31.01.10, 12:41

Zimowe, Olimpijskie Mobilne Stop Cafe w polskich Tatrach

Zimowe miasteczko Olimpijskie Mobilne Stop Cafe już niedługo zagości w polskich górach. Po wakacyjnej trasie, podczas której mobilne bistro odwiedziło m.in. największe imprezy sportowe ubiegłego roku w Polsce, nadszedł czas na zimowe wojaże.

Zimowe miasteczko Olimpijskie Mobilne Stop Cafe już niedługo zagości w polskich górach. Po wakacyjnej trasie, podczas której mobilne bistro odwiedziło m.in. największe imprezy sportowe ubiegłego roku w Polsce, nadszedł czas na zimowe wojaże.

Mobilne Stop Cafe to stylizowana, 11-metrowa amerykańska ciężarówka z naczepą stanowiącą prawdziwą, ruchomą restaurację na czternastu kołach. Sylwetka oraz estetyka trucka nawiązują do stylu lat 80-tych. Naczepa, nagrodzona w zeszłorocznym konkursie Machina Design Awards 2009 w kategorii Reklama, jest mobilną wersją gastronomicznych punktów Stop Cafe.To jedyny tego typu pojazd wykorzystywany w Polsce przez firmę z branży paliwowej.
                                                                                                                                                                             W dniach od 12 do 25 lutego specjalnie przystosowany zestaw Mobilne Stop Cafe zawita na stok Bania (Białka Tatrzańska), do Harendy Zakopane oraz Witowa. Trasa jest elementem zimowego projektu Olimpijskie Mobilne Stop Cafe, którego organizatorem jest PKN ORLEN, sponsor Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej Vancouver 2010.

W programie imprezy znajdują się m.in.: zawody slalomowe, pokazy narciarzy i snowboardzistów ORLEN Promo Team, Miasteczko Kibica i najświeższe informacje z Vancouver oraz coś specjalnego dla fanów freestyle'u - premiera gigapoduszki Big Air BAG. Goście odwiedzający miasteczko będą na bieżąco z najświeższymi informacjami Olimpijskimi z Vancouver, które będą emitowane na ekranach plazmowych. Nie zabraknie też gorących napojów i specjalnych, góralskich przekąsek przygotowanych przez bistro Mobilne Stop Cafe. Każdego dnia organizowane będą również poranne rozgrzewki, zabawy i konkursy.
Z atrakcji Olimpijskiego Mobilnego Stop Cafe będzie można skorzystać przez cztery dni w każdej z trzech wybranych stacji narciarskich:
• 12-15 luty Bania (Białka Tatrzańska),
• 17-20 luty Harenda Zakopane,
• 22-25 luty Witów.

Olimpijskie Mobilne Stop Cafe jest inicjatywą PKN ORLEN, sponsora polskiej reprezentacji na Igrzyska Olimpijskie w Vancouver. Patronat radiowy na akcją objęło RMF FM, a internetowy portal interia.pl.
Mobilne Stop Cafe powstało w 2009 roku. W trakcie wakacji odwiedzało największe imprezy masowe i sportowe w kraju, m.in. ORLEN Monster Jam w Chorzowie, 66. Rajd Polski WRC w Mikołajkach, Mistrzostwa Europy Kobiet w Piłce Siatkowej, EuroBasket 2009 czy Festiwal Audioriver w Płocku.

Komentarze

Powiązane

05.12.24, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Dawid Pożoga nową twarzą marketingu STS
Na początku grudnia 2024 r., Dawid Pożoga objął stanowisko Chief Marketing Officer w STS, największej firmie bukmacherskiej w Polsce. Zastąpił Pawła Rabantka, który zakończył swoją 11-letnią współpracę z firmą.
05.12.24, 10:50
| reklama & PR » informacje
Tysiąc nano influencerów bierze udział w kampanii Purina Gourmet Gold
Streetcom rozpoczyna kolejna kampanię dla marki Purina - tym razem dla linii premium - Purina GourmetGold.
05.12.24, 10:02
| reklama & PR » ludzie
Iina Airaksinen stanowisku pokieruje marketingiem marki Coca-Cola na pięciu rynkach
Iina Airaksinen dołączyła do zespołu marketingu marki Coca-Cola w październiku br., jednocześnie obejmując kierownictwo nad działaniami dla pięciu rynków: Polski, krajów bałtyckich oraz Białorusi.
04.12.24, 10:08
| reklama & PR » ludzie
Rafał Szafraniec dołączył do Value Media
Do zespołu Value Media (Group One) w roli Business Directora dołączył Rafał Szafraniec, który będzie odpowiadać za rozwój współpracy pomiędzy agencją a Orange Polska, a także pracę dedykowanego zespołu współpracującego z klientem.
04.12.24, 09:31
| reklama & PR » informacje
OBTK wesprze MAKRO Polska w komunikacji projektu Szef dla Młodych Talentów
Agencja On Board Think Kong rozpoczęła obsługę firmy MAKRO Polska, obejmującą kompleksową obsługę mediów społecznościowych w ramach programu „Szef dla Młodych Talentów”.
03.12.24, 17:45
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Biuro reklamy Grupy Eurozet już z nową strukturą
Grupa Eurozet finalizuje zmiany w strukturze biura reklamy. Zintegrowany obszar sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej będzie się składać z pięciu kluczowych obszarów biznesowych: Działu Planowania i Zakupu Radia, Działu Rozwoju Produktu Digital, Działu Rozwoju Narzędzi Sprzedażowych, Działu Niestandardów i Promocji oraz Działu Analiz i Wsparcia Sprzedaży.
03.12.24, 10:50
| reklama & PR » informacje
Bielenia, Rozbicki i Hołdys w kampanii Strzel kasą na zwierzaki
2 grudnia br. wystartowała kampania „Strzel kasą na zwierzaki” zbierająca fundusze na wsparcie Sylwestrowego Patrolu Animalsów Stowarzyszenia OTOZ.
03.12.24, 06:00
| reklama & PR » ludzie
Paweł Bednarz nowym dyrektorem PR w Alior Banku
Na początku listopada br., stanowisko dyrektora działu PR w Alior Banku objął Paweł Bednarz, ekspert z blisko 17-letnim doświadczeniem w mediach i komunikacji. Wcześniej pracował jako dziennikarz, ekspert ds. komunikacji oraz konsultant medialny.
02.12.24, 23:09
| reklama & PR » informacje
Pssst, poświętuj trochę. Świąteczna kampania Pepsi
Ruszyła kampania świąteczna Pepsi pod hasłem „Pssst, poświętuj trochę”, w której marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego świętowania. W ramach kampanii realizowane są różnorodne działania, w tym aktywacje konsumenckie oraz konkurs.
02.12.24, 21:13
| reklama & PR » informacje
Dawanie jest najlepszym prezentem. Milka przymyka oko na świąteczne niedoskonałości
Rozpoczęła się świąteczna kampania Milka, która ma zachęcać wszystkich, by odpuścić sobie pogoń za idealną Gwiazdką i więcej czasu poświęcić bliskim.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 05.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

do 03.01.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.