01.04.09, 22:53

Polska Pięknieje – nominacje do nagród

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego ogłosiło listę projektów nominowanych do głównych nagród w konkursie „Polska pięknieje – 7 cudów Funduszy Europejskich”. Spośród 137 zgłoszeń kapituła konkursu nominowała 20 projektów.

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego ogłosiło listę projektów nominowanych do głównych nagród w konkursie „Polska pięknieje – 7 cudów Funduszy Europejskich”. Spośród 137 zgłoszeń kapituła konkursu nominowała 20 projektów. Oto lista wyróżnionych:

Kategoria – Obiekt turystyczny/gastronomiczny:
1.Modernizacja i adaptacja XIX-wiecznego budynku pofabrycznego dla Muzeum Sztuki w Łodzi – beneficjent: Muzeum Sztuki w Łodzi,
2. Mons Universitatis. Rozbudowa i remont Muzeum Śląska Opolskiego w Opolu   -  MŚO w Opolu,
3. Realizacja II części Podziemnej Trasy Turystycznej wraz z rekonstrukcją płyty Rynku Staromiejskiego w Rzeszowie – Urząd Miasta Rzeszowa.

Kategoria – Rewitalizacja
1. Centrum „Hewelianum”: Budowa kompleksu edukacyjno-rekreacyjnego w Gdańsku (Etap I) -  Park Kulturowy Fortyfikacji Miejskich „Twierdza Gdańsk” w Gdańsku,
2. Rewitalizacja zamku Piastowskiego - Utworzenie Centrum Informacji Kulturalnej i Edukacji Regionalnej - Muzeum w Gliwicach,
3. Rewaloryzacja Parku Dittricha w Żyrardowie - UM Żyrardowa.

Kategoria – Zabytek
1. Rewaloryzacja Zespołu Opactwa Cystersów wraz z otoczeniem w Krzeszowie - Legnicka Kuria Biskupia,
2. Ochrona i konserwacja Zamku Lubelskiego – najcenniejszego zabytku regionu między Wisłą a Bugiem - Muzeum Lubelskie w Lublinie,
3. Rewitalizacja zabytkowego Opactwa Benedyktynów w Tyńcu - Benedyktyńskie Opactwo Świętych Apostołów Piotra i Pawła w Tyńcu (woj. małopolskie).
 
Produkt promocyjny
1. Program rozwoju i promocji produktów turystycznych i kulturowych Beskidzkiej 5 -  UM Ustroń (woj. śląskie),
2. Ostróda Reggae Festiwal – skuteczna promocja regionu Warmii i Mazur - UM w Ostródzie (woj. warmińsko-mazurskie),
3. Opracowanie regionalnych produktów turystyki kulturowej w Wielkopolsce i ich promocja - Wielkopolska Organizacja Turystyczna.
 
Turystyka aktywna
1. Zagospodarowanie nabrzeża Jeziora Drwęckiego w Ostródzie - I etap: Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego - UM w Ostródzie (woj. warmińsko-mazurskie),
2. Udostępnienie profesjonalnych tras narciarstwa biegowego na terenie Parku Narodowego Gór Stołowych motorem rozwoju przedsiębiorczości na pograniczu radkowsko-polickim - UM Radkowa (woj. dolnośląskie),
3. Narodowe Centrum Żeglarstwa - Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku.

Turystyka transgraniczna i międzynarodowa
1. Szlakiem architektury art déco. Stalowa Wola, Lwów - Muzeum Regionalne w Stalowej Woli (woj. podkarpackie),
2. Jarmark Jagielloński - Promocja Wspólnego Dziedzictwa Wschodu i Zachodu - Centrum Kultury w Lublinie.

Turystyka na obszarach wiejskich
1. Budowa kompleksu termalno-basenowego w Uniejowie (etap I i II) - UM w Uniejowie (woj. łódzkie),
2. Modernizacja i adaptacja zabytkowej nieruchomości na cele turystyczne - „ELFVILLE” S.C. A. i P. Bogdańscy (woj. kujawsko-pomorskie),
3. Wzmocnienie potencjału turystycznego Krainy w Kratę – rekonstrukcja zagrody Albrechta w Swołowie - Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku (woj. pomorskie).

