30.08.09, 13:41

Grosik24.pl - nowy serwis ogłoszeniowy

Wydawnictwo Jagiellonia S.A., wydawca Dziennika Polskiego, uruchomiło nowy serwis ogłoszeniowy Grosik24.pl. Za jego realizację odpowiada Empathy Interactive.

Wydawnictwo Jagiellonia S.A., wydawca Dziennika Polskiego, uruchomiło nowy serwis ogłoszeniowy Grosik24.pl. Za jego realizację odpowiada Empathy Interactive.

Zrealizowany przez Empathy Interactive serwis Grosik24.pl należy do Wydawnictwa Jagiellonia S.A. wydającego „Dziennik Polski”. "Liczymy na wykorzystanie mocnych stron obecnego od wielu lat na rynku tytułu - licznej grupy czytelników oraz łączenia ogłoszeń w Internecie z tymi w wydaniach drukowanych" – wyjaśnia Wacław Widomski, menedżer portalu.

Przy tworzeniu serwisu wykorzystano m.in. technologię AJAX dzięki której przeglądanie ogłoszeń jest wygodniejsze i szybsze, gdyż ogranicza konieczność wczytywania kolejnych stron. "Co rzadko spotykane w tego typu serwisach, mechanizm zamieszczania ogłoszeń umożliwia wzbogacenie ich o wgrywane przez internautę filmy wideo odtwarzane bezpośrednio na stronie" – mówi Bartosz Gil, project manager Empathy Interactive. "Przewidujemy, że funkcjonalność ta zainteresuje szczególnie przedstawicieli branży nieruchomości.
Empathy Interactive było również odpowiedzialne za integrację serwisu z drukarka fiskalną, systemem płatności internetowych oraz płatności SMS
" - dodaje.

Publikacja w serwisie Grosik24.pl odbywa się za opłatą za pojedyncze ogłoszenie lub abonament umożliwiający nieograniczoną liczbę publikacji w danym czasie. Płatności dokonuje się poprzez łatwy w obsłudze system płatności online lub SMS. Premiowane ogłoszenia zostają dodatkowo wyróżnione graficznie i umieszczone w bardziej widoczny sposób. Ponadto w serwisie są zamieszczane ogłoszenia z Dziennika Polskiego. Obecnie Grosik24.pl znajduje się jeszcze w fazie beta, a premiera ostatecznej wersji serwisu połączona z szerszą promocją planowana jest na jesień.

Internetowe serwisy ogłoszeniowe notują nieustanny wzrost popularności, a wydatki na ogłoszenia drobne stanowią obecnie znaczącą część wszystkich nakładów na reklamę w Internecie. Według badania przeprowadzonego przez IAB Polska oraz PricewaterhouseCoopers wydatki na reklamę w Internecie wyniosły w 2008 roku 1,17 mld PLN. Z tej kwoty aż 19%, (222,3 mln PLN) przypadło na segment ogłoszeń drobnych. Dane zza oceanu sugerują, że również w Polsce należy spodziewać się dalszego szybkiego wzrostu tego segmentu rynku. Badania Pew Research Center wskazują, że w stosunku do 2005 roku liczba internautów korzystających z serwisów z ogłoszeniami wzrosła przeszło dwukrotnie. W 2009 roku korzystało z nich 49% internautów, w porównaniu do 22% w 2005 roku. Wiąże się to z istotnymi zmianami całego rynku ogłoszeń – serwisy internetowe zyskują kosztem prasy drukowanej.

Komentarze

Powiązane

17.06.24, 19:00
| radio » informacje | internet » informacje
Prosto z Euro w WP SportoweFakty na czas Euro 2024
Redakcja WP SportoweFakty uruchomiła format „Prosto z Euro”, który prowadzą Marcin Gazda i Paweł Pawłowski. Nowy program to analizy i komentarze dotyczące nie tylko meczów, ale także kulisów całego turnieju.
12.06.24, 18:12
| internet » informacje
Jakdojade uruchamia sprzedaż biletów w Szczecinie 
Jakdojade rusza ze sprzedażą biletów w Szczecinie. Od teraz użytkownicy aplikacji będa mogli kupować bilety jednorazowe i okresowe na szczecińską komunikację miejską.
12.06.24, 14:15
| internet » informacje
Żyjemy piłkarskim Euro 24. Interia przygotowana na EURO 2024
Na czas EURO 2024 Interia będzie publikować na bieżąco informacje dotyczące wydarzenia. Portal przygotuje także specjalne formaty.
10.06.24, 15:15
| internet » informacje
Grupa WP kupuje 80 proc. udziałów w spółce Creative Eye SRL
Szallas Group należąca do Wirtualnej Polski Holding kupuje 80 proc. udziałów w rumuńskiej spółce Creative Eye SRL, zarządzającej platformą turystyczną Litoralulromanesc.ro. Wartość transakcji to 16,8 mln euro.
10.06.24, 10:42
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Anna Kalczyńska w ekipie Iberionu. Poprowadzi autorski format geopolityczny
Do Iberionu dołącza Anna Kalczyńska, która poprowadzi autorski format geopolityczny. Dziennikarka w ostatnich latach związana była ze stacją TVN.
09.06.24, 13:27
| internet » informacje
Wieczór Wyborczy w Onecie
9 czerwca br. o godz. 20:45 na stronie głównej Onetu ruszy Wieczór Wyborczy, który poprowadzi Marcin Zawada, dziennikarz Onetu. Dziennikarz w Studiu Wyborczym Live w Onecie przedstawi wyniki exit poll i będzie się łączył z reporterami Onetu i Faktu obecnymi w sztabach wyborczych. 
06.06.24, 08:30
| radio » informacje | internet » informacje
Nowy serwis historyczny Polskiego Radia z okazji 35. rocznicy wyborów
Z okazji 35. rocznicy wyborów, Polskie Radio przygotowało specjalny historyczny serwis internetowy. Portal zawiera unikatowe nagrania z Archiwum Polskiego Radia i Archiwum Rozgłośni Polskiej Radia Wolna Europa, dzięki czemu stanowi niezwykły dokument tamtych dni.
05.06.24, 16:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Patrycjusz Wyżga gospodarzem wieczoru wyborczego w Wirtualnej Polsce
W niedzielę, 9 czerwca br. Wirtualna Polska przygotuje specjalny wieczór wyborczy dotyczący wyborów do europarlamentu. Program emitowany będzie na Stronie Głównej WP, kanale YouTube i w mediach społecznościowych.
05.06.24, 08:30
| internet » informacje
Hotele, o jakich marzysz… w cenach, o jakich marzysz. Kampania portalu rezerwacyjnego Travelist.pl
Pod hasłem „Hotele, o jakich marzysz… w cenach, o jakich marzysz” Travelist.pl ruszył z kampanią reklamową, która otwiera kolejny rozdział w komunikacji marketingowej portalu. Towarzyszyć jej będzie hasło.
04.06.24, 10:56
| internet » informacje
Dr Serce na YouTube. Prof. Robert Gajda gospodarzem nowego formatu
Na platformie YouTube zadebiutuje program internetowy „Dr Serce”, który jest prowadzony przez kardiologa, prof. Roberta Gajdę
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.