03.11.09, 19:25
Murator chce zwiększyć przychody dzięki e-commerce
MURATOR S.A. zamierza zwiększać przychody dzięki działalności internetowej. Spółka pracuje nad uruchomieniem kilku dużych projektów związanych z handlem w sieci. Za ich rozwój odpowiada Dominik Malczewski, który objął w wydawnictwie stanowisko dyrektora ds. e-commerce.
MURATOR S.A. zamierza zwiększać przychody dzięki działalności internetowej. Spółka pracuje nad uruchomieniem kilku dużych projektów związanych z handlem w sieci. Za ich rozwój odpowiada Dominik Malczewski, który objął w wydawnictwie stanowisko dyrektora ds. e-commerce.
Nowe projekty internetowe dotyczą branż, w których MURATOR działa jako wydawca. W ich realizacji spółka będzie wykorzystywać potencjał pism drukowanych, jak i popularność serwisów internetowych.
Dominik Malczewski w latach 2004-2007 współtworzył i prowadził należącą do MURATORA agencję reklamową PENTAGON Media Team. Przez ostatnie dwa i pół roku pełnił obowiązki marketing managera tytułu „Dziennik. Polska. Europa Świat” (Axel Springer Polska).
MURATOR SA wydaje blisko 40 tytułów. Oprócz pism o tematyce budowlanej (m.in. „Murator”, „Zbuduj dom”), architektonicznej (”Architektura-murator”) i wnętrzarskiej (m.in. „Dobre Wnętrze”, „M jak mieszkanie”, „Moje Mieszkanie”), wydaje magazyny o zdrowiu, dla kobiet w ciąży („Zdrowie”, „M jak mama”) oraz działa w segmencie pism hobbystycznych (m.in. „Podróże”, „Żagle”). Zajmuje się również wydawaniem publikacji dla rolników. W grudniu 2007 r. przejmując dziennik "Super Express", MURATOR rozpoczął działalność na rynku prasy codziennej. Spółka posiada ponad 20 portali internetowych dla odbiorców indywidualnych i instytucjonalnych. Są to serwisy o tematyce: dom i ogród (Muratordom.pl, Bank.muratordom.pl, Archiwum.murator.pl, Projekty.murator.pl, Tuznajdziesz.pl, Muratorfinanse.pl, Urzadzamy.pl, Dobrewnetrze.pl, Mojemieszkanie.pl, Wymarzonyogrod.pl), architektura i budownictwo (Muratorplus.pl, Informatoryonline.pl, Architekturamurator.pl), hobby i wypoczynek (Podroze.pl, Zagle.com.pl), zdrowie/rodzina (Poradnikzdrowie.pl, Dzieckozakupy.pl, Dlarodzinki.pl), rolnictwo (Rolnictwoonline.pl), platformę filmową Jestem.pl oraz portal informacyjno-rozrywkowy Se.pl.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze