13.10.17, 20:10
internet » badania rynku
Smaker umacnia się na pozycji lidera
Należący do Interii Smaker jest nie tylko najpopularniejszym, ale i najszybciej rozwijającym się serwisem kulinarnym w polskim internecie – wynika z badań Gemius/PBI. We wrześniu br. skorzystało z niego ponad 3,6 mln użytkowników. 
13.10.17, 08:10
radio » badania rynku
Sieci radiowe: Radio Plus w dół, Radio Wawa w górę
Najpopularniejszą siecią radiowa w Polsce pozostaje Eska – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 lipca 2017 r. do 30 września 2017 r. (sieci radiowe).
12.10.17, 13:10
radio » badania rynku
III kwartał 2017 r.: RMF FM liderem, Radio Zet w górę, Jedynka i Trójka w dół
Liderem rynku pozostaje Radio RMF FM. Największy wzrost udziałów zanotowało Radio Zet, a największy spadek Jedynka – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 lipca 2017 r. do 30 września 2017 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
11.10.17, 13:10
telewizja » badania rynku
1,5 proc. udziału w rynku telewizyjnym podczas pierwszego odcinka Tomasz Sekielski. Teoria Spisku
1,5 proc. udziału w rynku telewizyjnym miał pierwszy odcinek nowego serialu dokumentalnego telewizji FOKUS TV – „Tomasz Sekielski. Teoria Spisku”. 
11.10.17, 12:10
telewizja » badania rynku
Eliminacje do Mundialu Rosja 2018 z ogromną widownią w Polsacie i Polsacie Sport [podsumowanie]
Piłka nożna to w Polsce wciąż sport numer jeden. 10 spotkań eliminacji do Mundialu Rosja 2018 w Polsacie i Polsacie Sport obejrzało w sumie niemal 74 miliony widzów.
11.10.17, 08:10
internet » badania rynku
Analiza Gemius: jesienne ramówki w reklamie wideo online
Dzienna liczba emisji reklam wideo online premierowego serialu Polsatu we wrześniu br. nawet sześciokrotnie przebija sumę emisji wszystkich spotów tej stacji emitowanych w sierpniu. Reklamy hitów Wp.tv pojawiają się w sieci falami. Natomiast serwisy VoD – Netflix i Showmax – utrzymują stały poziom aktywności reklamowej niezależnie od działań tradycyjnych stacji.
09.10.17, 12:10
telewizja » badania rynku
Mecz Polska – Czarnogóra oglądało 9,5 mln widzów
To rekord oglądalności meczów reprezentacji Polski w eliminacjach do Mundialu Rosja 2018. Ostatnie, decydujące o awansie, spotkanie z Czarnogórą obejrzało na antenach Polsatu i Polsatu Sport średnio niemal 9,5 miliona widzów.
06.10.17, 19:10
telewizja » badania rynku
6 mln widzów Armenia - Polska w Polsacie i Polsacie Sport
6 milionów widzów to średnia oglądalność czwartkowego meczu Armenia – Polska w eliminacjach piłkarskich Mistrzostw Świata Rosja 2018 w Polsacie i Polsacie Sport (5 października br., dane: NAM).
06.10.17, 10:10
telewizja » badania rynku
Rekord serialu Sprawiedliwi – Wydział Kryminalny
Rekordowy wynik – prawie 2 mln widzów – osiągnął 4 października br. serial „Sprawiedliwi – Wydział Kryminalny”, a tego samego dnia jedne z najwyższych udziałów w historii (16 proc.) uzyskał odcinek „Policjantek i Policjantów” (dane: NAM). 
05.10.17, 10:10
telewizja » badania rynku
Kanały tematyczne TVN z rekordowymi wynikami
We wrześniu br. kanał TVN Turbo zanotował rekordowe wyniki w historii stacji. Rekordowe udziały zanotował też inne kanały tematyczne - TVN Style, TVN Fabuła, Food Network, Travel Channel oraz TTV.
04.10.17, 08:10
radio » badania rynku
RMF FM bierze 12 miast, Radio Zet i Trójka tylko po jednym
