Siesta z Pilsner Urquell

Najlepszego jazzu już od trzech lat można posłuchać w radiowej Trójce dzięki audycji „Siesta” prowadzonej przez Marcina Kydryńskiego. Dzięki objęciu sponsoringiem przez Pilsner Urquell tego niezwykle popularnego programu, od początku lipca na www.jazz.pilsner.pl można odsłuchać cotygodniowych zapisów aktualnych i archiwalnych wydań tej wyjątkowej, niedzielnej audycji a także znaleźć opisy albumów oraz tytuły utworów nadawanych w trakcie jej trwania.

Jazz to muzyka do której trzeba dojrzeć, nabrać doświadczenia, by spośród innych wybrać właśnie ją. Jazzu nie słucha każdy – potrzeba do niego ucha prawdziwego konesera. Podobnie jest ze smakiem Pilsner Urquell: żeby go w pełni odkryć także trzeba dokonać wyboru kierując się doświadczeniem i dojrzałością. Jazz i Pilsner Urquell pasują do siebie idealnie – wymagają wytrawnego odbiorcy, dobrego smaku i przede wszystkim wyboru opartego o doświadczenie.

Pomysłodawcą i autorem audycji emitowanej w każdą niedzielę w radiowej Trójce jest Marcin Kydryński. Jak można przeczytać na internetowej stronie audycji, „Siesta” to „kilka godzin niezobowiązującej, niczym nieskrępowanej muzyki przyjaznej człowiekowi...". „Siesta” to zestawienie pozornie nieprzystających do siebie utworów, przeplatanie się gatunków, żonglerka konwencją. Od Wolfganga Amadeusza Mozarta, od Duke'a Ellingtona po Johna Zorna, od muzyki filmowej najwyższej próby po ludowych artystów z odległych krajów. „Siesta” to próba odnalezienia wspólnego mianownika dla tych tak odmiennych estetyk. Z całą pewnością mimo tego bogactwa różnorodności „Siestą” rządzi niepodzielnie jedno prawo nie ma w niej muzyki, która nie zyska uznania autora audycji. To zatem spektrum jego wyrafinowanego muzycznego gustu, bez żadnych zobowiązań.

„Cieszy nas to, że Pilsner Urquell cały czas zacieśnia swoje związki z muzyką jazzową. Propozycja serwisu www.jazz.pilsner.pl jest idealna nie tylko dla tych, którzy do tej pory nie mogli z różnych powodów, w niedzielne popołudnie wysłuchać „Siesty”. Lista utworów i wykonawców tworzona po każdej audycji, inspiruje do dalszych, samodzielnych poszukiwań najlepszego, muzycznego smaku” - mówi Ewa Spychała, brand manager marki Pilsner Urquell.

Słuchacze „Siesty” odnajdują się w najdalszych zakątkach globu: w Australii, USA, Kanadzie, Kamerunie, Chinach, a nawet w Arabii Saudyjskiej. Dzięki sponsoringowi marki Pilsner Urquell „Siesty” można posłuchać w każdym miejscu na świecie. Wystarczy wejść na stronę www.jazz.pilsner.pl i posłuchać wszystkich audycji, które zostały wyemitowane od początku lipca tego roku. W ramach strony można odsłuchać zarówno najnowszą audycję jak i wydania archiwalne a także w dowolnym momencie przejrzeć pełną dyskografię z informacjami na temat artystów i płyty z których dane utwory pochodzą.

Pilsner Urquell to piwo, które zmieniło bieg historii piwa na świecie i ponad 160 lat temu dało początek całej kategorii pilznerów. Jego szlachetna złocista barwa, wyjątkowy smak i najwyższa jakość są gwarantowane przez doskonałą i niezmienną od 1842 roku recepturę. Świat Pilsner Urquell to świat dojrzałości, wyrafinowanego smaku oraz wyjątkowego stylu. Świat, w którym panuje niepowtarzalny klimat, gdzie rozbrzmiewa jazz, a ludzie mają wiele niebanalnych pasji takich jak fotografia. To świat, w którym ważne jest delektowanie się każdą chwilą tak, jak powinno się delektować piwem Pilsner Urquell.

Komentarze

Powiązane

23.11.23, 17:45
| internet » informacje
Ruszyła III edycja Plebiscytu As Sportu Interii. W zeszłorocznej akcji oddano ponad 600 tys. głosów
20 listopada br. ruszyła trzecia edycja Plebiscytu Interii, w którym internauci wybierają najlepszego sportowca roku.
22.11.23, 06:30
| internet » informacje
WP Holding rośnie dynamicznie w III kwartale 2023 r. dzięki turystyce
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Wirtualnej Polski Holding S.A. w III kwartale 2023 r. wyniosły ponad 405 mln zł. To oznacza wzrost o niemal 50 proc. w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej. Największy wpływ na wyniki miał przede wszystkimniemal trzykrotny wzrost zysków w obszarze turystyki.
21.11.23, 16:00
| internet » e-commerce
Supermocje.pl. Nowy Serwis Gazeta.pl ma informować o wyprzedażach i promocjach
Gazeta.pl przed Black Week uruchomiła serwis Supermocje.pl, który ma informować o wyprzedażach, promocjach i zniżkach.
21.11.23, 09:47
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Finałowy turniej Davis Cup 2023 na platformie Pilot WP
21 listopada br. rozpocznie się kolejna edycja finałowego turnieju Davis Cup 2023. Wszystkie mecze będą rozgrywane w hiszpańskiej Maladze od 21 do 26 listopada br.
20.11.23, 08:30
| internet » informacje
WP inwestuje w Legimi. Spółka kupiła 12,5 proc. akcj
Spółka Wirtualna Polska Media nabyła mniejszościowy pakiet akcji spółki Legimi S.A. Działającej na rynku ebooków w Polsce. Za pakiet 12,5 proc. akcji spółki zapłaciła 5,3 mln zł.
19.11.23, 22:15
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Andrzej Sołtysik w Iberionie. Poprowadzi dwa formaty video
Do grupy mediowej Iberion dołączy Andrzej Sołtysik. To siódmy i ostatni z zapowiedzianych przez firmę transferów, które ogłaszane są w ramach procesu rebrandingu.
18.11.23, 08:00
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
DHL Parcel zmienia się DHL eCommerce
DHL Parcel, firma działająca na rynku usług kurierskich w Polsce, rozpoczyna proces zmiany nazwy.
17.11.23, 19:45
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Answear.com na dwunasty rynek. Tym razem do Włoch
Answear.com, e-commerce oferujący modę i produkty Home & Lifestyle w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, rozszerza działalność o rynek włoski.
17.11.23, 16:48
| internet » informacje
Wirtualna Polska wesprze strażników puszczy w ramach Strategii Zrównoważonego Rozwoju WP
Wirtualna Polska współpracuje z Fundacją Dziedzictwo Przyrodnicze i Funduszem Obywatelskim im. Henryka Wujca. Wspólnie realizują projekt wsparcia strażników lasów działających w całej Polsce. To kolejny projekt wpisujący się w realizację zobowiązań zawartych w Strategii Zrównoważonego Rozwoju WP na najbliższe lata.
17.11.23, 07:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Dla ludzi o zdrowym rozsądku tylko prawda jest ciekawa. Kampania reklamowa e-tygodnika Wprost i Wprost.pl
„Wprost” ruszył 15 listopada br. z kampanią promocyjną prowadzoną pod hasłem „Dla ludzi o zdrowym rozsądku tylko prawda jest ciekawa. Najważniejsze to mówić o niej WPROST”.