17.08.06, 16:59

Newsweek Polska: ulubiony tygodnik internautów

Według najnowszego raportu "Konsumpcja mediów", Newsweek po raz kolejny okazał się najpopularniejszym tygodnikiem wśród Internautów.
Według najnowszego raportu "Konsumpcja mediów", opublikowanego przez firmę badawczą Gemius, Newsweek po raz kolejny okazał się najpopularniejszym tygodnikiem wśród Internautów: aż 19 procent respondentów zadeklarowało, że w dniu poprzedzającym badanie czytali tygodnik Newsweek Polska. Na drugim miejscu wśród tygodników znalazła się Angora, a dopiero za nią kolejne tygodniki opinii z segmentu Newsweeka: Polityka oraz Wprost.

Przypomnijmy również że, Newsweek Polska jest również najbardziej opiniotwórczym tygodnikiem opinii - w I półroczu 2006 uplasował się w pierwszej dziesiątce najczęściej cytowanych mediów w Polsce (Instytut Monitorowania Mediów, Najbardziej opiniotwórcze polskie media w I półroczu 2006).

Najnowsze wyniki sprzedaży i czytelnictwa Newsweeka potwierdzają jego mocną pozycję w segmencie tygodników opinii: w maju tygodnik zajął drugie miejsce pod względem wielkości sprzedaży (dane ZKDP, średnia sprzedaż, maj 2006); także według najnowszych danych czytelnictwa jest niezmiennnie w czołówce segmentu z ponad 3,2 milionową grupą czytelników*.


* PBC General, zrealiz. przez SMG/KRC A Millward Brown Company, CCS, kwiecień-czerwiec 2006, N= 11 454, opracowane przez ASP

Komentarze

Powiązane

11.02.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 11 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 11 lutego? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
10.02.25, 06:00
| prasa » informacje
Deszcz nagród dla Tomasza Bocheńskiego w konkursie European Newspaper Award
Tomasz Bocheński, dyrektor artystyczny Polska Press Grupy, zdobył 19 nagród w międzynarodowym konkursie European Newspaper Award. Jury wyróżniło jego prace w licznych kategoriach.
10.02.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 10 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 10 lutego? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
09.02.25, 20:00
| radio / audio » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
PB Nieruchomości. Piąty podcast Pulsu Biznesu
21 stycznia br., w ofercie ‘pulsu biznesu” pojawi się nowy podcast audio. Audycja „PB Nieruchomości”, którą poprowadzi dziennikarka Anna Gołasa, ma być przewodnikiem po rynku nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych.
09.02.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 9 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 9 lutego? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
08.02.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 8 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 8 lutego? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
07.02.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 7 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 7 lutego? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
06.02.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 6 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 6 lutego? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
05.02.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 5 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 5 lutego? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
04.02.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 4 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 4 lutego? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.