18.06.08, 20:55
Nowa kampania wizerunkowa zupek Vifon
Tan-Viet International – jeden z największych importerów i dystrybutorów produktów orientalnych w Polsce – rozpoczął kolejną część kampanii reklamowej zup VIFON. Działania promocyjne w czerwcu i lipcu prowadzone jest przede wszystkim w telewizji i radiu, a także sieci kin Cinema City. Akcja ma na celu wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki VIFON, jako przyjaznej młodym ludziom.
Spoty reklamowe można zobaczyć od 16 czerwca w najważniejszych stacjach telewizyjnych, między innymi w Polsacie – w blokach reklamowych w przerwach transmisji meczów – i TVN, a także kanałach tematycznych: sportowych, filmowych i muzycznych. Od 4 lipca, przez 4 tygodnie, dłuższa i bogatsza wersja spotu będzie prezentowana w 24 kinach sieci Cinema City w całej Polsce. Reklamy VIFON pojawią się także na antenie rozgłośni RMF FM.
„Ponieważ konsumenci kojarzą markę VIFON z zabawą i relaksem, wybierając media szukaliśmy kanałów promujących aktywny styl życia. Zależało nam też na jak największej widowni, dlatego zdecydowaliśmy aby reklamy zup VIFON były emitowane w Polsacie w blokach reklamowych towarzyszących transmitowanym na żywo meczom euro 2008” – mówi Marek Rogoża, dyrektor marketingu w Tan-Viet International.
Za zakup mediów odpowiada dział marketingu Tan-Viet (radio i kino) oraz dom mediowy Maxus (telewizja). Autorem kreacji jest agencja Mediafocus. Tan-Viet International - importer zup VIFON - od początku 2008 roku prowadzi intensywne działania promocyjne swojego flagowego produktu. Kolejna część kampanii reklamowej „VIFON - zalewasz?” jest kontynuacją szerszej akcji promocyjnej o tej samej nazwie. Spoty promujące zupki VIFON można było zobaczyć w kinach (Cinema City, Kinoplex, Multikino oraz Silverscreen), w stacjach telewizyjnych, a także usłyszeć na antenie RMF FM, RMF MAXX oraz ESKA.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze