26.01.09, 19:39
Kolejne witryny dołączyły do sieci Ad-Vice
Sieć reklamy internetowej Ad-Vice wzbogicała swoją ofertę o kolejne 17 witryn.
Sieć reklamy internetowej Ad-Vice wzbogicała swoją ofertę o kolejne 17 witryn. Wiele z nich to serwisy, których treść adresowana jest przede wszystkim do mężczyzn. Automotobiznes.pl, Kopalniawiedzy.pl, Mapgo.pl, Mixo.pl, Toprally.pl, Volley24.pl to tylko niektóre z nowych witryn w ofercie sieci reklamy on-line Ad-Vice, które kierowane są do młodych ludzi: przede wszystkim młodych mężczyzn.
"Mężczyźni, jak pokazują światowe badania, w odróżnieniu od kobiet, znacznie częściej korzystają z internetu w poszukiwaniu rozrywki, rezygnując tym samym z czasu spędzonego przed telewizorem. W polskiej sieci widzimy podobną tendencję, dlatego też uznajemy „męski” target za coraz istotniejszy w komunikacji marek on-line" – mówi Bartosz Wieczorek, Prezes Zarządu, Ad-Vice. "Tematyka witryn, które dołączyły do nas w ostatnim czasie, dotyczy właśnie wspomnianej rozrywki, zdobywania wiedzy, dzielenia się swoimi pasjami, w tym sportem" - dodaje.
Kolejną grupą aktywnie poszukującą informacji on-line są studenci. Uczniowie i studenci spędzają na stronach o profilu edukacyjnym przeciętnie prawie dwie godziny, czyli istotnie więcej niż wynosi średni czas na użytkownika w całej populacji. Także w tej grupie Ad-Vice proponuje reklamodawcom nowości, tj.: Eszkola.pl, Pracadlastudenta.pl, Kariera.pl, czy wspomniana już Kopalniawiedzy.pl.
Spółka Ad-Vice, założona w lutym 2007 roku przez Bartosza Wieczorka – obecnego Prezesa Zarządu Ad-Vice - jest jedną z największych w Polsce sieci reklamy on-line. W portfolio sieci znajduje się ponad 120 witryn - od powszechnie znanych aż po wąskotematyczne i niszowe.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze