18.09.08, 22:03

Ruszyła kampania Ósmego Dnia Papieskiego

Fundacja Świętego Mikołaja we współpracy z Fundacją Episkopatu Polski Dzieło Nowego Tysiąclecia rozpoczynają multimedialną ogólnopolską kampanię społeczną promującą Dzień Papieski.

Fundacja Świętego Mikołaja we współpracy z Fundacją Episkopatu Polski Dzieło Nowego Tysiąclecia rozpoczynają multimedialną ogólnopolską kampanię społeczną promującą Dzień Papieski.

Celem akcji jest nie tylko propagowanie tego wyjątkowego wydarzenia, ale także hasła - „Jan Paweł II Wychowawca młodych” oraz zbiórki pieniędzy na rzecz funduszu stypendialnego dla ubogiej i zdolnej młodzieży ze wsi.

Kampania promocyjna tegorocznych obchodów Dnia Papieskiego rusza 12 września, a najbardziej intensywne działania planowane są na okres od 1 do 12 października. W całej Polsce pojawi się łącznie 420 billboardów, 200 citylightów, a także 2 siatki wielkoformatowe, w Warszawie na wieży kościoła przy ul. Łazienkowskiej i na kościele w Raszynie. Równocześnie na 100 warszawskich autobusach miejskich oraz 30 krakowskich tramwajach zamieszczone zostaną paski reklamowe informujące o wydarzeniu. W Warszawie oraz wybranych miastach papieskich m.in. Częstochowie, Bydgoszczy, Toruniu, Bielsku-Białej, Koszalinie w środkach komunikacji miejskiej będą powieszone plakaty A3. Natomiast ponad 19 tysięcy plakatów B1 trafi do parafii oraz kin Cinema City.

Trzydziestosekundowy film reklamowy VIII Dnia Papieskiego wyemitują największe stacje telewizyjne tj. TVP i TVN oraz wiele kanałów tematycznych: TVN Style, TVN Turbo, TVN 7 a także kina należące do sieci Cinema City, czyli 24 obiekty w całej Polsce. Reklamę radiową natomiast można będzie usłyszeć na antenie Polskiego Radia i lokalnych rozgłośni katolickich.

Kampania reklamowa obejmie także ok. 20 tytułów prasowych, m. in.: Gazetę Wyborczą, Gazetę Prawną, Politykę, Forum, Niedzielę, Gościa Niedzielnego, Przyjaciółkę, Vivę, Zwierciadło, Glamour, Samo Zdrowie, a także TV guidy (Kurier TV, Super TV, Imperium TV) oraz magazyn Familia. Uzupełnieniem działań promocyjnych będzie promocja w Internecie, m.in. na portalach: Gazeta.pl, o2.pl, Gadu-Gadu, Wp.pl.

„Kampania promocyjna, jaką zorganizowaliśmy w tym roku, w całości opiera się na haśle VIII Dnia Papieskiego. Nawiązuje ono do nauczania Jana Pawła II, w znacznej części skierowanego do młodzieży. Papież Polak traktował młodych, jako nadzieję Kościoła i przyszłość świata. Apelował do nich, aby nie lękali się młodości, głębokich pragnień szczęścia, prawdy i piękna, aby własne powołanie życiowe budowali na poszanowaniu prawdy, godności i praw osoby ludzkiej” – mówi Dariusz Karłowicz, prezes Fundacji Świętego Mikołaja współorganizującej kampanię.

Za pozyskanie mediów na rzecz kampanii VIII Dnia Papieskiego odpowiadają dom mediowy Starcom oraz Fundacja Świętego Mikołaja. Autorami kreacji są Dariusz Karłowicz oraz Wojciech Gawryła. Zdjęcia udostępnili: Filmoteka Narodowa, PAP, wydawnictwo Biały Kruk (Aleksander Jagła). Montażystami filmu oraz spotu radiowego są Roy Busshinn i Marek Cichy. Muzykę wykorzystaną w kampanii skomponował Leszek Możdżer.

Większość prac przy organizacji kampanii wykonywana jest bezpłatnie, a powierzchnia reklamowa przekazywana jest bez opłat.

Fundacja Dzieło Nowego Tysiąclecia powstała w 2000 roku, jako organizacja, której działalność ma upamiętniać Pontyfikat Jana Pawła II przez promowanie nauczania Papieża i wspieranie określonych przedsięwzięć społecznych, głównie w dziedzinie edukacji i kultury. Fundacja organizuje Dzień Papieski, przyznaje nagrody TOTUS, prowadzi program stypendialny dla młodzieży w wieku szkolnym, organizuje Konkurs Akademicki o indeks na studia dziennikarskie i polityki społecznej. Podczas zeszłorocznej kampanii Dnia Papieskiego udało się zebrać 6,6 mln złotych! Dzięki temu 2000 młodych osób otrzymało stypendia i może rozwijać swoje zdolności i zainteresowania.

