27.04.09, 23:47

Kampania reklamowa Sante

20 kwietnia br. wystartowała kampania reklamowa firmy Sante, eksperta na polskim rynku żywności funkcjonalnej. To pierwsze, zakrojone na tak dużą skalę działania promocyjne, zainicjowane przez tego producenta.

20 kwietnia br. wystartowała kampania reklamowa firmy Sante, eksperta na polskim rynku żywności funkcjonalnej. To pierwsze, zakrojone na tak dużą skalę działania promocyjne, zainicjowane przez tego producenta. Kampania będzie miała charakter edukacyjny, wizerunkowy oraz produktowy. W pierwszej kolejności obejmie internet oraz prasę. Przygotowywana jest także kampania telewizyjna.

Kampanię rozpoczynają działania internetowe. Emisja billboardów reklamowych uwzględnia takie portale, jak: kobieta.wp.pl, female.pl, nasza-klasa.pl, wizaz.pl, grono.net, palcelizac.pl, vitalia.pl oraz dieta.pl. Przewidywana jest także moderowana obecność na forach internetowych onet.pl, wp.pl, gazeta.pl, kobieta.pl i female.pl. Media plan przewiduje także sieciowe konkursy oraz mailing.

Planowane jest również uruchomienie forum eksperckiego na stronie internetowej sante.pl gdzie będzie można zadać pytanie dr n med. Anecie Czerwonogrodzkiej – specjalistce w zakresie żywienia człowieka i dietetyki. Zostanie także uruchomiony specjalny program multimedialny „Wirtualny Dietetyk” promujący zdrowy tryb życia, żywność funkcjonalną oraz produkty Sante.

Kampania w prasie rozpocznie się w maju br. i obejmie głównie advertoriale dotyczące marki Sante, oferowanych przez firmę produktów oraz zalet żywności funkcjonalnej. Umieszczone będą m.in. w takich tytułach, jak Shape, Wysokie Obcasy, Twój Styl, Vita, Gala, Claudia, Glamour, Uroda, Zwierciadło, Elle oraz Viva!. W wybranych pismach kobiecych przeprowadzony zostanie dodatkowo sponsoring krzyżówek, zorganizowane zostaną także konkursy dla czytelniczek.    

Kampania w prasie potrwa do końca września, a w internecie do końca października. Grupą docelową są kobiety w wieku 25-50 lat, mieszkające w średnich i dużych miastach. Kreację oraz plan mediowy na zlecenie firmy Sante A. Kowalski Sp. j. przygotowała agencja MTR Media.

Komentarze

Powiązane

12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
11.02.25, 16:45
| reklama & PR » informacje
Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą. Nietypowa instalacja w centrum Warszawy
12 lutego br., na Dworcu Centralnym w Warszawie stanie nietypowa instalacja, która ma przyciągnąć uwagę, skłonić przechodniów do zatrzymania się i głębszej refleksji.
11.02.25, 15:15
| reklama & PR » informacje
ASAP&ASAP z kampanią dla marki Compeed
Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP przygotowała dla marki Compeed (Perrigo Poland) lokalizację globalnej kampanii, z dostosowaniem komunikacji do obowiązujących w Polsce przepisów dotyczących reklamowania wyrobów medycznych.
11.02.25, 12:03
| reklama & PR » informacje
Lorenz promuje limitowaną edycję Wiejskich Ziemniaczków
Marka Wiejskie Ziemniaczki (Lorenz) ruszyła z kampanią promującą limitowaną edycję chipsów, dostępnych w nowych smakach, inspirowanych polską kuchnią.
11.02.25, 10:45
| reklama & PR » ludzie
Dawid Nowak i Marcin Surmacz awansują w WEC Communication
W stycznia 2025 r. na stanowiska PR Executive w agencji WEC Communication awansowali Dawid Nowak i Marcin Surmacz.
11.02.25, 09:26
| reklama & PR » informacje
Domino's Pizza wybiera w przetargu agencję Change Serviceplan
Agencja Change Serviceplan (Group One) wygrała przetarg na kampanię marketingową Domino's Pizza. Współpraca obejmie stworzenie platformy komunikacyjnej, kreację i nadzór produkcyjny.
11.02.25, 06:00
| reklama & PR » ludzie
Aleksandra Sianecka dyrektorką Marketingu, Marki, Konceptów handlowych i relacji z Klientem w Auchan Polska
Aleksandra Sianecka objęła stanowisko dyrektorki Marketingu, Marki, Konceptów handlowych i relacji z Klientem w Auchan Polska. Będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie zintegrowaną komunikacją marketingową.
10.02.25, 23:10
| reklama & PR » informacje
Boiron promuje swój flagowy produkt - Oscillococcinum
Na początku lutego br., Boiron, francuski producent i dystrybutor homeopatycznych produktów leczniczych, rozpoczął kampanię promującą Oscillococcinum. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Arena Media (Havas Media Network).
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.