06.02.17, 07:02
reklama & PR » case study
Case study: Owocowa loteria marki Herbapol
Opis promocji konsumenckiej "Owocowa loteria" prowadzonej od 1 października do 26 listopada 2016 r. dla marki Herbapol. Organizatorem loterii była Agencja Unique One z siedzibą w Warszawie.
15.12.16, 22:12
reklama & PR » case study
Jak marketing pomógł polskim jabłkom w Chinach?
Sukces kampanii Europejskie Jabłka Dwukolorowe stał się faktem. Jaką rolę w tym projekcie odegrał marketing i które narzędzia okazały się najbardziej efektywne? Artykuł ekspercki - Paweł Buczkowski i Robert Rymuszka, Infinity Media. 
17.10.16, 12:10
reklama & PR » case study
Case Study: EB Hel Spot
Jak EB wypromowało EB Hel Spot - największe beach party lata 2016? Case study.
05.07.16, 10:07
reklama & PR » case study
UM dla J&J
Działania branded content realizowane przez IPG Mediabrands Studios dla JOHNSON'S® Baby. Case study.
27.04.16, 12:04
reklama & PR » case study
Jak wykorzystać zaangażowanie rodziców w mediach społecznościowych dla promocji marki?
Facebook jest najważniejszym źródłem informacji, porad i wsparcia dla świeżo upieczonych mam. Zaglądają tam też ojcowie. Co charakteryzuje te grupy i o czym powinni pamiętać marketingowcy, współpracując z nimi?
18.04.16, 10:04
reklama & PR » case study
Profil parentingowy – jak prowadzić, żeby nie zwariować
Prowadzenie profilu parentingowego to bułka z masłem. Przecież wystarczy zachwalać jego zalety i udzielać odpowiedzi na pytania zatroskanych rodziców. Na pewno to jest takie proste? Czego należy się wystrzegać i o czym pamiętać? ARTYKUŁ EKSPERCKI.
13.04.16, 10:04
reklama & PR » case study
Case Study: JustWIFI jednym z kanałów promocji Notebooka HP Inc. z limitowanej edycji Star Wars
HP Inc. przy wsparciu domu mediowego OMD w grudniu 2015 roku prowadził kampanię promującą notebook ze specjalnej edycji Star Wars. Jednym z kanałów komunikacji użytym podczas szeroko zakrojonej akcji promocyjnej było rozwiązanie do marketingu wi-fi w Polsce – JustWIFI. 
20.03.16, 11:03
reklama & PR » case study
CASE STUDY: Czadowe Domy (II edycja)
Case study kampanii "Czadowe Domy", której celem było uświadomienie polskiemu społeczeństwu możliwych źródeł emisji tlenku węgla oraz zagrożeń, które za sobą niosą, a także pokazanie, w jaki sposób się przed nimi zabezpieczyć.
24.02.16, 15:02
reklama & PR » case study
Media społecznościowe: zauważamy na Facebooku i Youtubie, klikamy w kreacje na Snapchacie i Periscope
Zaufanie do reklam w mediach społecznościowych deklaruje jedna czwarta internautów. Reklamy najczęściej zauważają na Facebooku i Youtubie, ale najchętniej klikają w kreacje na Snapchacie i Periscope. IRCenter zaprezentował trzecią część podsumowania Social Media 2015.
20.02.16, 18:02
reklama & PR » case study
Case study: Instagramersi w Cosmopolitan Twarda 4
44 pasjonatów fotografii, warszawski budynek apartamentowy i najpiękniejsze widoki na stolicę – Cosmopolitan Twarda 4 otworzył swoje wnętrza dla grupy IgersWarsaw. Tak powstał #Cosmogram – innowacyjny projekt społecznościowy na Instagramie, który promuje prestiżową inwestycję. Case study. 
28.01.16, 10:01
reklama & PR » case study
Case study: Green Velo
Case study kampanii „Trasy rowerowe w Polsce Wschodniej – promocja” na zlecenie Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego.
27.12.15, 11:12
reklama & PR » case study
Case study akcji: #UberDRIVEPL
Na ulice trzech polskich miast wyjechały superszybkie samochody klasy premium, które można było zamówić za pośrednictwem aplikacji Uber. Jej użytkownicy próbowali zarezerwować ekskluzywny przejazd ponad 60 tys. razy. Agencja KERRIS odpowiadała za koncepcję, kreację i realizację kampanii.
06.12.15, 20:12
reklama & PR » case study
Rzeczy. Iwaszkiewicz intymnie. Nietypowa kampania literacka
Agencja Go Culture podsumowała wyniki nietypowej kampanii literackiej. Dzięki działaniom agencji książka „RZECZY. Iwaszkiewicz intymnie“ Anny Król została przyjęta jako najgłośniejszy i wysoko oceniany debiut pisarski 2015 r. 
19.11.15, 11:11
reklama & PR » case study
Apteki w sieci: dominują działania efektywnościowe i zasięgowe
Branża aptek w internecie jest w takim samym stanie jak tradycyjny retail reprezentowany przez Biedronkę. Silna wojna cenowa wymusza precyzyjne działania marketingowe i obniżanie kosztów. Dominują działania efektywnościowe (e-mail marketing ) i zasięgowe (SEM). 
29.10.15, 19:10
reklama & PR » case study
Jazda w stylu MINI. Niestandardowa akcja na Spotify
250 godzin muzyki, 7 tys. odsłon i średnio 63 tys. dziennego zasięgu na Facebooku - takimi wynikami zakończyła się akcja Jazda w stylu MINI przygotowana przez MINI Polska. Akcję wspierał ambasador marki - Piotr Kędzierski.
03.03.15, 23:03
reklama & PR » case study
Dlaczego Project Manager potrzebuje User Experience? - wyniki badań [infografika]
Metody UX w Project Management to infografika opublikowana przez Symetrię we współpracy z UX Alliance. Obrazuje ona wyniki badań, które przyczyniły się do powstania Certyfikatu UX-PM. Materiał ukazuje punkt widzenia Project Managerów, poziom znajomości metod UX, jakim dysponują oraz przykłady ich stosowania.
25.02.15, 10:02
reklama & PR » case study
Case study: Sięgaj gwiazd - Toshiba i kosmiczna kampania
Toshiba wykorzystała okresową kampanię promocyjną do pobudzenia sprzedaży i kreowania wizerunku. 565 poprawnie wypełnionych formularzy, ponad 47 000 kliknięć w reklamy i ponad 15 000 000 odsłon. To efekty współpracy z Me & My Friends. 
17.02.15, 18:02
reklama & PR » case study
Case study: kampania Smaczna Strona Tesco
Tesco zwiększyło wysokiej jakości ruch i liczbę wejść na „Smaczną Stronę” z przepisami dzięki internetowej kampanii reklamowej wykorzystującej bannery retargetowane na podstawie przeglądanych przepisów portali kucharskich. Kampania została zrealizowana przy współpracy agencji Tylko FMCG i Bidlab.
11.11.14, 21:11
reklama & PR » case study
Case study: Pizza Dominium vs Social Media
Sieć Pizza Dominium dołączyła do klientów VanguardPR w 2012 roku. Od tego czasu zwiększono aktywność marki w internecie, koncentrując się na działaniach komunikacyjnych oraz wizerunkowych na Facebooku, Twitterze i Instagramie.
07.09.14, 12:09
reklama & PR » case study
Case study: Ekologia tekstyliów. Wspólny projekt łódzkich studentów i firmy IKEA
W ramach projektu „Ekologia tekstyliów”, IKEA wraz z Politechniką Łódzką szukała odpowiedzi na pytanie, jakie elementy zrównoważonego rozwoju są ważne dla klientów w procesie wyboru tekstyliów – do sypialni czy salonu. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 26.05.17

Pula nagród w konkursie to aż 102 książki i inne niespodzianki. 

do 24.05.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki Chris’a Tvedt’a „W mroku tajemnic”.

do 21.05.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki „Na własną rekę” Chris’a Tvedt’a.

Kalendarium
Dziś jest 25 kwietnia 2017
Polecamy
Konferencje

11.05.2017 r., Katowice.

22.04.2017 r., Lublin.

Http://www.Autodoc.PL