20.05.09, 21:35

Kampania S4 dla Barw Natury

Agencja Reklamowa S4 przygotowała dla FFiL Śnieżka kampanię „Barwy Natury - Piękno na dłużej”, której celem wzmocnienie ogólnego wizerunku marki Śnieżka „Barwy Natury” jako eksperta oferującego wysokiej jakości farby kolorowe do malowania wnętrz.

Agencja Reklamowa S4 przygotowała dla FFiL Śnieżka kampanię „Barwy Natury - Piękno na dłużej”, której celem wzmocnienie ogólnego wizerunku marki Śnieżka „Barwy Natury” jako eksperta oferującego wysokiej jakości farby kolorowe do malowania wnętrz. Kampania przewidziana na rynek polski, rumuński oraz białoruski, rozpocznie się w maju obejmując telewizję, prasę, outdoor oraz materiały POS.

Agencja Reklamowa S4, która z FFiL Śnieżka SA pracowała już przy kampaniach Supermal oraz Drewkorn Forte, przygotowała obecną kampanię Barwy Natury, sztandarowego produktu Śnieżka.
Barwy Natury to kolorowa kolekcja farb lateksowych do malowania i dekoracji wnętrz. Użyta w nich formuła Teflon® surface protector ułatwia usuwanie plam i zabrudzeń, zwiększa również odporność na wielokrotne zmywanie. Jest ona całkowicie bezpieczna dla zdrowia, a użytkownicy mogą dłużej cieszyć się pięknym kolorem ścian.

Grupa docelowa realizowanych działań to obecni użytkownicy marki oraz nowi klienci, których Śnieżka chciałaby pozyskać - osoby, które założyły już rodzinę, młodsi mieszkańcy miast, dla których dom i rodzina są najważniejszymi wartościami. Agencji S4 powierzono zadanie przygotowania strategii działań, kreacji oraz produkcji spotu telewizyjnego. Kampania, która rozpocznie się w maju i potrwa do czerwca obejmie telewizję - spoty 30” i 15” (TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TV4, TVN, TVN 7, TVN 24, TVN Style, TVN Turbo, TVN Warszawa, Discovery Channel, Discovery Science, Discovery World, Animal Planet) oraz 8” billboard sponsorski, a także prasę (M jak Mieszkanie, Moje Mieszkanie, Cztery Kąty), outdoor i materiały POS.

Za nadzór nad realizowanymi działaniami odpowiada za strony FFiL Śnieżka SA -Anna Kopera oraz Tomasz Kosiński Po stronie Agencji Reklamowej S4, osobami odpowiedzialnymi za realizację są: Magdalena Staroń - Account Manager, Paweł Sitnicki - Strategic Planner, Agnieszka Meder - Art Director oraz Agnieszka Godlewska - Copywriter.

Komentarze

Powiązane

07.02.25, 06:00
| reklama & PR » informacje
Insignia przedłuża współpracę z Südzucker Polska SA dla marki Cukier Królewski. Poszerzono zakres umowy
Insignia przedłuża na kolejny rok współpracę z Südzucker Polska SA w obszarze działań komunikacyjnych dla marki Cukier Królewski. Jednocześnie zwiększa się również zakres obsługi. Agencja współpracuje z tym klientem pięć lat, od początku 2020 r., po wygraniu przetargu.
06.02.25, 18:00
| reklama & PR » informacje
Rainbow został Partnerem Głównym Olimpiady Geograficznej
Firma Rainbow została Głównym Partnerem Olimpiady Geograficznej. Umowa przewiduje wsparcie firmy przez najbliższe trzy lata.
06.02.25, 15:30
| reklama & PR » informacje
Metamorfoza szkolnej stołówki do wygrania w konkursie marki Lubella
Lubella organizuje konkurs, w którym główną wygraną jest metamorfoza stołówki o wartości 100 tys. zł. Akcja jest kontynuacją kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji”.
06.02.25, 09:00
| reklama & PR » informacje
Tom Evans w trailowej drużynie ASICS
Marka ASICS nawiązała współpracę z brytyjskim ultramaratończykiem, Tomem Evansem. Sportowiec będzie reprezentować ASICS na światowej scenie biegów trailowych.
06.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Aleksandra Mirosław z Dawidem Podsiadło w kampanii Credit Agricole
Credit Agricole rusza z nową kampanią reklamową w której obok ambasadora marki CA Dawida Podsiadło występuje także Aleksandra Mirosław, złota medalistka we wspinaczce sportowej na ubiegłorocznych Igrzyskach Olimpijskich. W kampanii pojawi się także Roberta Makłowicza.
05.02.25, 18:00
| reklama & PR » informacje
Mlekovita z Polskim smakiem oraz tysiakiem. Loteria produktów Mlekovity
Ruszyła kolejna loteria promocyjna zorganizowana przez First Line Polska dla Grupy Mlekovita. Najnowsza aktywacja konsumencka tym razem promuje produkty marki Polskie i odbywa się pod hasłem „Mlekovita z Polskim smakiem oraz tysiakiem”.
05.02.25, 16:28
| reklama & PR » informacje
Wybierz swoją paczkę. Bitwa Smaków w nowej kampanii Lay’s
W najnowszej aktywacji marki limitowane Lay’s o smaku Mac&cheese, Pieczony czosnek z ziołami i Chorizo z cebulką, zawalczą o uznanie konsumentów. Głosujący powalczą o nagrody i zdecydują, który smak zostanie na sklepowych półkach na dłużej.
05.02.25, 14:48
| reklama & PR » informacje
Familijne Wtorki Filmowe. Aktywacja konsumencka potrwa aż 52 tygodnie
1 lutego br. ruszyły „Familijne Wtorki Filmowe” – kolejna odsłona akcji marki Familijne, należącej do portfolio firmy Colian. Tym razem dla klientów marki przygotowano zniżki na bilety do wszystkich sieci kin w całej Polsce oraz wybranych kin niezależnych.
05.02.25, 12:10
| reklama & PR » informacje
iPoster: 65 nowych nośników w sieci DOOH
W 2024 r. iPoster działający na rynku Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych w Polsce, rozszerzył swoją ofertę o 65 nowych nośników. Wśród nich 60 to ekrany typu totem, a pięć to wielkoformatowe nośniki typu spectacular.
05.02.25, 10:45
| reklama & PR » informacje
Josera wspiera Mistrzostwa Świata w Piłce Ręcznej 2025
Josera, producent żywności dla zwierząt, wspiera Mistrzostwa Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn 2025, ogłaszając Andreasa Wolffa nowym ambasadorem marki. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 28.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.