06.02.18, 12:00
| telewizja » informacje | reklama & PR » artykuły
Lidl pozostaje najbardziej aktywną marką w TV
Najbardziej aktywną reklamowo marką w telewizji w 2017 r. był Lidl (GRP 64 709), podobnie jak rok i dwa lata temu. Z drugiego miejsca w rankingu spadł T-Mobile. Wyprzedził go jego branżowy konkurent – marka Plus - wynika z analizy domu mediowego Codemedia. 
02.02.18, 08:00
| reklama & PR » artykuły
Magdalena Mazurkiewicz-Skuza: media społecznościowe okazały się megafonem (podsumowanie 2017 roku)
Magdalena Mazurkiewicz-Skuza, PR Manager Agencji Imagine podsumowuje wydarzenia i zjawiska na rynku w 2017 r. dla portalmedialny.pl. 
29.01.18, 15:00
| internet » artykuły | reklama & PR » artykuły
Paweł Treściński: Przewodnik wydawcy po reklamie wideo
Dzięki dużej ilości formatów oraz koncentracji uwagi widzów na obrazie, cyfrowa reklama wideo daje wydawcom szansę na zwiększenie przychodów z powierzchni reklamowej. Artykuł ekspercki Pawła Treścińskiego, Wiceprezesa YieldRiser. 
24.01.18, 10:00
| internet » artykuły | reklama & PR » artykuły
Bartosz Michalak: jakie zmiany czeka SEO w 2018 roku?
Przełom roku to czas podsumowań i prognoz. Pojawiło się już wiele spekulacji na temat tego, co będzie ważne w SEO w 2018 r. Wiele w zakresie pozycjonowania się nie zmieni, jednak w tym roku możemy liczyć na pojawienie się kilku nowości, które być może będą przełomowe. Artykuł ekspercki Bartosza Michalaka, Marketing Managera Senuto.
23.01.18, 09:00
| reklama & PR » artykuły
Anna Kacprzyk: Moc personalizacji w wideo marketingu
Z raportu przeprowadzonego przez Wave9 wynika, że aż 89 proc. użytkowników Internetu ogląda głównie wideo. Jakie korzyści płyną z tworzenia spersonalizowanego wideo i na jakie trendy warto postawić w 2018 roku? Artykuł ekspercki Anny Kacprzyk, Digital Team Leader.
18.01.18, 09:00
| reklama & PR » artykuły
Robert Sosnowski (Biuro Podróży Reklamy): 2017 rok można z powodzeniem nazwać rokiem „fejków”
Robert Sosnowski, dyrektor zarządzający agencji Biuro Podróży Reklamy podsumowuje rok 2017 w branży i firmie.
17.01.18, 08:00
| reklama & PR » artykuły
Beata Grzybek-Zielińska: marketerzy stali się bardziej świadomi w planowaniu i optymalizowaniu modeli komunikacji
Rok 2017 na rynku i w firmie podsumowuje dla portalmedialny.pl Beata Grzybek-Zielińska, Green Parrot, Head of Communication. 
16.01.18, 12:00
| internet » informacje | reklama & PR » artykuły
Marcin Rupiński: marki premium stawiają na Internet
Jak wynika z najnowszego raportu KPMG dotyczącego dóbr luksusowych w Polsce, rynek ten stale rośnie w siłę. Szacuje się, że w 2021 r. jego wartość może osiągnąć niemal 31 mld zł, a więc wzrośnie o prawie 50 proc. w stosunku do 2017 r. Artykuł ekspercki Marcina Rupińskiego, CEO sieci reklamowej Royal Ad.
10.01.18, 08:00
| reklama & PR » artykuły
Mariusz Maksymiuk (Adexon): Jak będzie wyglądała reklama online w 2018?
Każdego roku branża zadaje sobie pytanie, jak wpłynąć na efektywność reklam i sprawić, aby generowały więcej zysków i reakcji. Marketing staje się coraz bardziej futurystyczny i zaawansowany technologicznie. Jakimi śladami warto podążać w 2018? Artykuł ekspercki Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.
08.12.17, 08:00
| reklama & PR » artykuły
Trendy, które warto wykorzystać do świątecznych kampanii w mediach społecznościowych
Planowanie świątecznych i noworocznych kampanii w pełni. Pojawiają się też pierwsze prognozy dotyczące trendów na 2018 r. Niektóre z nich warto wykorzystać już teraz, planując świąteczne działania marketingowe. Komentarz ekspercki Michała Chrościckiego , Analyst & Strategy Planner w Mint Media.
27.10.17, 08:00
| reklama & PR » artykuły
Jakub Szczęsny: Formaty reklamowe, które niebawem odejdą do lamusa
W ostatnim czasie tematem, który wywołał sporą dyskusję w branży marketingowej było nagminne stosowanie adblocków przez użytkowników Internetu. Temat powrócił wraz z utworzeniem koalicji „Better Ads”. Jakie zmiany czekają rynek reklamy w Internecie? Artykuł ekspercki Jakuba Szczęsnego, CTO YieldRiser.
22.06.17, 12:00
| reklama & PR » artykuły
Nie tylko milenialsi, czyli reklama mobilna a konsumenci po czterdziestce
Urządzenia mobilne stanowią jedno z kół napędowych rozwoju reklamy w Internecie. Ich rosnąca popularność stawia jednak pytanie o to, w jakim stopniu mogą okazać się pomocne w komunikacji z osobami w wieku dojrzałym. Artykuł Nikodema Sarny, Smart AdServer, Business Development Manager, Demand CEE.
20.06.17, 11:00
| reklama & PR » artykuły
Marketing zaangażowany. Czego od marki oczekuje dziś konsument
W dzisiejszej rzeczywistości marketingowej brand nie może „po prostu być", pokazywać reklamy brandingowe z dużym logo i na tym kończyć budowanie swojej marki. Artykuł Grzegorza Barszcza, Wiceprezesa Zarządu i Dyrektor Marketingu w firmie Politan.
25.05.17, 12:00
| reklama & PR » artykuły
Dr Krzysztof Moszczyński: Logo - to tylko wierzchołek góry lodowej
Nadgryzione jabłko, syrena na zielonym tle czy złote łuki. Przywykliśmy, że charakterystyczne elementy wizualnie identyfikują większość znanych nam produktów czy usług. Jak zmieniała się rola kompozycji i estetyki znaków w transponowaniu tożsamości organizacji - wyjaśnia dr Krzysztof Moszczyński z Katedry Grafiki Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu.
10.05.17, 08:00
| reklama & PR » artykuły
Niestandardowe formaty reklamowe
Reklama w Internecie stała się nieodłącznym elementem wszystkich marketingowych budżetów. Nic w tym dziwnego - na świecie jest ponad 3,5 miliarda aktywnych użytkowników sieci. Jak skutecznie dotrzeć do nich z przekazem reklamowym? Artykuł ekspercki Pawła Treścińskiego, wiceprezesa i dyrektora sprzedaży YieldRiser.
04.05.17, 12:00
| reklama & PR » artykuły
Przepis na dobry event. Jak zorganizować udaną imprezę?
Masowy event, który poruszy tłumy, lub kameralne przyjęcie dla pracowników firmy – na taką imprezę jest wiele ciekawych pomysłów. Jednak dobry koncept to za mało! Udany event – czy to firmowy, czy masowy – jest jak system naczyń połączonych. 
03.05.17, 12:00
| reklama & PR » artykuły
Femvertising w praktyce, czyli osiem rad, jak stworzyć skuteczną kampanię skierowaną do kobiet
Femvertising zawładnął ostatnio słownikami marketingowców. Reklamy skierowane do kobiet pojawiają się coraz częściej i podbijają serca milionów konsumentek. Ale czy taka linia komunikacji się opłaca? I co ważniejsze, jak stworzyć reklamę, która celnie trafi do współczesnych kobiet? Autor tekstu: Aneta Głowala.
02.05.17, 12:00
| reklama & PR » artykuły
Zapach zwiększonych obrotów restauracji
Około 75 proc. decyzji zakupowych podejmowanych jest pod wpływem emocji. Goście restauracji również dokonują wyboru menu zazwyczaj spontanicznie - dopiero w lokalu pod wpływem chwilowych doznań. Artykuł Aleksandry Potrykus-Winczy, Country Manager Mood Poland & Baltics.
22.03.17, 10:00
| reklama & PR » artykuły
Gemius: Banki w reklamie wideo online
Ponad 153 mln wyświetleń spotów reklamowych w sieci w IV kwartale ostatniego roku – to efekt kampanii banków skierowanych do polskich internautów. Analiza firmy Gemius wskazuje, że najwięcej emisji bankowych reklam wideo miało miejsce na Facebooku, YouTubie i portalach Grupy Wirtualna Polska.
02.03.17, 13:15
| reklama & PR » artykuły
Czy pracownicy chętnie zamieszczą w swoich kanałach social media treści firmowe?
33 proc. pracowników chętnie zamieści w swoich kanałach social media treści firmowe, jeśli będą interesujące – wynika z badania Grupy On Board Think Kong.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.

do 15.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL