31.08.08, 19:19
Moje Mieszkanie wydawany przez Murator S A.
29 sierpnia br. w sprzedaży pojawiło się wrześniowe wydanie miesięcznika „Moje Mieszkanie”. Tegoroczny dziewiąty numer pisma jest jednocześnie pierwszym wydawanym przez MURATORA SA.
29 sierpnia br. w sprzedaży pojawiło się wrześniowe wydanie miesięcznika „Moje Mieszkanie”. Tegoroczny dziewiąty numer pisma jest jednocześnie pierwszym wydawanym przez MURATORA SA. Jego ukazaniu się towarzyszy kampania reklamowa w telewizji, radiu, prasie i Internecie. Wraz z wydaniem „Mojego Mieszkania” MURATOR SA uruchamia nowy serwis: www.mojemieszkanie.pl.
Pismo może pochwalić się rubryką, jakiej nie można znaleźć w innych pismach wnętrzarskich – „Kupuj pięknie i tanio”, zawiera informacje o wyprzedażach w polskich sklepach wnętrzarskich. Wewnątrz „Mojego Mieszkania” czytelnicy mogą odnaleźć mnóstwo rubryk poświęconych ciekawym tematom, m.in. „Premiera miesiąca”, czyli prezentacja nowości na rynku, „ABC Stylu”, gdzie odnaleźć można prezentację ponadczasowych, sprawdzonych, lubianych stylów. Przedstawione krok po kroku, jak je naśladować we własnym mieszkaniu, „Najpiękniejsza jedenastka”, czyli klimatyczne rzeczy do dekoracji mieszkania. Jest jeszcze rubryka bardzo lubiana i ciekawa gdzie są prezentacje podobnych rzeczy, ale w różnych cenach, czyli „Na każdą kieszeń” oraz coś dla kreatywnych czytelniczek, które lubią wziąć sprawy we własne ręce i same zrealizować świetny pomysł podpatrzony w mieszkaniu bohaterki.
„Moje Mieszkanie” jest kierowane do kobiet w każdym wieku, dla których urządzanie mieszkania nigdy się nie kończy. Czerpią one radość z kreowania swego najbliższego otoczenia wciąż na nowo, po swojemu, niepowtarzalnie. Lubią wnętrza z klimatem, piękne i ciepłe. Mają mnóstwo własnych pomysłów na ich aranżowanie, bawią się dekorowaniem, wciąż poszukują wyjątkowych przedmiotów dawnych i współczesnych – w sklepach, na wyprzedażach, na pchlich targach. Dla wielu z nich to prawdziwa pasja.
Na łamach pisma bohaterki reportaży dzielą się swoimi pomysłami i doświadczeniami. „Moje Mieszkanie” podziela ich pasje i dla swoich Czytelniczek ma również wiele ciekawych, inspirujących propozycji. Pokazuje najpiękniejsze, ponadczasowe style, podpowiada, jak dobierać meble, akcesoria, kolory i wzory. Wskazuje miejsca, gdzie można kupić upragnione rzeczy do domu w najatrakcyjniejszej cenie. Prezentuje, jak krok po kroku samemu zrobić to, czego nie znajdzie się w żadnym sklepie.
Ukazaniu się dziewiątego numeru magazynu towarzyszy kampania reklamowa, prowadzona od 29 sierpnia do 5 września br. Obejmuje stacje telewizyjne: TVN, TVN Siedem, TVN 24, TVN Style, POLSAT, TV4 i kanały At Media. Spoty radiowe wyemituje RMF FM. Pismo będzie promowane w magazynach i serwisach internetowych MURATORA SA. Kreację kampanii telewizyjnej i radiowej przygotowała firma Avandgarde Productions, layout reklamy prasowej zaprojektował PENTAGON Media Team, a banery w Internecie opracował Dział Projektów Internetowych MURATORA. Media zaplanował dom mediowy Starcom, za całość kampanii odpowiada Dział Marketingu – Wnętrza wydawnictwa MURATOR SA.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze