18.11.09, 20:25
Poznań w CNN
Poznań to kolejne polskie miasto w tym roku, które promuje się w CNN International. Półminutowe spoty reklamowe będą emitowane w CNN 240 razy.
Poznań to kolejne polskie miasto w tym roku, które promuje się w CNN International. Półminutowe spoty reklamowe będą emitowane w CNN 240 razy. Będą pojawiać się na antenie do 6 grudnia br. Koszt kampanii 300 tysięcy dolarów sfinansowało miasto Poznań. Promocja jest częścią strategi marketingowej stolicy Wielkopolski pod hasłem "Poznań know-how", którą miasto realizuje od przeszło pół roku w polskich mediach.
Poznań jest drugim po Krakowie polskim miastem, które wykupiło w tym roku czas reklamowy w CNN International. Celem kampanii jest zachęcenie zagranicznych inwestorów do zainteresowania się Poznaniem.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze