19.01.10, 21:39

Pij mleko! będziesz Wielki z nową gwiazdą

18. stycznia 2010 r. ruszyła nowa kampanii społecznej - "Pij mleko! będziesz Wielki" z Marcinem Gortatem.

18. stycznia 2010 r. ruszyła nowa kampanii społecznej - "Pij mleko! będziesz Wielki" z Marcinem Gortatem. W tegoroczną kampanię zaangażował się pierwszy Polak, który zagrał w play-off w NBA - Marcin Gortat. Podkreśla on, że od najmłodszych lat pije mleko. Kreacja kampanii nawiązująca do dyscypliny sportu uprawianej przez bohatera siódmej odsłony obejmuje reklamy telewizyjne, prasowe, internetowe i outdoorowe.

"Pij mleko! będziesz Wielki" to pro - zdrowotna kampania społeczna prowadzona od 2003 roku, jako element szerszego, długofalowego programu "Marketing dla Przyszłości" realizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA.

Kampania ma na celu uświadomienie dzieciom i ich rodzicom, jak ważne dla naszego rozwoju jest picie mleka i przeciwdziałanie osteoporozie. Autorytety z zakresu medycyny i dietetyki podkreślają, że to właśnie mleko jest najlepiej przyswajalnym i najłatwiej dostępnym źródłem wapnia.

"Naszym głównym celem jest zachęcenie do picia mleka i wskazanie jak wielkim problemem zdrowotnym jest osteoporoza, którą zagrożonych w Polsce jest aż 5 milionów kobiet i 4 miliony mężczyzn. Te dane są naprawdę alarmujące. Dlatego też od siedmiu lat konsekwentnie prowadzimy działania, które mają zwrócić uwagę dzieci i dorosłych na zdrowe nawyki. Cieszymy się również, że na przestrzeni lat kampania "Pij mleko! będziesz Wielki" zagościła na dobre w świadomości Polaków”
- mówi Paweł Kowalewski, Prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA.

Sukces poprzednich odsłon oraz przeprowadzone badania potwierdzają, że konsekwencja w prowadzenia takiej inicjatywy daje wymierne efekty. Jest ona najbardziej widoczną i rozpoznawalną kampanią w Polsce. Potwierdzeniem tego są wyniki badań Millward Brown SMG/KRC przeprowadzone dla Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA. Hasło "Pij mleko! będziesz Wielki" rozpoznaje aż 96 % Polaków, a blisko 80 % uważa kampanię za  wiarygodną.

Kampania "Pij Mleko! będziesz Wielki" zajęła trzecie miejsce w plebiscycie internautów Fundacji Komunikacji Społecznej na najlepszą kampanię 2008-go roku. W 2009 nominowana była do prestiżowej nagrody Effie w kategorii Long Term. Otrzymała również uznanie ekspertów International Osteoporosis Founddation 2006 - jako przykład skutecznych i zakrojonych na szeroką skalę działań dotyczących profilaktyki osteoporozy.
    
Kreację przygotowała agencja Communication Unlimited, która od samego początku dba o zachowanie spójnego wizerunku kampanii. Przy jej powstaniu pracowali znakomici profesjonaliści m.in.: reżyser Grzegorz Kuczeriszka, fotografik Andrzej Świetlik oraz Marek Kościkiewicz autor muzyki.

Komentarze

Powiązane

17.06.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Unilever w przetargu wybiera 38 Content Communication
Do grona klientów 38 Content Communication, dołączył Unilever – jeden z największych światowych graczy rynku FMCG. Agencja została wybrana w drodze przetargu i będzie odpowiedzialna za komunikację korporacyjną, przygotowanie i wdrożenie strategii PR, a także pozycjonowanie ekspertów w mediach.
17.06.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Platforma inwestycyjna BeGlobal klientem iProspect
Agencja iProspect (dentsu Polska) została wybrana do obsługi mediowej platformy inwestycyjnej BeGlobal. Działania agencji obejmą przygotowanie i egzekucję kampanii performance oraz afiliację. Współpraca ma charakter długofalowy.
16.06.24, 22:24
| reklama & PR » informacje
Piłkarze Luka Modrić i Bukayo Saka w kampanii Snickers
Z początkiem czerwca br. wystartowała najnowsza kampania Snickers, w której udział biorą gwiazdy piłki nożnej – Luka Modrić i Bukayo Saka. Marka chce pomóc wszystkich entuzjastom futbolowych emocji uniknąć „przypałów".
16.06.24, 16:36
| reklama & PR » informacje
Marka Eduscho zadowolona z wyników kampanii na TikToku
Druga faza kampanii marketingowej marki Eduscho, właśnie się zakończyła. Kreatywne podejście i wykorzystanie innowacyjnych rozwiązań, m.in. FOOH (Fake Out of Home) w mediach społecznościowych przyczyniło się do osiągnięcia wysokich wyników, m.in. w postaci zaangażowania użytkowników na platformie TikTok. 
16.06.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
BECKERS. Malowanie nabiera kolorów. PPG prowadzi kampanię promującą linię plamoodpornych farb
PPG rozpoczął kampanią promującą linię plamoodpornych farb BECKERS Designer Colour. Szeroko zakrojona komunikacja prowadzona pod hasłem „BECKERS. Malowanie nabiera kolorów” obejmuje telewizję, internet, w tym serwisy VOD oraz social media. 
16.06.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Rankomat.pl promuje polisę turystyczną jako gwarancję spokojnego urlopu
Multiporównywarka rankomat.pl rusza z letnią kampanią marketingową, w której skupia się na korzyściach wynikających z posiadania ubezpieczenia podróżnego podczas urlopu za granicą. W reklamach z udziałem ambasadora, Huberta Urbańskiego, marka podkreśla, że zakup polisy to przepis na spokojne i bezpieczne wakacje.
15.06.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Nowi twórcy internetowi w agencji Rokmates
Do agencji influencer marketingu Rokmates dołączyło dziesięciu twórców internetowych, wśród których są m.in. Torii, duet PK Sisters czy Coocharz.
15.06.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Klubik pełen punkcików. Akcja promocyjna marki Gerber
Agencja UNIQUE ONE, na zlecenie firmy Nestle, organizuje ogólnopolską akcję promocyjną dla marki Gerber.
15.06.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
GIGAnci Życia. Plus na Kartę wprowadza nowy format komunikacyjny
Wystartowała nowa kampania promocyjna Plusa na Kartę stworzona w oparciu o nowy format komunikacyjny – GIGAnci Życia. Kampania promuje nową ofertę Plusa, w której klienci mogą otrzymać 6400 GB.
15.06.24, 08:00
| reklama & PR » ludzie
Jacek Dąbrowski przeszedł z Burda Media do Grupy Iberion
Jacek Dąbrowski dołączył do zespołu sprzedaży Grupy Iberion. Wcześniej był związany z firmą Burda Media.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 13.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.