18.06.08, 20:55

Nowa kampania wizerunkowa zupek Vifon

Tan-Viet International – jeden z największych importerów i dystrybutorów produktów orientalnych w Polsce – rozpoczął kolejną część kampanii reklamowej zup VIFON.

Tan-Viet International – jeden z największych importerów i dystrybutorów produktów orientalnych w Polsce – rozpoczął kolejną część kampanii reklamowej zup VIFON. Działania promocyjne w czerwcu i lipcu prowadzone jest przede wszystkim w telewizji i radiu, a także sieci kin Cinema City. Akcja ma na celu wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki VIFON, jako przyjaznej młodym ludziom.

Spoty reklamowe można zobaczyć od 16 czerwca w najważniejszych stacjach telewizyjnych, między innymi w Polsacie – w blokach reklamowych w przerwach transmisji meczów – i TVN, a także kanałach tematycznych: sportowych, filmowych i muzycznych. Od 4 lipca, przez 4 tygodnie, dłuższa i bogatsza wersja spotu będzie prezentowana w 24 kinach sieci Cinema City w całej Polsce. Reklamy VIFON pojawią się także na antenie rozgłośni RMF FM.

Ponieważ konsumenci kojarzą markę VIFON z zabawą i relaksem, wybierając media szukaliśmy kanałów promujących aktywny styl życia. Zależało nam też na jak największej widowni, dlatego zdecydowaliśmy aby reklamy zup VIFON były emitowane w Polsacie w blokach reklamowych towarzyszących transmitowanym na żywo meczom euro 2008” – mówi Marek Rogoża, dyrektor marketingu w Tan-Viet International.

Za zakup mediów odpowiada dział marketingu Tan-Viet (radio i kino) oraz dom mediowy Maxus (telewizja). Autorem kreacji jest agencja Mediafocus. Tan-Viet International - importer zup VIFON - od początku 2008 roku prowadzi intensywne działania promocyjne swojego flagowego produktu. Kolejna część kampanii reklamowej „VIFON - zalewasz?” jest kontynuacją szerszej akcji promocyjnej o tej samej nazwie. Spoty promujące zupki VIFON można było zobaczyć w kinach (Cinema City, Kinoplex, Multikino oraz Silverscreen), w stacjach telewizyjnych, a także usłyszeć na antenie RMF FM, RMF MAXX oraz ESKA.

Komentarze

Powiązane

23.01.25, 14:30
| reklama & PR » informacje
Herbapol. We współpracy z naturą. Marka promuje herbatki owocowe Herbaciany Ogród
W nowej kampanii TV i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To już kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która ma podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.
23.01.25, 12:20
| reklama & PR » informacje
Marka Cztery Pory Roku ruszyła z sensualną kampanią kremów do rąk
W swojej najnowszej kampanii, zrealizowanej we współpracy z agencją Ancymony (*ancy), marka Cztery Pory Roku (Pharma CF) chce udowodnić, że za pomocą zmysłu wzroku i słuchu można uruchomić także smak, zapach i dotyk.
22.01.25, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Jakub Mączka kieruje studiem Motion Capture w Platige Image
Na początku stycznia 2025 r. do zespołu Platige Image dołączył Jakub Mączka, który objął funkcję Head of Motion Capture Studio. To strategiczny krok, mający na celu dalszy rozwój technologii, jak i dywersyfikację projektów studio.
22.01.25, 14:39
| radio / audio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa Eurozet zmienia cenniki reklamowe. Będzie drożej
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki pakietów reklamowych oraz reklam w wybranych stacjach radiowych, w tym Radia ZET. Zmiany, które wejdą w życie 10 lutego 2025 r.
22.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Tomasz Muraszko (AMS)
Tomasz Muraszko, Dyrektor ds. Strategii oferty, AMS SA,  podsumowuje 2024 rok w branży dla portalmedialny.pl.
21.01.25, 15:30
| reklama & PR » informacje
Rokmates powiększa swój zespół o sześciu nowych twórców internetowych
Zespół agencji influencer marketingu Rokmates powiększył się o sześciu nowych twórców internetowych, w tym m.in. Fizjotherapist, który ma 388 tys. obserwujących na Instagramie, Bladii z 935 tys. subskrybentów na YouTubie oraz Paula Mochtak, która zdobyła 1,1 mln obserwujących na TikToku.
21.01.25, 14:30
| reklama & PR » informacje
Well, This is Fitness! Well Fitness przełamuje kolejne stereotypy w kampanii
Well Fitness, sieć klubów fitness w Polsce, kontynuuje swoją kampanię marketingową prowadzoną pod hasłem "Well, This is Fitness!". Druga odsłona kampanii ma mocniej podkreślać kontrast między wyidealizowanym światem mediów społecznościowych a rzeczywistością treningową.
21.01.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie | kultura » informacje
Filip Pokrzywniak kierownikiem ds. marketingu i promocji Grupy Wydawnictwo Kobiece
Na początku stycznia br. do zespołu Grupy Wydawnictwo Kobiece dołączył Filip Pokrzywniak i objął stanowisko kierownika ds. marketingu i promocji.
21.01.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
Dentsu prognozuje wzrost globalnych wydatków na reklamę w 2025 r.
Global Ad Spend Forecasts - prognozy grupy dentsu dot. globalnych wydatków reklamowych na 2025 rok przewidują wzrost o 5,9 proc., dzięki algorytmicznym strategiom, które zmieniają inwestycje w media. W Polsce przewidywany jest wzrost wydatków reklamowych o 6,7 proc., największy wzrost prognozowany jest dla wydatków w digital – 10 proc. 
21.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Malwina Pająk (El Padre)
Malwina Pająk – Communication Manager, El Padre, podsumowuje miniony rok w branży dla portalmedialny.pl.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.