23.02.09, 22:36
Nowy Fisiel – kampania rozpoczęta
23 lutego br. wystartowała druga odsłona kampanii reklamowej Fisiela– linii kisieli marchewkowo-owocowych dla dzieci z porfolio Delecty.
23 lutego br. wystartowała druga odsłona kampanii reklamowej Fisiela– linii kisieli marchewkowo-owocowych dla dzieci z porfolio Delecty. Akcja jest kontynuacją działań informacyjnych na łamach telewizji i prasy, rozpoczętych w ubiegłym roku. Tym razem bohater marki i główna postać spotu reklamowego – królik Fisiel - zyskał nową twarz.
Nowa odsłona kampanii, pod niezmienionym hasłem „Taki kisiel, to jest Fisiel!” ma na celu wzmocnienie pozycji marki Delecta w kategorii deserów w proszku oraz edukację konsumentów w zakresie konceptu „kisiel dla dzieci, jedyny z marchewką i naturalnymi składnikami”. Adresatami przekazu są przede wszystkim mamy z dziećmi w wieku 4-14 lat.
Emisję spotów reklamowych zaplanowano do połowy marca w stacjach TVP, TVN, TVN7, TVN Style, Polsat, Polsat 2, Polsat Cafe, TV4, CN oraz tematycznych kanałach At Media. Dodatkowo, reklamy prasowe pojawią się w poradnikach kobiecych: Claudia, NAJ i Przyjaciółka; magazynach parentingowych: tj. Mamo To Ja, Dziecko, Mamy Przedszkolaka, Cudowne lata w Szkole; prasie dla dzieci (4-14 lat): Witch, Kaczor Donald, Barbie, Świat przygód Hugo, Scooby Doo oraz kolorowankach i krzyżówkach Technopolu. W prasie kampania potrwa do kwietnia br.
Kampania potrwa do 6 kwietnia br. Kreacją spotu zajął się Red8 Communication Group. Media zakupił Starcom.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze