15.10.09, 21:24

Kasia Cichopek w reklamie Barbie

Kampania reklamowa z udziałem Kasi Cichopek wystartuje w drugiej połowie października i potrwa do połowy grudnia. Spoty reklamowe będzie można oglądać w TVP1, Polsacie, Mini Mini, Nickelodeon, Disney XD, Cartoon Network.

Katarzyna Cichopek jest gwiazdą tegorocznej kampanii reklamowej zabawek z serii „Barbie i Trzy Muszkieterki”. Aktorka i prezenterka wzięła udział w nagraniu reklamy zabawek z serii Barbie i zaśpiewała wykorzystaną w spocie reklamowym piosenkę zatytułowaną „Razem tak”. Piosenka pochodzi z filmu animowanego „Barbie i Trzy Muszkieterki”, którego premiera na DVD miała miejsce 17 września br.

Kampania reklamowa z udziałem Kasi Cichopek wystartuje w drugiej połowie października i potrwa do połowy grudnia. Spoty reklamowe będzie można oglądać w TVP1, Polsacie, Mini Mini, Nickelodeon, Disney XD, Cartoon Network. Reklamie telewizyjnej towarzyszyć będzie kampania reklamowa w prasie dziecięcej i w sklepach z zabawkami, gdzie pojawią się wystawy okienne i ekspozytory. Aktorka wzięła też udział w sesji zdjęciowej prezentującej lalki Barbie - Księżniczki-Muszkieterki. Zabawki z najnowszej serii związanej z filmem „Barbie i Trzy Muszkieterki” są już dostępne w sprzedaży.

Najnowsza animowana produkcja Mattel – „Barbie i Trzy Muszkieterki” to opowieść o sile marzeń i determinacji w dążeniu do ich realizacji. Główna bohaterka filmu – Corinne (w tej roli Barbie) wyrusza na podbój Paryża, gdzie ma zamiar dostać się do straży przybocznej księcia jako Muszkieterka. Niestety zadanie to okazuje się być trudniejsze niż jej się początkowo wydawało. Corinne™ nie poddaje się mimo przeciwności losu. Na drodze do celu spotyka trzy inne dziewczyny, które, podobnie jak ona, marzą o karierze Muszkieterek. Działając zgodnie z hasłem: „Jedna za wszystkie, wszystkie za jedną!” razem udaje im się spełnić marzenia. Historia Corinne™ i jej przyjaciółek niesie ważne dla dziewczynek przesłanie, by nigdy się nie poddawały i nie rezygnowały ze swoich marzeń. „Razem tak i nikt, nie powie, że kogoś tu brak. Rytm serc, moc słów, lepszy z nami świat będzie znów…” – śpiewają Barbie bohaterki w filmie, a Kasia Cichopek w reklamie.

Za kreację i koordynację działań związanych z uczestnictwem artystki w projekcie i działania public relations odpowiada Agencja Media Evolutions.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Bziuk obejmuje stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora
Od stycznia 2025 r. Izabela Bziuk objęła stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora. Została liderką nowego działu w strukturze sprzedaży bezpośredniej.
13.02.25, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Kiwak w zespole marketingu Bonnier Business Polska
Z początkiem lutego br. do zespołu marketingu Bonnier Business Polska dołączyła Izabela Kiwak, która objęła nowo utworzone stanowisko Deputy CMO for Research & Insights.
13.02.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Salestube wzmacnia zespół Data Analytics & Engineering
Do zespołu Data Analytics & Engineering spółki Salestube, będącej częścią Group One, dołączyło pięciu nowych ekspertów. Jak podkreśla agencja, zmiany te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania w obszarze danych i sztucznej inteligencji.
13.02.25, 10:40
| reklama & PR » informacje
Hortex promuje tropikalne nowości Tropical Duo
Wystartowała kampania nowych, egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo, przygotowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.
12.02.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit. Inspiracje w nowej kampanii reklamowej
Maczfit, marka z segmentu cateringu dietetycznego w Polsce, rozpoczęła rok 2025 nową kampanią reklamową pod hasłem „Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit”.
12.02.25, 11:05
| reklama & PR » informacje
Agencja They.pl wizualna zmienia się w They Digital
Agencja digital marketingowa They.pl przechodzi rebranding. Zmienia nazwę na They Digital, wprowadza nową identyfikację wizualną i logotyp.
12.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
#MojaCOOLGirl. Trzecia edycja konkursu marki Jeżyki
Na początku lutego br. rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki (Colian). Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, ma zachęcać konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób.
12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.