Które stacje są liderami słuchalności w największych miastach? Aż w 12 miastach wygrywa RMF FM, zaledwie w jednym Trójka i także w jednym Radio Zet - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 marca 2017 r. do 31 sierpnia 2017 r. 
03.10.17, 08:10
telewizja » badania rynku
Tydzień w TV: TVN zdecydowanym liderem, TVP INFO wygrywa z TVN24
W ubiegłym tygodniu widzowie najwięcej czasu poświęcili na oglądanie stacji TVN - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl (od 25 września do 1 października 2017 r.).
28.09.17, 10:09
telewizja » badania rynku
Trzeci odcinek Bake Off - Ale Ciacho!: ponad 1,3 mln osób
Rośnie liczba widzów programu TVP2 „Bake Off – Ale Ciacho!”. Ostatni odcinek obejrzało ponad milion widzów.
27.09.17, 12:09
internet » badania rynku
Rekomendacje w social mediach bardziej skuteczne niż reklamy telewizyjne
Konsumenci coraz częściej są skłonni wydawać pieniądze na transmisję wideo online.
27.09.17, 08:09
internet » badania rynku
TLK Oscypek, Spodek i Molo wkrótce na torach
16 pociągów, 48 propozycji nazw, 78,5 tys. oddanych głosów. Zakończyła się trzecia edycja plebiscytu na nazwy pociągów PKP Intercity.
26.09.17, 08:09
internet » badania rynku
Ile zarabiają YouTuberzy? Raport GetHero i APYnews
Od 1,5 tys. zł do niemal 30 tys. zł zarabiają średnio YouTuberzy na jednorazowej współpracy z marką (choć zdarzają się także współprace wyceniane na ponad 100 tys. zł), a zarobki z subskrybcji najpopularniejszych polskich twórców YouTube sięgają niemal 30 tys. zł miesięcznie - wynika z badania przeprowadzonego przez agencję GetHero i portal APYnews.
25.09.17, 17:09
telewizja » badania rynku
Roztańczony PGE Narodowy: 2,42 mln widzów
Sobotni koncert (23 września br.) „Roztańczony PGE Narodowy" zgromadził przed telewizorami 2,42 mln widzów, a Polsat zanotował udziały w rynku na poziomie 17,8 proc. w grupie komercyjnej (dane: Telewizja Polsat za Nielsen Audience Measurement). 
25.09.17, 08:09
telewizja » badania rynku
Sprawiedliwi – Wydział Kryminalny hitem Czwórki
Widownia III sezonu hitu Czwórki „Sprawiedliwi – Wydział Kryminalny” po emisji pierwszych 10 odcinków sięga 1,7 mln osób, przy udziałach w rynku przekraczających 11 proc. (dane: NAM). 
22.09.17, 18:09
radio » badania rynku
Sieci radiowe: Eska liderem, Wawa w górę
Radio Eska pozostaje liderem sieci radiowych w Polsce – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 czerwca 2017 r. do 31 sierpnia 2017 r. (sieci radiowe).
21.09.17, 08:09
telewizja » badania rynku
MEC: Kanały z MUX-8 w dalszym ciągu słabo rozpoznawalne
Rozczarowujące wyniki oglądalności stacji z MUX-8 wynikają m.in. z ich słabej znajomości przez polskich widzów. Badanie MEC pokazuje, że nadal niewiele ponad 1/3 polskich internautów wie o poszerzeniu oferty Naziemnej Telewizji Cyfrowej. Najmocniejszą markę zbudowała dotychczas Nowa TV.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS: rss
Konkursy
do 18.11.17

Do zdobycia jednen egzemplarz książki „Ucieczka znad rozlewiska”.

do 17.11.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki „Szczęście na widelcu. Powieść w pięciu daniach”.

do 16.11.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki „Czynnik miłości”.

Kalendarium
Dziś jest 19 października 2017
Polecamy
Konferencje

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL