18.06.08, 00:59
Carlsberg - niezwykły outdoor
Ruszyła niezwykła akcja marki Carlsberg – „żywy” outdoor w samym centrum Warszawy. Na zainstalowanej na budynku hotelu Metropol siatce reklamowej Carlsberga, w najbardziej ruchliwym miejscu Warszawy, pojawili się piłkarze, którzy na oczach wszystkich przechodniów rozgrywają prawdziwy mecz. Akcja potrwa do końca Mistrzostw Europy EURO 2008.
Piłkarze rozgrywający nietypowe mecze Carlsberga, profesjonalni alpiniści, zawieszeni są na elastycznych linach, co umożliwia im poruszanie się praktycznie po całym polu boiska, przedstawionego na rozpiętej na budynku siatce. Na elastycznej linie zawieszona jest także sama piłka, którą zawodnicy próbują strzelić gola przeciwnikowi. Mecze, rozgrywane są codziennie przez 10 dni, od 9 czerwca i trwają po 15 minut i rozgrywane są o każdej pełnej godzinie, od 10-tej do 18-tej.
„Nasz „żywy” outdoor to pierwsza tego typu akcja realizowana w Polsce” – mówi Joanna Bieńkowska, Brand Manager Marki Carlsberg. „Celowo wybraliśmy tak nowatorskie, niestandardowe działanie, które zaskakuje i tym samym wzbudza ogromne zainteresowanie. Dzięki temu wykorzystujemy formę marketingu szeptanego – nasza akcja prowokuje liczne komentarze ze strony oglądających, którzy przekazując je później innym osobom, jako ciekawostkę, sami w sposób interaktywny włączają się do akcji Carlsberg” - dodaje Joanna Bieńkowska.
Koncepcja kampanii outdoorowej „Poczuj prawdopodobnie największe piłkarskie emocje” opracowana została przez zespół marketingu Carlsberg Polska. Autorem kreacji kampanii jest agencja Szwejkowski.
Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja OMD Media Directions.
Kampania outdoorowa jest częścią multimedialnej kampanii marki Carlsberg „Poczuj emocje na UEFA EURO 2008™”. Kampania rozpoczęła się w marcu br., trwającą do tej pory na antenie największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych kampanią TV. Nadal prowadzone są także kampanie w Internecie (głównie Onet.pl i Sport.pl), liczne konkursy, m.in. we współpracy z portalem Grono.net oraz Wydawnictwem Agora (Metro, Co jest Grane), a także z Radiem Zet. Na warszawskim Polu Mokotowskim uruchomiony został na czas trwania Mistrzostw ogromny Fan Park – park kibica, umożliwiający codzienne, wspólne kibicowanie podczas meczy i gwarantujący dodatkowe atrakcje piłkarskie przez cały dzień. W sprzedaży znajduje się limitowana seria piłkarskich opakowań Carlsberga – „Part of the Game”.
Komentarze