20:24
| reklama & PR » informacje
Roślinny lek Canephron w kreatywnym formacie modular video
Canephron, roślinny lek bez recepty na dolegliwości układu moczowego, jest tematem nowej kampanii opartej na formacie modular video. W kreatywnym projekcie autorstwa agencji MADOGZ lek symbolicznie wspiera strażaczki w gaszeniu „osobistych pożarów”.
16.01.25, 12:03
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Pawlak w zespole HOLO Group
Do zespołu kreatywnego HOLO Group dołączyła Agnieszka Pawlak, która objęła stanowisko senior creative.
16.01.25, 10:55
| reklama & PR » informacje
Polpharma promuje żele do nosa marki Xylogel
Rozpoczęła się kampania żelów do nosa Xylogel, przygotowana przez Opus B. To już kolejna realizacja agencji dla tej marki.
16.01.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
Muzyka łączy, tak jak bycie na TY. Wojciech Mann i Radzimir Dębski (JIMEK) w kampanii marki Tyskie
Tyskie poszerza działania platformy komunikacyjnej „Jesteśmy na TY”, stawiając na muzykę jako przestrzeń, która łączy ludzi. Marka zaprosiła do kampanii Wojciecha Manna oraz Radzimira Dębskiego.
16.01.25, 06:00
| reklama & PR » informacje
Podsumowanie 2024 roku: Krzysztof Koczorowski (KARAT-e i SLOWoTWÓRCY)
Rok 2024 w branży - Krzysztof Koczorowski, prezes zarządu, dyrektor kreatywny Studia Brandingowego KARAT-e, właściciel Agencji Reklamowej SLOWoTWÓRCY, podsumowuje miniony rok w branży dla portalmedialny.pl.
15.01.25, 21:00
| reklama & PR » informacje
Karol Kłos ambasadorem Nice To Fit You
Nice To Fit You rozszerza współpracę z Polską Ligą Siatkówki o współpracę ambasadorską z jednym z najbardziej rozpoznawalnych siatkarzy w Polsce - Karolem Kłosem. Kłos to jeden z najbardziej utytułowanych polskich siatkarzy ostatnich lat, reprezentant Polski, mistrz świata z 2014 roku, olimpijczyk z Rio de Janeiro (2016).
15.01.25, 13:56
| reklama & PR » ludzie
Michał Brzeczkowski awansował w VML
Od początku 2025 r. Michał Brzeczkowski objął stanowisko Account Director w agencji VML.
15.01.25, 10:55
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Tomasz Ćwiąkała ambasadorem marki Betclic
Tomasz Ćwiąkała, dziennikarz, komentator sportowy oraz youtuber, autor wielu formatów poświęconych piłce nożnej dołączył do grona ambasadorów marki Betclic.
14.01.25, 14:01
| reklama & PR » informacje
Kia Polska promuje ofertę wyprzedażową 2024
Kia Polska ruszyła z kampanią wspierającą trzy wybrane auta z gamy modeli wyprzedażowych: Niro, XCeed oraz Sportage. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.