Fundusz stypendialny można wesprzeć wysyłając SMS pod numer 72 50 (koszt 2,44 zł z VAT), dzwoniąc na numer: 0400 20 7250 (2,48 z VAT) lub wpłacając pieniądze na konto Fundacji Dzieło Nowego Tysiąclecia: 81 1320 1104 2979 6023 2000 0001.

Fundacja Świętego Mikołaja od dziesięciu lat organizuje społeczne kampanie reklamowe o charakterze społecznym i kulturalnym. Fundacja zajmuje się badaniem i rozwiązywaniem skutków kryzysu solidarności z potrzebującymi, a w swojej pracy wykorzystuje techniki nowoczesnego zarządzania, marketingu, reklamy oraz metod badawczych. Jak dotąd pod szyldem Fundacji zrealizowano 26 kampanii, a do najważniejszych należą: Mama w pracy, Grunt to rodzina – kampania na rzecz rodzinnych domów dziecka czy kampania Dnia Papieskiego - na rzecz Fundacji Dzieło Nowego Tysiąclecia.

Komentarze

Powiązane

01.03.24, 14:09
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
OSM Łowicz głównym sponsorem formatu MasterChef Nastolatki
OSM Łowicz, polska spółdzielnia mleczarska, dzięki współpracy z agencją LiquidThread, rozszerza swoje działania branded content o kolejny format – „MasterChef Nastolatki”. Marka OSM Łowicz pojawi się w programie jako sponsor główny.
01.03.24, 12:11
| reklama & PR » informacje
KERRIS obsłuży PayPo
Agencja KERRIS odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze social ads performance marketing PayPo – firmy działającej w obszarze płatności odroczonych w Polsce.
01.03.24, 10:36
| reklama & PR » informacje
Heima PR pracuje dla Naukowej Fundacji Polpharmy
Na początku br. do klientów agencji Heima PR dołączyła Naukowa Fundacja Polpharmy, której misją jest wspieranie rozwoju nauk medycznych i farmaceutycznych poprzez finansowanie badań w tych dziedzinach.
29.02.24, 14:20
| reklama & PR » ludzie
Jakub Macyszyn przechodzi z Good One PR do KPRM
W lutym br., Jakub Macyszyn rozpoczął pracę na stanowisku eksperta w Sekretariacie Przewodniczącej Komitetu ds. Pożytku Publicznego, Minister ds. Społeczeństwa Obywatelskiego Agnieszki Buczyńskiej.
29.02.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Wójtowicz na stanowisku Corporate Director PR Big Picture
Big Picture, firma doradcza PR i public affairs zarządzana przez Hannę Waśko i Helenę Korniejew, wprowadza nową organizację zespołu PR korporacyjnego.
29.02.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Agencja Ro w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations
Agencja Ro grona została członkiem Stowarzyszenia Agencji Public Relations. To 39. agencja w szeregach SAPR.
28.02.24, 19:51
| reklama & PR » informacje
Mural w stolicy promuje Familijne Wieczory Filmowe
Prace nad muralem promującym tegoroczne „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery dobiegły końca. To kolejna inicjatywa marki Familijne, która po szeroko zakrojonych działaniach w kinach, rusza z czwartą odsłoną aktywacji konsumenckiej.
28.02.24, 13:30
| reklama & PR » ludzie
Barbara Kai Kaniewska i Vincent Prochoroff na pokładzie Papaya Roster
Papaya Roster wzmacnia swój zespół. Do ekipy Papaya Roster dołączyli operatorzy Barbara Kai Kaniewska i Vincent Prochoroff.
28.02.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
On Board Think Kong pracuje dla EIT Health Innostars
EIT Health Innostars rozpoczyna współpracę z agencją On Board Think Kong. Współpraca z agencją OBTK obejmuje promocję realizowanych przez EIT Health InnoStars inicjatyw w branży healthcare, w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i Południowej.
28.02.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Dagmara Witek-Kuśmider w Creative LIAisons Global Coaching Academy 2024
Dagmara Witek-Kuśmider, Chief Creative Officer Publicis Worldwide Poland, jest jedyną przedstawicielką polskiej branży reklamowej, która dołączyła do grona mentorów tegorocznej edycji wirtualnego programu Creative LIAisons Global Coaching Academy.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

27.02.2024 r., godz. 15.00, online.