03.02.09, 01:21
Murator wprowadza pakiety reklamowe
1 lutego br. Murator S.A. wprowadził do oferty reklamowej dwa pakiety: Target ON i Target ONA.
1 lutego br. Murator S.A. wprowadził do oferty reklamowej dwa pakiety: Target ON i Target ONA. W skład pierwszego wchodzą magazyny: „Murator”, „Żagle”, „Podróże” i „Tenis.Gem.Set.Mecz”, drugi obejmuje miesięczniki: „M jak mama”, „Zdrowie”, „M jak mieszkanie” oraz „Moje Mieszkanie”. Pakiet Target ON gwarantuje reklamodawcom największy zasięg wśród pism adresowanych do mężczyzn, zaś Target ONA znajduje się w ścisłej czołówce miesięczników czytanych przez kobiety.
Pakiet Target ONA ma zapewnić reklamodawcom dotarcie do dobrze wykształconych kobiet, młodych i w średnim wieku, mieszkanek mniejszych i większych miast, których gospodarstwa domowe mają wysokie dochody. Target ON ma umożliwić dotarcie do mężczyzn w wieku produkcyjnym, ze średnim i wyższym wykształceniem, o dobrej pozycji zawodowej i wysokich dochodach.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze