22.06.08, 11:30

Lato w MTV

W wakacyjnej ramówce MTV Polska znajdą się dwa pasma muzyczne, maraton serialowy oraz premiera kolejnej serii jednego z ulubionych programów widzów stacji muzycznej.

W wakacyjnej ramówce MTV Polska znajdą się dwa pasma muzyczne, maraton serialowy oraz premiera kolejnej serii jednego z ulubionych programów widzów stacji muzycznej.

W lipcu stacja wprowadzi dwa pasma muzyczne. Pierwsze z nich, „MTV Base” to półtoragodzinna propozycja dla miłośników muzyki soul, R&B i hip hop. Drugie z nich to „Summer of MTV”, w którym oprócz wakacyjnych hitów będzie można zobaczyć krótkie relacje z wakacyjnych imprez i wydarzeń. Obydwa pasma emitowane będą od poniedziałku do piątku.

W MTV Polska nie zabraknie seriali. W lipcu stacja zaprasza na specjalny maraton ze „Wzgórzami Hollywood”, serialem zrealizowanym w konwencji „reality drama”, dokumentującym przygody bogatych nastolatków z Kalifornii, którzy po ukończeniu renomowanych szkół wkraczają w dorosłe życie. W przeciwieństwie do reality show, tutaj nie ma scenariusza, pokoju zwierzeń czy wywiadów z uczestnikami. Serial, który okazał się hitem w Stanach Zjednoczonych, odnosząc jeden z największych sukcesów ostatnich lat, ma również wierne grono stałych widzów w Polsce.

Drugą pozycją w wakacyjnej ramówce będzie premiera nowej serii programu „Real World vs. Road Rules”, w którym uczestnicy obu reality show, emitowanych przez MTV rywalizują ze sobą w nietypowych konkurencjach. Zwycięzcy otrzymają kilkaset tysięcy dolarów oraz nagrody rzeczowe, ale aby wygrać, będą musieli stoczyć ostry bój o miano najlepszej drużyny.

MTV Base - emisja: poniedziałek – piątek godz. 8.00-9.30
Summer of MTV – emisja: 14.07. – 05.09, poniedziałek- piątek godz. 15:00
Wzgórza Hollywood – emisja: 07.07.-11.07. godz. poniedziałek- piątek godz. 10:00
Real World vs. Road Rules: Premiera: 23.07 Emisja: środa godz. 19:00

Komentarze

Powiązane

19.03.25, 10:17
| TV / VOD » badania rynku
Ponad 400 tys. widzów Kwartetu dla czterech aktorów. TVP2 liderem poniedziałku
W poniedziałek, 17 marca br., grupa TVP osiągnęła najwyższy udział wśród nadawców: łączny udział dobowy TVP wyniósł tego dnia 21,9 proc. (dane: Nielsen Media).
19.03.25, 06:00
| TV / VOD » badania rynku
Kuchenne rewolucje pozostaje hitem TVN. Trzeci odcinek formatu obejrzało ponad 1,1 mln widzów
27 lutego br. na antenie TVN zadebiutował jubileuszowy, 30. sezon programu "Kuchenne rewolucje" z Magdą Gessler. Program emitowany jest w nowym paśmie - o godz. 20:50.
18.03.25, 13:53
| TV / VOD » badania rynku
Must Be The Music. Rośnie widownia formatu
Drugi odcinek muzycznego formatu „Must Be The Music” (Polsat) był liderem w swoim paśmie emisji oraz odnotował jeszcze lepsze wyniki oglądalności niż jego premierowa odsłona.
18.03.25, 12:37
| TV / VOD » informacje
#PerłyArchiwów. Podcast Rekonstrukcja Cyfrowa TVP wprowadza nowy format
Poświęcony polskiemu kinu podcast Rekonstrukcja Cyfrowa TVP poszerza zakres tematyczny i wprowadza nowy format „#PerłyArchiwów”, który ma twórczo wykorzystywać archiwalne materiały audiowizualne Telewizji Polskiej. Gospodarzem programu jest historyk młodego pokolenia Michał Przeperski.
18.03.25, 07:15
| TV / VOD » badania rynku
The Voice Kids i Sanatorium miłości hitami TVP
W sobotę, 15 marca br. kolejny odcinek 8. edycji show TVP2 „The Voice Kids” obejrzało w momencie najwyższej oglądalności ponad 1,7 mln widzów, a program z udziałem seniorów „Sanatorium miłości” – prawie 1,7 mln osób. Popularnością wśród widzów cieszyły się też inne propozycje TVP.
17.03.25, 07:00
| TV / VOD » badania rynku
Talk-show Kuby Wojewódzkiego zyskał widzów w nowym paśmie
Pod koniec lutego br. na antenę TVN powrócił Kuba Wojewódzki z nowym sezonem swojego autorskiego talk-show. Tym razem w nowym paśmie – o godz. 20:50. O nowej porze tytuł zyskał blisko 100 tys. nowych widzów.
14.03.25, 16:15
| TV / VOD » informacje
Golden Media Polska zmienia logotyp
Golden Media Polska, producent programów telewizyjnych, po 13 latach zmienia logotyp. Celem jest odświeżenie wizerunku firmy oraz podkreślenie jej otwartości i innowacyjności. 
14.03.25, 13:30
| TV / VOD » informacje
Postaw na milion świętuje 15 lat na antenie i start 30. sezonu
W piątek, 14 marca 2025 r. o godz. 20:45 na antenie TVP2 zadebiutuje 30. sezon teleturnieju „Postaw na milion”. Program po raz pierwszy wyemitowano 5 marca 2011 r., a jego gospodarzem od początku pozostaje Łukasz Nowicki.
13.03.25, 19:45
| TV / VOD » seriale
Porządny człowiek. Pierwszy teaser i zdjęcia z planu nowego thrillera HBO
"Porządny człowiek" to nowa polska produkcja HBO Original – pełen napięcia thriller psychologiczny, który wkrótce zadebiutuje na platformie. Sprawdź najnowszy teaser i zobacz zdjęcia prosto z planu!
13.03.25, 18:15
| TV / VOD » informacje |
Polsat wkracza na Spotify. Pierwsza kampania stacji promująca Must Be The Music
Polsat, przy wsparciu polskiego oddziału Aleph, zrealizował kampanię na Spotify promującą powrót programu „Must Be The Music” po dziewięciu latach przerwy. To pierwsze wykorzystanie tej platformy muzycznej przez stację w celach reklamowych.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.