23.09.08, 00:26
Ad Meritum przygotowała dodatek specjalny do Tygodnika Angora
22 września br. Angora ukazała się z poradnikiem skierowanym do Małych i Średnich Przedsiębiorstw, który otwiera jesienny cykl dodatków Angory.
22 września br. Angora ukazała się z poradnikiem skierowanym do Małych i Średnich Przedsiębiorstw, który otwiera jesienny cykl dodatków Angory. Jest to drugie w historii tygodnika wydanie specjalne, przygotowane według pomysłu Ad Meritum – biura sprzedaży reklam „Tygodnika Angora”.
Dodatek dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw został przygotowywany przez dziennikarzy wyspecjalizowanych w tematyce dotyczącej tego sektora. Ma poradnikowy charakter i stanowi kompendium wiedzy z zakresu zarządzania firmą. Pierwszy dodatek według pomysłu firmy Ad Meritum ukazał się w kwietniu i poświęcony był finansom. Kolejne planowane są na: 13 października („Zdrowie”), 10 listopada („Finanse”) oraz Dodatek Świąteczny - 8 grudnia.
„Tygodnika Angora” jest liderem w sprzedaży tygodników społeczno-politycznych. Ukazuje się nakładem 445 000 egz. Wydawnictwa Westa-Druk Mirosław Kuliś. Średnia sprzedaż egzemplarzowa za lipiec wyniosła 306 150 egz. (dane ZKDP). Dla porównania sprzedaż „Polityki” wyniosła 149 505 egz., „Wprost” - 114 708 egz., „Newsweek” 122 606 egz.
Ad Meritum - jest domem sprzedaży prasy, który reprezentuje wybranych wydawców i oferuje im usługi w zakresie kreowania polityki sprzedaży, pozyskiwania i realizacji komercyjnych kampanii reklamowych, zlecanych przez pośredników reklamowych (domy mediowe, agencje, brokerów), ale także przez klientów bezpośrednich. Rolą domu sprzedaży jest także wspieranie wydawnictwa w zakresie marketingu poprzez dostarczanie analiz i rekomendacji zmian wydawniczych oraz wsparcie w organizacji promocji.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze