02.10.09, 00:00
Nowe wcielenie warszawskiej Polski
Od najbliższego poniedziałku warszawskie wydanie Polski The Times ukaże się w odmienionej formie. Gazeta ma się stać gazetą bardziej analityczną i opiniotwórczą. Gwarantem mają być pracujący dotychczas w Dzienniku Michał Karnowski, Piotr Zaremba i Anna Wojciechowska. Na łamach pojawiać się będą też nowi felietoniści, wśród nich Bogdan Rymanowski. – Na rynku jest miejsce na gazetę, która nie rezygnując ze swojego zdania i poglądów, docieka prawdy i przekazuje czytelnikom opinie z każdej strony. W wersji drukowanej zdecydowanie odchodzimy od informacyjnego formatu, bo proste informacje czytelnik znajduje dziś na bieżąco w Internecie. Stawiamy na analizy, komentarze, pogłębione rozmowy, które pomogą zrozumieć wydarzenia – zachwala redaktor naczelny Paweł Fąfara.
Nowością będzie 12-stronnicowy dodatek - tygodnik „The Times”, który będzie ukazywał się w sobotę i podsumowywał najważniejsze wydarzenia na świecie z całego tygodnia. Będzie zawierał ekskluzywne materiały z całego świata przygotowywane m.in. przez setki korespondentów dziennika „The Times” rozsianych po całym świecie oraz komentarze i analizy redaktorów pracujących w Londynie. Znajdują się w nim m.in. sylwetki tygodnia, teksty społeczne i reportaże, pogłębione materiały historyczne, nauka i technologia.
Nowej odsłonie warszawskiego wydania Polski towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem „Opinie z każdej strony”, realizowana w kanałach outdoorowych, w TVN24, stacjach radiowych, Internecie oraz w wybranych mediach Polskapresse. Kampanię przygotował dział marketingu Polskapresse z agencją Young&Rubicam, a media zapewnił dom MediaEdge:cia.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
26.02.2025 r., webinar.
Komentarze