18.06.08, 00:59

Carlsberg - niezwykły outdoor

Ruszyła niezwykła akcja marki Carlsberg – „żywy” outdoor w samym centrum Warszawy. Na zainstalowanej na budynku hotelu Metropol siatce reklamowej Carlsberga, pojawili się piłkarze, którzy na oczach wszystkich przechodniów rozgrywają prawdziwy mecz.

Ruszyła niezwykła akcja marki Carlsberg – „żywy” outdoor w samym centrum Warszawy. Na zainstalowanej na budynku hotelu Metropol siatce reklamowej Carlsberga, w najbardziej ruchliwym miejscu Warszawy, pojawili się piłkarze, którzy na oczach wszystkich przechodniów rozgrywają prawdziwy mecz.  Akcja potrwa do końca Mistrzostw Europy EURO 2008.

Piłkarze rozgrywający nietypowe mecze Carlsberga, profesjonalni alpiniści, zawieszeni są na elastycznych linach, co umożliwia im poruszanie się praktycznie po całym polu boiska, przedstawionego na rozpiętej na budynku siatce. Na elastycznej linie zawieszona jest także sama piłka, którą zawodnicy próbują strzelić gola przeciwnikowi. Mecze, rozgrywane są codziennie przez 10 dni, od 9 czerwca i trwają po 15 minut i rozgrywane są o każdej pełnej godzinie, od 10-tej do 18-tej.

Nasz „żywy” outdoor to pierwsza tego typu akcja realizowana w Polsce” – mówi Joanna Bieńkowska, Brand Manager Marki Carlsberg. „Celowo wybraliśmy tak nowatorskie, niestandardowe działanie, które zaskakuje i tym samym wzbudza ogromne zainteresowanie. Dzięki temu wykorzystujemy formę marketingu szeptanego – nasza akcja prowokuje liczne komentarze ze strony oglądających, którzy przekazując je później innym osobom, jako ciekawostkę, sami w sposób interaktywny włączają się do akcji Carlsberg” - dodaje Joanna Bieńkowska.

Koncepcja kampanii outdoorowej „Poczuj prawdopodobnie największe piłkarskie emocje” opracowana została przez zespół marketingu Carlsberg Polska. Autorem kreacji kampanii jest agencja Szwejkowski.
Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja OMD Media Directions.

Kampania outdoorowa jest częścią multimedialnej kampanii marki Carlsberg „Poczuj emocje na UEFA EURO 2008™”. Kampania rozpoczęła się w marcu br., trwającą do tej pory na antenie największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych kampanią TV. Nadal prowadzone są także kampanie w Internecie (głównie Onet.pl i Sport.pl), liczne konkursy, m.in. we współpracy z portalem Grono.net oraz Wydawnictwem Agora (Metro, Co jest Grane), a także z Radiem Zet. Na warszawskim Polu Mokotowskim uruchomiony został na czas trwania Mistrzostw ogromny Fan Park – park kibica, umożliwiający codzienne, wspólne kibicowanie podczas meczy i gwarantujący dodatkowe atrakcje piłkarskie przez cały dzień. W sprzedaży znajduje się limitowana seria piłkarskich opakowań Carlsberga – „Part of the Game”.

Komentarze

Powiązane

20.01.25, 20:00
| reklama & PR |
Nowa nazwa, nowe cele. Ultimo zmienia się w B2 Impact
Ultimo, firma zarządzająca wierzytelnościami w Polsce, przeszła rebranding i od 2 grudnia 2024 r. działa pod nazwą B2 Impact, podkreślając swoje powiązania z międzynarodową grupą B2 Impact. Kampania rebrandingowa obejmuje zmianę identyfikacji wizualnej, akcje edukacyjne w mediach oraz nową stronę internetową, a nowa marka ma na celu wspieranie klientów w poprawie ich sytuacji finansowej.
20.01.25, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Rafał Kaniecki dołączył do zespołu Salestube
Rafał Kaniecki, po ponad 10 latach pracy dla takich technologicznych marek jak Meta i TikTok, dołączył do Salestube i objął stanowisko Paid Social & Partnerships Director.
20.01.25, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Sito awansuje w agencji 25wat
Agnieszka Sito objęła stanowisko Chief Operating Officer w agencji kreatywnej 25wat.
20.01.25, 10:30
| reklama & PR » informacje
Amooco współpracuje z marką Tefal
Agencja kreatywna Amooco rozpoczęła strategiczną współpracę z marką Tefal, producentem sprzętów domowych i kuchennych.
20.01.25, 07:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Karolina Michalcewicz Ancymony (*ancy)
Karolina Michalcewicz - Senior Account Executive, Ancymony (*ancy) - podsumowuje dla portalmedialny.pl rok 2024 w branży. 
19.01.25, 17:22
| reklama & PR » informacje
Grupa Atlas pozostanie sponsorem tytularnym Atlas Areny
Grupa Atlas przedłużyła o kolejne pięć lat umowę na sponsoring tytularny największej łódzkiej hali widowiskowej. Współpraca trwa już 15 lat. Przez ten czas obiekt odwiedziło ponad 9 mln gości, bawiąc się na blisko 1200 wydarzeń.
18.01.25, 22:20
| reklama & PR » informacje
Crunchips wspiera 33. Finał WOŚP
26 stycznia br. odbędzie się kolejny Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a marka Crunchips ponownie dołączyła do grona sponsorów akcji.
17.01.25, 21:26
| reklama & PR |
Hand Made kreuje nowy wizerunek LabHome od logo po stronę internetową
Agencja Hand Made przygotowała nową wersję logo oraz redesign strony internetowej dla marki LabHome.
17.01.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Co ma wkrętarka do mBanku? Nowa kampania promująca mOkazje Zakupy
Wystartowała kampania promująca nową usługę mOkazje Zakupy, która umożliwia klientom mBanku zamawianie produktów bezpośrednio z aplikacji bankowej. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości tej funkcji i zachęcenie użytkowników do jej wypróbowania.
17.01.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Bonprix rozpoczyna współpracę z agencją Big Picture
Bonprix rozpoczął współpracę z agencją Big Picture, która będzie odpowiadać za media relations, influencer marketing oraz realizację projektów specjalnych.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.