17.08.06, 16:59
Newsweek Polska: ulubiony tygodnik internautów
Przypomnijmy również że, Newsweek Polska jest również najbardziej opiniotwórczym tygodnikiem opinii - w I półroczu 2006 uplasował się w pierwszej dziesiątce najczęściej cytowanych mediów w Polsce (Instytut Monitorowania Mediów, Najbardziej opiniotwórcze polskie media w I półroczu 2006).
Najnowsze wyniki sprzedaży i czytelnictwa Newsweeka potwierdzają jego mocną pozycję w segmencie tygodników opinii: w maju tygodnik zajął drugie miejsce pod względem wielkości sprzedaży (dane ZKDP, średnia sprzedaż, maj 2006); także według najnowszych danych czytelnictwa jest niezmiennnie w czołówce segmentu z ponad 3,2 milionową grupą czytelników*.
* PBC General, zrealiz. przez SMG/KRC A Millward Brown Company, CCS, kwiecień-czerwiec 2006, N= 11 454, opracowane przez ASP
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze