07.06.09, 20:23

Grupa o2.pl wchodzi na polski rynek telematyczny z usługą GEO2.pl

Grupa o2.pl, spółka aktywna do tej pory w mediach internetowych i telekomunikacji, wprowadza na polski rynek własną usługę telematyczną o nazwie GEO2.pl, umożliwiającą monitoring aktywności pojazdów.

Grupa o2.pl, spółka aktywna do tej pory w mediach internetowych i telekomunikacji, wprowadza na polski rynek własną usługę telematyczną o nazwie GEO2.pl, umożliwiającą monitoring aktywności pojazdów.

GEO2.pl to geolokalizacja internetowa, która umożliwia śledzenie obiektów w czasie rzeczywistym na cyfrowych mapach w portalu www.geo2.pl. Obok bieżącej obserwacji pojazdów na mapie, użytkownicy mogą także przeglądać w archiwum zapis wcześniej pokonanych tras, w tym odczytać, w jakim miejscu w zadanym czasie znajdował się monitorowany obiekt i z jaką prędkością się poruszał.

Usługa GEO2.pl kierowana jest do dwóch grup odbiorców. Pierwsza to właściciele pojazdów, którzy chcieliby dodatkowo zabezpieczyć swoje auto przed kradzieżą i uzyskać dzięki temu zniżkę składki AC u swojego ubezpieczyciela. Druga grupa to właściciele firm, dla których GEO2 może zwiększyć efektywność pracy pracowników wykorzystujących służbowe samochody.

Urządzenie przydatne ma być także dla rodziców, chcących mieć kontrolę nad wykorzystaniem samochodu przez ich dzieci. Możliwość zweryfikowania prędkości, z jaką poruszał się pojazd, ograniczy brawurę młodych kierowców na polskich drogach.

Dystrybucja urządzeń GEO2 w pierwszej fazie projektu będzie odbywać się poprzez sklep internetowy na stronie portalu. W planach jest uruchomienie ogólnopolskiej sieci punktów dealerskich oraz współpraca z warsztatami samochodowymi.

Urządzenia GEO2 nie wymagają montażu zewnętrznych anten GPS i GSM. Instalacja geolokalizatora w pojeździe sprowadza się do podłączenia go do gniazda zapalniczki lub bezpośrednio do instalacji elektrycznej. Obsługa systemu odbywa się poprzez przeglądarkę internetową z dowolnego komputera podłączonego do internetu, nie jest wymagana instalacja dodatkowych aplikacji.

Korzystanie z usługi GEO2.pl wymaga opłacenia rocznego abonamentu, który zawiera koszty aktualizacji map i utrzymania aktywnej karty GEO2-SIM w urządzeniu. Model GEO2-100 kosztuje 599 zł. Roczny abonament w pierwszym roku wynosi 1 zł, w kolejnych latach 199 zł.

Komentarze

Powiązane

09.01.25, 12:09
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Enterprise Investors inwestuje w eTravel. Firmy zapowiadają konsolidację rynku
Enterprise Investors Fund IX wspólnie z Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju jako współinwestorem mniejszościowym, podpisał umowę w ramach której obejmie znaczący mniejszościowy pakiet akcji eTravel - największej w Europie Środkowo-Wschodniej firmy technologicznej specjalizującej się w zarządzaniu podróżami służbowymi.
07.01.25, 20:17
| internet » informacje
Bądź widoczny w sieci. Instytut badawczy NASK promuje domeny .pl
7 stycznia br., ruszyła kampania „Bądź widoczny w sieci” przygotowana przez instytut badawczy NASK. Celem działań jest promocja domeny .pl.
06.01.25, 18:34
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Superbet oficjalnym partnerem kanału Meczyki
Superbet (bukmacher) na początku br. został oficjalnym partnerem kanału YouTube Meczyki.pl.
27.12.24, 06:00
| internet » informacje
Wirtualna Polska Holding kupuje Invia Group za miliard złotych
WP Holding podpisała ramową umowę nabycia 100 proc. akcji Invia Group, działającej głównie w Niemczech, ale posiadającej również serwisy w Austrii, Szwajcarii, Czechach, Słowacji, Węgrzechi w Polsce. Po połączeniu ze spółkami wchodzącymi w skład WP Holding, powstanie jedna z największych grup turystycznych w Europie. Wartość transakcji to ponad 1 mld zł.
20.12.24, 17:36
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Aleksandra Mirosław ambasadorką WeNet
Mistrzyni olimpijska z Paryża 2024 we wspinaczce sportowej, dwukrotna mistrzyni świata i Europy oraz aktualna rekordzistka świata, rozpoczęła współpracę z Grupą WeNet i stała się oficjalnym partnerem marki.
19.12.24, 14:00
| radio » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Inwestor Wojtek kolejny podcast audio w ofercie Pulsu Biznesu
„Puls Biznesu” uruchomił kolejny podcast. Audycję „Inwestor Wojtek”, która ma uzupełniać długoterminowy program edukacyjny o tej samej nazwie, poprowadzi dziennikarz Kamil Zatoński. Partnerem podcastu i całego projektu „Inwestor Wojtek” została Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie.
19.12.24, 09:00
| internet » ludzie
Filip Springer, Andrzej Kohut i Leszek Jażdżewski nowymi publicystami portalu Interia
Interia intensyfikuje swoją uwagę na tematyce zagranicznej i społecznej, Andrzej Kohut skupi się na podziałach w amerykańskim społeczeństwie w kontekście drugiej kadencji Donalda Trumpa. Filip Springer zbada kryzys mieszkaniowy w Polsce, natomiast Leszek Jażdżewski przyjrzy się rywalizacji polskich polityków przed wyborami prezydenckimi w 2025 roku.
19.12.24, 07:30
| radio » ludzie | internet » ludzie
Dominik Gołdyn szefem redakcji PR24.pl
Z początkiem grudnia br., Dominik Gołdyn dołączył do zespołu Polskiego Radia i objął stanowisko szefa redakcji portalu PR24.pl.
17.12.24, 06:00
| internet » informacje
ZdrowieGO.pl w portfolio Grupy Infor PL. Marta Krawczyńska na czele serwisu
Grupa Infor PL debiutuje z nowym serwisem ZdrowieGO.pl, który ma koncentrować się wokół medycyny, profilaktyki, praw pacjentów i prawdziwych ludzkich historii.
16.12.24, 18:00
| prasa » informacje | internet » informacje
Nowe funkcje aplikacji Wyborczej na Androida i iOS
“Wyborcza” wprowadziła nowe formaty treści i funkcje do swojej aplikacji. Pojawiła się m.in. funkcja “Wyborcza na skróty”, umożliwiająca przeglądanie rolek tworzonych przez redakcję, “Przegląd wydarzeń” oraz quizy.