16.11.09, 20:46

Bonarka City Center – trwa odliczanie do otwarcia

Pełną parą ruszyła kampania reklamowa Bonarka City Center: nowego centrum handlowo – rozrywkowo - usługowego, które 21 listopada br. zostanie otwarte w Krakowie. Akcja prowadzona jest w Krakowie i okolicach, obejmując outdoor, prasę, radio i działania ambientowe.

Pełną parą ruszyła kampania reklamowa Bonarka City Center: nowego centrum handlowo – rozrywkowo - usługowego, które 21 listopada br. zostanie otwarte w Krakowie. Akcja prowadzona jest w Krakowie i okolicach, obejmując outdoor, prasę, radio i działania ambientowe. Dodatkowe działania obejmują sprzedaż bonów podarunkowych, jeszcze przed otwarciem Centrum.

Dwuczęściowa kampania wielkoformatowa podkreśla znaczenie BCC jako miejsca, gdzie spotykają się wszyscy. Zabawne komunikaty nawiązują do znanych krakowskich symboli: „Adasia” stojącego na rynku czy gołębi, lub podejmują grę słów i skojarzeń z „małą czarną”.

Intrygujące hasła trzech rodzajów teaserów, jakie znalazły się na reklamie wielkoformatowej umieszczonej w najbardziej strategicznych z reklamowego punktu widzenia miejscach Krakowa (np. na Hotelu Forum, przy Rondzie Mogilskim, vis a vis  DH Jubilat, na Rynku), a także na billboardach, były zaproszeniem do podjęcia gry w skojarzenia: „Gołąbeczki już tu nie latają…”, „Dziś Adasia tutaj nie ma…”, „Przyjemniej jest z małą czarną…”.

Od 16 listopada 2009 roku, wiadomo już, o co chodzi, gdyż właśnie pojawiło się rozwiązania zagadki – druga odsłona kampanii: Gołąbeczki latają po Bonarce, Adaś umówił się w Bonarce, Z małą czarną - w Bonarce.

Również reklama radiowa podejmuje przewrotną grę ze słuchaczami; dialog prowadzony dwunastozgłoskowcem z „przymrużeniem oka” nawiązuje do „Adasia”, który zniknął z rynku i… pojawił się w Bonarce. 30-sek spoty będą emitowane w ogólnopolskiej stacji Chili Zet (dobre pokrycie z grupą docelową), a także we wszystkich 15 lokalnych rozgłośniach radiowych Małopolski (zasięg Kraków, Tarnów, Nowy Sącz, Rzeszów).

Kampanię wspiera także reklama w prasie (Gazeta Wyborcza, Dziennik Polski, Gazeta Krakowska, Tygodnik Powszechny); jest to 8-stronicowy onsert + reklama standardowa. Otwarcie zapowiada również około 200 tablic kierunkowych umieszczonych na słupach i latarniach w różnych częściach Krakowa.

W ramach kampanii prowadzona jest także akcja ambientowa we współpracy z Radiem RMF Maxxx. Po mieście będą poruszać się  trzy grupy surferów, ubranych w charakterystyczne piankowe kombinezony, z deską pod pachą. Towarzyszyć im będzie wielki żagiel. Surferzy rozdawać będę liczne nagrody, m.in. gadżety oraz bony na zakupy o wartości 100 zł. Akcja potrwa sześć dni (weekend tuż przed otwarciem BCC, i weekend podczas otwarcia) i nawiązuje do słonecznej loterii „Tropiki z Bonarką”, której główną nagrodą będzie wyjazd dla całej rodziny w Tropiki oraz bony na zakupy o łącznej wartości 240.000 PLN.

Autorem kampanii jest Agencja Focus Media, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się bezpośrednio Klient (Małgorzata Szychułda, Beata Świętochowska). Za działania PR odpowiada Open Media Agencja PR.

Komentarze

Powiązane

07.10.24, 11:30
| reklama & PR » ludzie
Mariola Piekarska awansuje w Tailor Made
Mariola Piekarska awansowała w strukturach firmy Tailor Made i objęła stanowisko account executive, obejmując nowe obowiązki.
07.10.24, 10:30
| reklama & PR » informacje
Linux Polska wybiera Lightscape po raz kolejny
Marka Linux Polska nawiązała współpracę z agencją Lightscape, która obejmuje działania z zakresu media relations, promocji flagowej konferencji Open Source Day, a także prowadzenia kanałów social media platformy SoruceMation.
07.10.24, 08:39
| reklama & PR » informacje
Przejdź na dobrą stronę mocy. OSM Piątnica promuje Skyry
23 września br. wystartowała kampanię promującą Skyry (OSM Piątnica) – jogurty typu islandzkiego. W spocie reklamowym podkreślono zalety tych produktów.
06.10.24, 16:08
| reklama & PR » ludzie
Justyna Przybył zajmie się działaniami Grupy Agora w obszarze zrównoważonego rozwoju
Do zespołu Grupy Agora dołączyła Justyna Przybył, która objęła stanowisko Head of Sustainability i ESG. Przybysz będzie odpowiedzialna za działania firmy w obszarze zrównoważonego rozwoju oraz ESG.
05.10.24, 13:26
| reklama & PR » informacje
Maffashion i Natalia Kukulska promują płyn micelarny Garnier
Na początku października br., ruszyła kampania płynu micelarnego Garnier Za produkcję oraz egzekucję odpowiada VML.
04.10.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Loteria na wagę złota. Sztabki złota do wygrania w loterii promocyjnej marki PURINA Gourmet
Marka PURINA Gourmet powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie i organizację loterii promocyjnej pod hasłem „Loteria na wagę złota”. Zgłoszenia przyjmowane są od 1 października do 30 listopada 2024 r. wygrania puli nagród znajduje sie ponad 1,2 tys.
04.10.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Influencerzy reklamują Gang Produkciaków
W ramach promocji nowej kolekcji maskotek od Biedronki, Lifetube ruszył z kampanią “Produkciaki przejmują…”, do której zaangażował influencerów parentingowych i gamingowych, m.in.: Olgę Frycz, iSuperMWK i Aleksandrę Żuraw.
04.10.24, 13:22
| reklama & PR » informacje
Jak domowe, a gotowe. Pudliszki promują gotowe dania w tacce
Wystartowała kampania promująca nowość marki Pudliszki – gotowe dania na tacce, która w całości realizowana jest w digitalu.
04.10.24, 12:05
| reklama & PR » informacje
Czas na gotowe zupy! Jesienna kampania marki JemyJemy
Marka JemyJemy z portfolio Profi S.A. działająca w segmencie zup gotowych z półki, na początku października br. rozpoczęła kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży.
04.10.24, 11:02
| reklama & PR » ludzie
Anna Wawszkiewicz i Bartosz Makowski w zespole More Bananas
Anna Wawszkiewicz i Bartosz Makowski dołączyli do zespołu krakowskiej agencji More Bananas.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Rzeszowskie Piwnice | inne

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 07.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 06.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.