18.08.17, 12:08
internet » badania rynku
Flash traci w Polsce
Coraz więcej odsłon stron internetowych w polskiej sieci jest wykonywanych z przeglądarek bez Flasha. Od pięciu lat ten odsetek stale rośnie. W ostatnim miesiącu było to już prawie dwie trzecie odsłon.
16.08.17, 11:08
telewizja » badania rynku
Telewizja Polska sportowym liderem weekendu
11 sierpnia br. (piątek) największe średnie udziały miała Jedynka (11,3 proc., dane: NAM). Tego dnia antena była również liderem wieczornego pasma. Widownia Mistrzostw Świata w Londynie wyniosła ponad 2,2 mln (20 proc. udziału w rynku). 
16.08.17, 08:08
telewizja » badania rynku
Analiza MEC: SVOD odmienia obyczaje europejskich młodych widzów
Widać wyraźny związek między popularnością serwisów na życzenie z oryginalnymi produkcjami a czasem oglądania telewizji. Na rynkach, które podbiły serwisy SVOD, telewizja jest w odwrocie w młodych grupach wiekowych - pokazuje analiza MEC.
14.08.17, 12:08
internet » badania rynku
Gemius: podczas wakacji nie słabnie popularność serwisów informacyjnych i publicystycznych
Lato znacząco wpływa na aktywność Polaków w internecie. Wraz z cieplejszą aurą spędzają oni w wirtualu niemal o pół godziny dziennie mniej niż w styczniu. Tendencji tej wymykają się jednak serwisy informacyjne, których popularność nie słabnie w wakacje - informuje Gemius.
11.08.17, 09:08
radio » badania rynku
Eska liderem, Złote Przeboje w dół
Eska pozostaje najpopularniejszą siecią radiową w Polsce – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 maja 2017 r. do 31 lipca 2017 r. (sieci radiowe).
11.08.17, 08:08
radio » badania rynku
RMF FM liderem, Trójka w dół
Radio RMF FM pozostaje najpopularniejszą stacją radiową w Polsce – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 maja 2017 r. do 31 lipca 2017 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne radiowe).
09.08.17, 14:08
telewizja » badania rynku
Rekord TVP Sport
6 sierpnia br. (niedziela) TVP Sport miał najwyższe dzienne udziały w historii – 2,87 proc. (dane: NAM). Kanał zajął dziewiąte miejsce spośród wszystkich stacji telewizyjnych w Polsce. Rekordowy był także tygodniowy udział TVP Sport (1,87 proc.).
08.08.17, 12:08
internet » badania rynku
Twitter.com rzadziej odwiedzany w weekendy
W lipcu br., stronę internetową Twitter.com odwiedzało codziennie średnio 1,4 proc. polskich internautów. Zdecydowanie mniejszą ochotę na ćwierkanie użytkownicy mieli w weekendy. 
08.08.17, 11:08
telewizja » badania rynku
IX Zielonogórska Noc Kabaretowa hitem TV Puls
Sobotnia transmisja na żywo z Kabaretobrania 2017 (5 sierpnia br.), czyli z „IX Zielonogórskiej Nocy Kabaretowej” w TV Puls osiągnęła udział na poziomie 10,4 proc. (DVBT 16-49, dane: NAM), a TV Puls była liderem wśród widzów telewizji naziemnej w tym paśmie. 
07.08.17, 17:08
internet » badania rynku
Płatności zbliżeniowe najpopularniejsze wśród Millenialsów
Tak wynika z najnowszego raportu Izby Gospodarki Elektronicznej “Portfel Polaka”, który kompleksowo porusza tematykę związaną z podejściem Polaków do finansów.
07.08.17, 10:08
telewizja » badania rynku
Lidl najbardziej aktywną marką w telewizji, tuż za nim telekomy
Wśród najbardziej aktywnych marek w telewizji, które osiągnęły wynik co najmniej 10 000 GRP w grupie 4+, w pierwszym półroczu 2017 roku zdecydowanym liderem jest Lidl (GRP 32 100). Na podium oprócz niego plasują się operatorzy sieci komórkowych – Orange (GRP 25 058) i T-Mobile (22 978).
31.07.17, 12:07
prasa » badania rynku
Radio Zet najczęściej cytowane w czerwcu 2017 r.
W czerwcu br. na czele najczęściej cytowanych mediów w Polsce znajdują się dwie rozgłośnie radiowe: Radio Zet oraz RMF FM – wynika z najnowszego badania Instytutu Monitorowania Mediów. Na trzecim miejscu uplasował się dziennik „Rzeczpospolita”.
28.07.17, 10:07
internet » badania rynku
Raport NapoleonCat: branża turystyczna na Facebooku
Internet jest istotnym miejscem dla branży turystycznej. Właśnie tam najczęściej szukamy ofert wakacyjnych oraz miejsc wartych odwiedzenia. Dotyczy to także mediów społecznościowych, które wręcz zmieniły wymiar podróżowania. Jakie turystyczne profile odwiedzamy najczęściej? Odpowiedź można znaleźć w rankingu NapoleonCat.
27.07.17, 16:07
telewizja » badania rynku
Ponad 24 proc. widzów zakochało się w premierze 7 sezonu „Gry o Tron”
Dzięki analizie danych w czasie rzeczywistym HBO było w stanie dokładnie zbadać emocje, jakie towarzyszyły widzom podczas premiery VII sezonu "Gry o Tron", która bije rekordy oglądalności.
27.07.17, 12:07
internet » badania rynku
Gemius: czas wolny Polacy spędzają w realu
Pierwszy dzień wakacji był jednocześnie dniem najniższej aktywności Polaków w sieci w czerwcu. Podczas czerwcowego długiego weekendu rodacy odpoczywali także od internetu. Z analizy firmy Gemius wynika, że w weekendy i dni wolne od pracy regularnie spada w Polsce liczba osób łączących się z siecią.
25.07.17, 16:07
telewizja » badania rynku
Puls 2 z rekordową niedzielą
Niedziela 23 lipca br., okazała się rekordowa dla kanału PULS 2, który odnotował najwyższą w historii oglądalność na poziomie 3,45 proc. udziału w grupie komercyjnej (dane: NAM).
18.07.17, 12:07
telewizja » badania rynku
MEC: Wiadomości rządzą na Podlasiu, z kolei Fakty na Śląsku
Flagowe programy informacyjne TVN i TVP1 z różnym powodzeniem walczą o widownię w województwach. „Wiadomości”, mimo spadków, wciąż rządzą na Podlasiu, a „Fakty”, po lekkich wzrostach – na Śląsku. 
17.07.17, 13:07
internet » badania rynku
Gemius: w Europie rośnie popularność urządzeń z systemem iOS
W 13 na 14 analizowanych krajów zwiększył się odsetek odsłon stron WWW wykonywanych za pomocą urządzeń wyposażonych w system Apple’a. iOS jest najbardziej rozpowszechniony w Turcji, gdzie jedna piąta odsłon wykonywana jest na urządzeniach z tym systemem.
16.07.17, 12:07
telewizja » badania rynku
Wysoka oglądalność seriali Cartoon Network w kanałach free-to-air w Europie
Cartoon Network pochwalił się wynikami oglądalności swoich seriali w europejskich kanałach free-to-air. Stacja planuje nawiązać współpracę z kolejnymi nadawcami i partnerami licencyjnymi w regionie.
14.07.17, 13:07
telewizja » badania rynku
Mecz Legii Warszawa z IFK Mariehamn w TVP1 śledziło 1,5 mln widzów
Legia Warszawa 3:0 wygrała z IFK Mariehamn środowy mecz Ligi Mistrzów. Dzięki transmisji meczu TVP1 została liderem pasma, gromadząc przed telewizorami ponad 1,5 mln widzów.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS: rss
Konkursy
do 11.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Łowca szczurów".

do 10.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Opowieści tajemnicze i szalone".

do 02.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Zatoka Latarni".

Kalendarium
Dziś jest 21 sierpnia 2017
Polecamy
Konferencje

18-20.10.2017 r., Warszawa.

15.09.2017 r., Kraków.

Http://www.Autodoc.PL