21.04.09, 20:08

Elefanta.pl w ofercie ARBOnetwork

Pierwszy w Polsce serwis społecznie rekomendujący ulubione strony - Elefanta.pl – podpisał umowę z siecią reklamy internetowej ARBOnetwork. Współpraca obejmuje sprzedaż powierzchni reklamowej w serwisie.

Pierwszy w Polsce serwis społecznie rekomendujący ulubione strony - Elefanta.pl – podpisał umowę z siecią reklamy internetowej ARBOnetwork. Współpraca obejmuje sprzedaż powierzchni reklamowej w serwisie.

W celu zwiększenia przychodów reklamowych Elefanta.pl zmieniła sieć reklamową i dołączyła do ARBOnetwork. Firma skupia ponad 500 serwisów m.in. MTV.pl, Winamp.pl, Dziennik.pl, KomputerSwiat.pl, Kobiety.pl, Grono.net, RadioZet.pl czy JoeMonster.org.

Serwis Elefanta.pl zdobywa coraz więcej użytkowników. Ich liczba w marcu 2009 r. wzrosła do 486 tysięcy, co oznacza wzrost liczby użytkowników w I kwartale 2009 r. o 20 proc. Tym samym średnia miesięczna z ostatnich pięciu miesięcy ukształtowała się na poziomie 426 tysięcy (według badania Gemius Traffic XI 2008 – III 2009).

Przychody reklamowe zostaną zainwestowane w rozwój serwisu. Zmiany realizowane są w ramach długotrwałej strategii rozwoju sukcesywnie wprowadzanej od III kwartału 2008 r. Dotychczas, w oparciu o uwagi i potrzeby użytkowników, zostały wdrożone ulepszenia w zakresie funkcjonalności i użyteczności serwisu m.in. na stronie głównej i podstronach, w pasku narzędzi - toolbarze, wprowadzono nowe kategorie i podkategorie. W najbliższym czasie planowane jest wdrożenie zmian udoskonalających sposób oceniania ulubionych stron czy też rozpoczęcie dystrybucji spersonalizowanego newslettera.

Elefanta.pl to serwis społecznie rekomendujący ulubione strony internautów w oparciu o indywidualne zainteresowania użytkownika powstał pod koniec 2007 r. Elefanta.pl odwiedza średnio miesięcznie 426 tysięcy internautów (Gemius Traffic, próba XI 2008 – III 2009). Czternaście tysięcy zarejestrowanych użytkowników w ciągu ostatnich 18 miesięcy działania serwisu zgromadziło ponad 108 tysięcy ulubionych stron.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Kiwak w zespole marketingu Bonnier Business Polska
Z początkiem lutego br. do zespołu marketingu Bonnier Business Polska dołączyła Izabela Kiwak, która objęła nowo utworzone stanowisko Deputy CMO for Research & Insights.
13.02.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Salestube wzmacnia zespół Data Analytics & Engineering
Do zespołu Data Analytics & Engineering spółki Salestube, będącej częścią Group One, dołączyło pięciu nowych ekspertów. Jak podkreśla agencja, zmiany te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania w obszarze danych i sztucznej inteligencji.
13.02.25, 10:40
| reklama & PR » informacje
Hortex promuje tropikalne nowości Tropical Duo
Wystartowała kampania nowych, egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo, przygotowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.
12.02.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit. Inspiracje w nowej kampanii reklamowej
Maczfit, marka z segmentu cateringu dietetycznego w Polsce, rozpoczęła rok 2025 nową kampanią reklamową pod hasłem „Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit”.
12.02.25, 11:05
| reklama & PR » informacje
Agencja They.pl wizualna zmienia się w They Digital
Agencja digital marketingowa They.pl przechodzi rebranding. Zmienia nazwę na They Digital, wprowadza nową identyfikację wizualną i logotyp.
12.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
#MojaCOOLGirl. Trzecia edycja konkursu marki Jeżyki
Na początku lutego br. rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki (Colian). Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, ma zachęcać konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób.
12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
11.02.25, 16:45
| reklama & PR » informacje
Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą. Nietypowa instalacja w centrum Warszawy
12 lutego br., na Dworcu Centralnym w Warszawie stanie nietypowa instalacja, która ma przyciągnąć uwagę, skłonić przechodniów do zatrzymania się i głębszej refleksji.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.