16.11.09, 20:46
Bonarka City Center – trwa odliczanie do otwarcia
Pełną parą ruszyła kampania reklamowa Bonarka City Center: nowego centrum handlowo – rozrywkowo - usługowego, które 21 listopada br. zostanie otwarte w Krakowie. Akcja prowadzona jest w Krakowie i okolicach, obejmując outdoor, prasę, radio i działania ambientowe.
Pełną parą ruszyła kampania reklamowa Bonarka City Center: nowego centrum handlowo – rozrywkowo - usługowego, które 21 listopada br. zostanie otwarte w Krakowie. Akcja prowadzona jest w Krakowie i okolicach, obejmując outdoor, prasę, radio i działania ambientowe. Dodatkowe działania obejmują sprzedaż bonów podarunkowych, jeszcze przed otwarciem Centrum.
Dwuczęściowa kampania wielkoformatowa podkreśla znaczenie BCC jako miejsca, gdzie spotykają się wszyscy. Zabawne komunikaty nawiązują do znanych krakowskich symboli: „Adasia” stojącego na rynku czy gołębi, lub podejmują grę słów i skojarzeń z „małą czarną”.
Intrygujące hasła trzech rodzajów teaserów, jakie znalazły się na reklamie wielkoformatowej umieszczonej w najbardziej strategicznych z reklamowego punktu widzenia miejscach Krakowa (np. na Hotelu Forum, przy Rondzie Mogilskim, vis a vis DH Jubilat, na Rynku), a także na billboardach, były zaproszeniem do podjęcia gry w skojarzenia: „Gołąbeczki już tu nie latają…”, „Dziś Adasia tutaj nie ma…”, „Przyjemniej jest z małą czarną…”.
Od 16 listopada 2009 roku, wiadomo już, o co chodzi, gdyż właśnie pojawiło się rozwiązania zagadki – druga odsłona kampanii: Gołąbeczki latają po Bonarce, Adaś umówił się w Bonarce, Z małą czarną - w Bonarce.
Również reklama radiowa podejmuje przewrotną grę ze słuchaczami; dialog prowadzony dwunastozgłoskowcem z „przymrużeniem oka” nawiązuje do „Adasia”, który zniknął z rynku i… pojawił się w Bonarce. 30-sek spoty będą emitowane w ogólnopolskiej stacji Chili Zet (dobre pokrycie z grupą docelową), a także we wszystkich 15 lokalnych rozgłośniach radiowych Małopolski (zasięg Kraków, Tarnów, Nowy Sącz, Rzeszów).
Kampanię wspiera także reklama w prasie (Gazeta Wyborcza, Dziennik Polski, Gazeta Krakowska, Tygodnik Powszechny); jest to 8-stronicowy onsert + reklama standardowa. Otwarcie zapowiada również około 200 tablic kierunkowych umieszczonych na słupach i latarniach w różnych częściach Krakowa.
W ramach kampanii prowadzona jest także akcja ambientowa we współpracy z Radiem RMF Maxxx. Po mieście będą poruszać się trzy grupy surferów, ubranych w charakterystyczne piankowe kombinezony, z deską pod pachą. Towarzyszyć im będzie wielki żagiel. Surferzy rozdawać będę liczne nagrody, m.in. gadżety oraz bony na zakupy o wartości 100 zł. Akcja potrwa sześć dni (weekend tuż przed otwarciem BCC, i weekend podczas otwarcia) i nawiązuje do słonecznej loterii „Tropiki z Bonarką”, której główną nagrodą będzie wyjazd dla całej rodziny w Tropiki oraz bony na zakupy o łącznej wartości 240.000 PLN.
Autorem kampanii jest Agencja Focus Media, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się bezpośrednio Klient (Małgorzata Szychułda, Beata Świętochowska). Za działania PR odpowiada Open Media Agencja PR.
Komentarze