13.11.08, 22:25

Kampania reklamowa telewizji HD w Aster

12 listopada br. ruszyła nowa kampania reklamowa Aster pod hasłami „Najlepszy telewizor to nie wszystko”. Kampania pokazuje zalety korzystania z telewizji HD.

12 listopada br. ruszyła nowa kampania reklamowa Aster pod hasłami „Najlepszy telewizor to nie wszystko”. Kampania pokazuje zalety korzystania z telewizji HD. Kampania skierowana jest do mieszkańców Warszawy i Krakowa. Główny akcent kampanii to podkreślenie najwyższej jakości obrazu i dźwięku telewizji HD w Aster. Kampania zakończy się 14 grudnia 2008 roku.

Kampanię zatytułowaną „Najlepszy telewizor to nie wszystko” będzie można zobaczyć w formie 15 sek. spotów pokazujących różnice pomiędzy obrazem HD a SD na ekranach telewizorów w sklepach Saturn (Saturn Arkadia, Saturn Złote Tarasy, Saturn Galeria Krakowska) i Media Markt (Media Markt Marki, Media Markt Ostrobramska). Insert w kształcie dekodera HD Aster będzie dodawany do „Gazety Telewizyjnej” (dodatku TV „Gazety Wyborczej”), przewodnika telewizyjnego „To&Owo” oraz Polityki. W kinach sieci Cinema City, w warszawskiej Kinotece oraz kinie Zakopianka w Krakowie przez trzy weekendy, począwszy od 29 listopada br., prowadzone będą działania niestandardowe pod hasłem „Szczegóły przestają być drobne.” Przy kasach biletowych oraz na ladach będą wyeksponowane kubełki z popcornem, w których będzie umieszczony jeden ‘megapopcorn’.

Równolegle do akcji z popcornem, hostessy będą rozdawać widzom gumy o nienaturalnych rozmiarach. Hostessy w swoich strojach będą miały również powiekszone elementy (rzęsy, pierścionek), a to wszystko dla podkreślenia idei „Szczegóły przestają być drobne” - dzięki jakości obrazu w HD widzisz wyraźniej każdy szczegół.

Za kreację i nadzór kampanii odpowiada agencja Change Communications. Natomiast za realizację niestandardowych działań odpowiedzialna jest agencja eventowa EmLab. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Dom Mediowy Equinox.

Obecnie w telewizyjnej ofercie programowej HD w ASTER dostępnych jest 10 programów: TVN HD, Discovery HD, The History Channel HD, Eurosport HD, Luxe TV HD, National Geographic HD, CANAL+ Film HD, CANAL + Sport HD, TVP HD oraz HBO HD.

Komentarze

Powiązane

21.05.24, 17:45
| telewizja / VOD » seriale
Breslau. Pierwsza polska produkcja Disney+
Disney+ rozpoczął zdjęcia do serialu „Breslau” (tytuł roboczy), swojej pierwszej polskiej produkcji oryginalnej.
21.05.24, 14:02
| telewizja / VOD » badania rynku
Rekordowa wyniki kanałów BBC Studios w Polsce. BBC First z najwyższymi udziałami w historii
W kwietniu br. portfolio kanałów osiągnęło 0,84 proc. proc., czyli najwyższy miesięczny udział w rynku od uruchomienia pięciokanałowego portfolio w 2015 r.
21.05.24, 08:45
| telewizja / VOD » informacje
TVN Pora na show. 17 kanał FAST w ofercie TVN Warner Bros. Discovery
Koncern TVN Warner Bros. Discovery uruchomił kolejny kanał typu FAST - TVN Pora na show.
20.05.24, 13:42
| telewizja / VOD » seriale
Prosta sprawa. Mateusz Damięcki i Piotr Adamczyk w nowym serialu CANAL+
W serwisie CANAL+ online pojawił się pierwszy odcinek nowej polskiej produkcji „Prosta sprawa”. Najnowsza produkcja oryginalna CANAL+ to kino akcji twórców „Furiozy” oparte na bestsellerze Wojciecha Chmielarza.
20.05.24, 10:50
| telewizja / VOD » informacje
Prawie 10 mln zł. To suma roszczeń spraw przeciwko TVP za materiały wyemitowane w latach 2016-2023
Niemal 10 mln zł – to suma roszczeń spraw przeciwko Telewizji Polskiej za materiały wyemitowane w latach 2016-2023 z powództwa osób i instytucji o naruszenie dóbr osobistych.
18.05.24, 14:51
| telewizja / VOD » informacje
Nakręć się na przyszłość. Szansa dla młodych ludzi na karierę w branży filmowej
Na warsztaty otwierające drogę do pracy przy tworzeniu filmów i seriali zapraszają Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych i Netflix.
17.05.24, 17:30
| telewizja / VOD » informacje
Telewizja Polska wybrała dziennikarzy w ramach akcji: Włącz się! Zmieniajmy się razem
Niemal 2 000 osób marzących o pracy w telewizji odpowiedziało na zaproszenie TVP i wzięło udział w projekcie rekrutacyjnym „Włącz się! Zmieniajmy się razem”. Komisja wyłoniła pięciu najlepszych kandydatów w kategoriach: Informacja/Publicystyka, Sport, Rozrywka, Kultura i Pogoda.
16.05.24, 14:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Aktualności TVP3 Katowice z dużym skokiem oglądalności. Rośnie widownia serwisów w Szczecinie, Krakowie i Bydgoszczy
Znaczące wzrosty oglądalności w kwietniu br. odnotowały, według danych Nielsen Media, programy informacyjne emitowane na antenach regionalnych TVP. „Aktualności” emitowane w TVP3 Katowice osiągnęły w kwietniu wzrost widowni - w porównaniu z minionym rokiem – aż o 70 proc. 
16.05.24, 13:06
| telewizja / VOD » informacje
Kanały TinyTeen, LingoToons i LangLab dołączyły do oferty Pasjatv
Do oferty firmy dystrybucyjnej Pasjatv trafiły trzy nowe kanały edukacyjne. Nadawcą trzech nowych kanałów TinyTeen, LingoToons i LangLab jest English Club TV Group, który od ponad 15 lat w swoim portfolio posiada kanał English Club TV.
16.05.24, 11:33
| telewizja / VOD » informacje
Nowy skład Komisji Etyki TVP
Władze Telewizji Polskiej SA w likwidacji powołały siedmioro nowych członków Komisji Etyki TVP XIV kadencji.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy