17.01.10, 12:44
PMPG rozszerza porozumienie z Fox International Channels
Platforma Mediowa Point Group rozszerza zakres współpracy z Fox International Channels, spółką będącą multimedialnym ramieniem News Corporation.
Platforma Mediowa Point Group rozszerza zakres współpracy z Fox International Channels, spółką będącą multimedialnym ramieniem News Corporation. PMPG podpisała umowę z Fox International Channels Poland, która zarządza działaniami marketingowymi i sprzedażą reklam na terenie Polski dla serwisu MySpace. Umowa przyznaje PMPG wyłączność na sprzedaż narzędzi reklamowych online na stronie MySpace.
"Dzięki umowie z Fox International Channels Poland zyskujemy dostęp do najnowszych rozwiązań i narzędzi z zakresu reklamy online. Są to narzędzia i rozwiązania już przetestowane w kampaniach największych światowych firm i pozwolą nam zbudować unikalne na polskim rynku portfolio usług z zakresu komunikacji marketingowej online" - mówi Michał M. Lisiecki, prezes Platformy Mediowej Point Group. Przypomina, że kampanie na MySpace realizowały największe światowe koncerny.
W listopadzie PMPG podpisała porozumienie MoU (ang. Memorandum of Understanding) z Fox International Channels dotyczące utworzenia spółki typu joint venture. Nowozałożona spółka, Point Group Networks, będzie spółką zależną PMPG SA i będzie oferowała usługi reklamowe w Internecie, marketing internetowy oraz usługi z tym związane. Udziałowcy zobowiązali się do wniesienia do nowej spółki wszystkich polskich zasobów internetowych (powierzchni reklamowych), jakie znajdują się pod ich kontrolą. Włączenie do tych zasobów serwisu MySpace ma stanowić istotne wzmocnienie potencjału nowopowstałej spółki.
Umowa z Fox International Channels Poland to kolejny krok w ramach realizacji przedstawionej przez PMPG w końcu listopada strategii rozwoju w Internecie, która zakładała podpisanie umów partnerskich z największymi globalnymi serwisami społecznościowymi.
MySpace jest liderem rynku treści dostarczanych przez użytkowników - internauci korzystają z niego, aby dzielić się plikami multimedialnymi, muzyką, zdjęciami. Dzięki temu MySpace jest również niekwestionowanym liderem pod względem czasu spędzanego w serwisie przez użytkowników na witrynie - średnio prawie 40 minut na użytkownika.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze