03.09.09, 20:11

Jesienne nowości w ZigZapie

Wraz z wprowadzeniem jesiennej ramówki w telewizji ZigZap pojawią się nowe programy oraz nowi prowadzący.

Wraz z wprowadzeniem jesiennej ramówki w telewizji ZigZap pojawią się nowe programy oraz nowi prowadzący.

Nowością stacji jest magazyn muzyczny „Flipper Box”, w którym widzów powita wokalista grupy Afromental i uczestnik „Tańca z gwiazdami”, Wojtek „Łozo” Łozowski. Kolejną audycję, zatytułowaną „Zwierzakowo”, poprowadzi Paulina Klimaszewska – aktorka młodego pokolenia, znana m.in. z serialu TVN „Na Wspólnej”.

W październiku na antenie ZigZapa zagości nowe pasmo, sygnowane nazwiskiem Jerzego Owsiaka, szefa Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W Owsiak.TV, emitowanym od poniedziałku do piątku między 19:30 a 21:00, prezentowane będą takie programy, jak „Kim jestem” – przedstawiający sylwetki ludzi niebanalnych, „Off-Road” – relacjonujący wydarzenia terenowe, czy też kulturalno-muzyczny magazyn „Złoty bączek”. W paśmie przygotowywanym przez ekipę Owsiaka znajdą się też relacje z koncertów i festiwali oraz audycja „Ratujemy i uczymy ratować”, wpajający dzieciom i młodzieży zasady pierwszej pomocy.

Jesień w ZigZapie to także czas premier seriali i filmów. Wśród nowości znaleźć będzie można m.in. francuski serial dla chłopców „SuperZeke”, serial dla dziewcząt „Lou!” oraz przygodowy „Rahan: Syn czasów mroku”.

Jeśli mowa o autorskich programach, po wakacjach wracają „Przymierzalnia” i „Przymierzalnia Stajl”, prowadzona przez Idę Nowakowską, a także „Brejk” z aktorem Bartoszem Obuchowiczem w roli gospodarza.

Jesienną ramówkę ZigZapa wspierają działania reklamowe. Od połowy sierpnia br. w blisko 200 restauracjach Mc Donald’s w całej Polsce, na antenie wewnętrznej telewizji sieci, emitowane są spoty promujące nowe seriale i programy autorskie stacji. Akcja potrwa do połowy września. Z kolei 1 września ruszyła kampania w internecie. Reklamy pojawiły się na serwisach społecznościowych oraz portalach młodzieżowych takich, jak grono.net, fotka.pl, nastolatek.pl czy kaczordonald.pl. Kampania internetowa potrwa do końca roku. Za kreację działań w sieci Mc Donald’s odpowiedzialny jest dział programowy ZigZapa, natomiast za kampanię w internecie odpowiada agencja Salt & Pepper. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.

Komentarze

Powiązane

03.02.25, 11:46
| TV / VOD » ludzie
INEA rozwija dział marketingu
Na początku roku, INEA wprowadziła zmiany w strukturze organizacyjnej obejmujące Dział Marketingu i Produktu.
03.02.25, 07:30
| TV / VOD » informacje
Pytanie dnia codziennie w TVP1 i TVP Info
Przed startem wiosennej ramówki Telewizja Polska wprowadza zmiany w emisji audycji informacyjnych i publicystycznych.
31.01.25, 08:00
| TV / VOD » informacje
Wiosna 2025 w Polsacie. Dużo rozrywki w ofercie stacji
Wiosną w Polsacie wraca format „Must be the music” z nowym składem jury. Stacja wyemituje aż dwa formaty kabaretowe. Ramówkę wypełnią liczne kontynuacje znanych formatów.
31.01.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
Wiosna w TVN. Nowy codzienny serial i reality show
Z końcem lutego br. ruszy wiosenna ramówka. Wśród nowości znajdzie się codzienny serial. Na widzów czekać będą kontynuacje popularnych formatów.
31.01.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
80. rocznica wyzwolenia Auschwitz w TVP: ponad 1,1 mln widzów. Sygnał TVP w wielu stacjach na całym świecie
Nadawana w Telewizji Polskiej transmisja z obchodów 80. rocznicy wyzwolenia niemieckiego nazistowskiego obozu koncentracyjnego i zagłady Auschwitz oraz wszystkie relacje z nią związane cieszyły się dużym zainteresowaniem widzów. Zasięg skumulowany dla 15 emisji z 27 stycznia 2025 r. w TVP1, TVP Info, TVP Polonia i TVP Historia wyniósł 4,9 mln osób.
30.01.25, 15:45
| TV / VOD » informacje | kultura » informacje
Na rynku pojawiła się kolekcjonerska moneta The Joker
29 stycznia br. swoją premierę miała nowa moneta kolekcjonerska, która powstała dzięki współpracy Mennicy Gdańskiej z Warner Bros. Discovery Global Consumer Products.
30.01.25, 08:30
| TV / VOD » informacje
Dobry wieczór Polsko w Polsat News
1 lutego br., w ofercie kanału Polsat News zadebiutuje program publicystyczny oparty na sporze światopoglądowym „Dobry wieczór Polsko”. Jego gospodarzami będą Grzegorz Jankowski i Adamina Sajkowska.
28.01.25, 20:14
| TV / VOD » informacje
4. sezon Magii nagości. Polska w Zoom TV. Premierze towarzyszy kampania reklamowa formatu
„Pokochaj ludzką naturę” to hasło nowego sezonu programu „Magia nagości. Polska”, który 28 lutego br. powróci do ramówki Zoom TV.
27.01.25, 17:00
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Gala Tygodnika Piłka Nożna w Polsacie Sport 1 i na Polsat Box Go
W poniedziałek, 27 stycznia br., odbędzie się uroczysta Gala Tygodnika „Piłka Nożna”, która nieprzerwanie od ponad 50 lat stanowi symboliczne przejście z jednego piłkarskiego roku do drugiego. Organizatorzy Plebiscytu rozdadzą statuetki w dziewięciu kategoriach, zarówno indywidualnych, jak i zespołowych.
27.01.25, 11:45
| TV / VOD » informacje
410 tys. osób śledzi drugi sezon formatu Królowa Przetrwania
II sezon „Królowej Przetrwania” emitowany od 6 stycznia br. na antenie TVN7 ogląda średnio 410 tys. widzów. Po emisji trzech odcinków, format podnosi średnie wyniki stacji.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.