Ogłoszenie zwycięzców konkursu nastąpi 7 maja br. podczas II Forum Funduszy Europejskich w Warszawie. Laureaci konkursu mogą liczyć na konkretne działania promocyjne w kraju i za granicą, w tym: filmy, informacje w mediach, a także multimedialną wystawę „Polska pięknieje”. W tym roku powstanie również polsko-angielski album z wszystkimi nominowanymi i wyróżnionymi projektami, a także specjalna tablica, którą laureaci będą mogli zawiesić na elewacji budynku symbolizującym zwycięski projekt.

Podobnie jak w ubiegłym roku, konkurs na zlecenie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego organizuje firma Smartlink specjalizująca się w promocji Funduszy Europejskich przy współpracy z Wydawnictwem Pascal. 

Komentarze

Powiązane

17.06.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Platforma inwestycyjna BeGlobal klientem iProspect
Agencja iProspect (dentsu Polska) została wybrana do obsługi mediowej platformy inwestycyjnej BeGlobal. Działania agencji obejmą przygotowanie i egzekucję kampanii performance oraz afiliację. Współpraca ma charakter długofalowy.
16.06.24, 22:24
| reklama & PR » informacje
Piłkarze Luka Modrić i Bukayo Saka w kampanii Snickers
Z początkiem czerwca br. wystartowała najnowsza kampania Snickers, w której udział biorą gwiazdy piłki nożnej – Luka Modrić i Bukayo Saka. Marka chce pomóc wszystkich entuzjastom futbolowych emocji uniknąć „przypałów".
16.06.24, 16:36
| reklama & PR » informacje
Marka Eduscho zadowolona z wyników kampanii na TikToku
Druga faza kampanii marketingowej marki Eduscho, właśnie się zakończyła. Kreatywne podejście i wykorzystanie innowacyjnych rozwiązań, m.in. FOOH (Fake Out of Home) w mediach społecznościowych przyczyniło się do osiągnięcia wysokich wyników, m.in. w postaci zaangażowania użytkowników na platformie TikTok. 
16.06.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
BECKERS. Malowanie nabiera kolorów. PPG prowadzi kampanię promującą linię plamoodpornych farb
PPG rozpoczął kampanią promującą linię plamoodpornych farb BECKERS Designer Colour. Szeroko zakrojona komunikacja prowadzona pod hasłem „BECKERS. Malowanie nabiera kolorów” obejmuje telewizję, internet, w tym serwisy VOD oraz social media. 
16.06.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Rankomat.pl promuje polisę turystyczną jako gwarancję spokojnego urlopu
Multiporównywarka rankomat.pl rusza z letnią kampanią marketingową, w której skupia się na korzyściach wynikających z posiadania ubezpieczenia podróżnego podczas urlopu za granicą. W reklamach z udziałem ambasadora, Huberta Urbańskiego, marka podkreśla, że zakup polisy to przepis na spokojne i bezpieczne wakacje.
15.06.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Nowi twórcy internetowi w agencji Rokmates
Do agencji influencer marketingu Rokmates dołączyło dziesięciu twórców internetowych, wśród których są m.in. Torii, duet PK Sisters czy Coocharz.
15.06.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Klubik pełen punkcików. Akcja promocyjna marki Gerber
Agencja UNIQUE ONE, na zlecenie firmy Nestle, organizuje ogólnopolską akcję promocyjną dla marki Gerber.
15.06.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
GIGAnci Życia. Plus na Kartę wprowadza nowy format komunikacyjny
Wystartowała nowa kampania promocyjna Plusa na Kartę stworzona w oparciu o nowy format komunikacyjny – GIGAnci Życia. Kampania promuje nową ofertę Plusa, w której klienci mogą otrzymać 6400 GB.
15.06.24, 08:00
| reklama & PR » ludzie
Jacek Dąbrowski przeszedł z Burda Media do Grupy Iberion
Jacek Dąbrowski dołączył do zespołu sprzedaży Grupy Iberion. Wcześniej był związany z firmą Burda Media.
14.06.24, 20:15
| reklama & PR » informacje
Jakość z natury. Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej zwraca uwagę na naturalne procesy powstawania wody źródlanej
Wraz z początkiem czerwca br. wystartowała nowa kampania wizerunkowa marki Żywiec Zdrój – „Jakość z natury”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na naturalne procesy powstawania wody źródlanej. Kampania jest realizowana w telewizji i mediach społecznościowych, a już niebawem pojawi się również w kinach.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 13.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.