24.08.06, 18:41

Zróbmy dobry klimat także w telewizji i kinach

Od połowy sierpnia w wybranych stacjach telewizyjnych oraz kinach możemy oglądać film reklamowy kampanii WWF Polska „Zróbmy dobry klimat”.
Od połowy sierpnia w wybranych stacjach telewizyjnych oraz kinach możemy oglądać film reklamowy kampanii WWF Polska „Zróbmy dobry klimat”. Reklama telewizyjna i kinowa to kolejne z działań kampanii, której przygotowaniem i realizacją zajęła się agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw.

Kampania „Zróbmy dobry klimat”, która trwa od początku lipca, ma zachęcić Polaków do bardziej świadomego gospodarowania energią, doprowadzenia do zmniejszenia emisji CO2, a tym samym przyczynienia się do zahamowania dalszego wzrostu temperatury Ziemi i ograniczenia zmian klimatu.

W ramach kampanii mogliśmy do tej pory zobaczyć plakaty zamieszczone na citylightach w największych miastach Polski.


Od kilku dni w wybranych stacjach telewizyjnych oraz w kinach emitowany jest film reklamowy autorstwa Euro RSCG Warsaw. Został w nim wykorzystany ten sam, co w przypadku całej kampanii koncept kreatywny. Odbiorca na pierwszym planie widzi kobietę i mężczyznę w delikatnie intymnej sytuacji, siedzących obok siebie przy świetle lampy. Następnie kamera przekierowana zostaje na sąsiednie pomieszczenie, w którym pali się światło. Światło, które pali się niepotrzebnie, pracując na globalne ocieplenie. Headline kampanii mówi: „Zgaśmy zbędne światło - zróbmy dobry klimat".

Tym zdaniem twórcy kreacji i tym samym WWF Polska chcą skłonić widzów do refleksji nad efektywnym korzystaniem z energii elektrycznej. - Chcielibyśmy, aby przekaz był dla wszystkich na tyle intrygujący, by zachęcić ich do wejścia na stronę www.wwf.pl. Tam będą mogli znaleźć poradnik, jak oszczędnie gospodarować energią elektryczną w domu, a także wiele naukowych informacji opisujących dokładnie problem. Również nasza mapa świata w 2050 roku, którą można zobaczyć na stronie dobryklimat.onet.pl spełnia podobną rolę. Mamy nadzieję, że dzięki temu ludzie zaczną dostrzegać powagę sytuacji i zmienią swoje postępowanie – mówi Ireneusz Chojnacki, dyrektor WWF Polska.


Ze strony Euro RSCG Warsaw przygotowaniem kampanii zajęli się: Jacek Szulecki - Chief Creative Officer, Jacek Maciejewski - Creative Director, Mariusz Bruchacki - Art Director, Darek Małkiński - Art Director oraz Piotr Barański - copywriter. Mapę świata przygotował portal Onet.pl.


Media, które udostępniły darmowe powierzchnie, to między innymi: TV: MTV, VIVA, Discovery Channel, Animal Planet, TVP Kino: Ciemna City, sieć kin obsługiwanych przez firmę BEST
Prasa: Rzeczpospolita, Activist, A4, Poznaj Świat, Brief, Sukces, Angora, Puls Świata, CHIP, Tina.

Osoby, które poparły i zaangażowały się w realizację kampanii (w kolejności alfabetycznej):
Marek Baprawski, Mirek Bielecki, Zbyszek Bończyk, Adam Caliński, Igor Daniel, Grażyna Głębocka, Grażyna Grzymała, Leszek Izdebski, Tomasz Karnowski, Aleksandra Kierzkowska, Mikołaj Komar, Natalia Król, Julita Olszewska, Witold Płóciennik, Maria Przybysz, Kuba Ranik, Joanna Różyczka, Joanna Rechnio, Karol Sameryt, Dorota Sławecka, Agata Stróżyńska, Zdzisław Szczotkowski, Mirek Szot – Chimera, Piotr Targiński, Vasina, Agata Wdowińska, Margo Węgierek

Firmy i instytucje, które pomogły w realizacji kampanii: TVC i kino: OTO Film (studio filmowe), Expresso (studio dźwiękowe). Outdoor i prasa: Positive Productions/Studio Yellow, Dream Studios (DTP). Muzeum w Nieborowie i Arkadii oddz. Muzeum Narodowego w Warszawie. Dworek I Ogród – Ośrodek Niewidomych WEXO w Warszawie

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Bziuk obejmuje stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora
Od stycznia 2025 r. Izabela Bziuk objęła stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora. Została liderką nowego działu w strukturze sprzedaży bezpośredniej.
13.02.25, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Kiwak w zespole marketingu Bonnier Business Polska
Z początkiem lutego br. do zespołu marketingu Bonnier Business Polska dołączyła Izabela Kiwak, która objęła nowo utworzone stanowisko Deputy CMO for Research & Insights.
13.02.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Salestube wzmacnia zespół Data Analytics & Engineering
Do zespołu Data Analytics & Engineering spółki Salestube, będącej częścią Group One, dołączyło pięciu nowych ekspertów. Jak podkreśla agencja, zmiany te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania w obszarze danych i sztucznej inteligencji.
13.02.25, 10:40
| reklama & PR » informacje
Hortex promuje tropikalne nowości Tropical Duo
Wystartowała kampania nowych, egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo, przygotowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.
12.02.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit. Inspiracje w nowej kampanii reklamowej
Maczfit, marka z segmentu cateringu dietetycznego w Polsce, rozpoczęła rok 2025 nową kampanią reklamową pod hasłem „Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit”.
12.02.25, 11:05
| reklama & PR » informacje
Agencja They.pl wizualna zmienia się w They Digital
Agencja digital marketingowa They.pl przechodzi rebranding. Zmienia nazwę na They Digital, wprowadza nową identyfikację wizualną i logotyp.
12.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
#MojaCOOLGirl. Trzecia edycja konkursu marki Jeżyki
Na początku lutego br. rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki (Colian). Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, ma zachęcać konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób.
12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.