07.11.16, 14:11
reklama & PR » wywiady
Krzysztof Ignatowicz: Nie chcemy, aby PATRIOTA był kojarzony z którąkolwiek ze zwaśnionych stron politycznych
Na rynku w listopadzie br. debiutuje nowy produkt, energy drink Patriota. O pomyśle i idei produktu rozmawiamy z Krzysztofem Ignatowiczem. 
09.06.16, 12:06
reklama & PR » wywiady
Marcin Grabowski: Outdoor Track jest badaniem złożonym zarówno metodologicznie, jak i pod względem skali prowadzonych działań
Rozmowa z Marcinem Grabowskim, ekspertem Instytutu Badań Outdooru, Dyrektorem Działu Strategii i Analiz Sprzedażowych w AMS SA o badaniu Outdoor Track.
11.04.16, 12:04
reklama & PR » wywiady
Alicja Adamiec-Ślipy: Nowe opakowania mają za zadanie odzwierciedlać wizję firmy w naszych produktach
Firma OCTIM zakończyła proces rebrandingu swoich dwóch kluczowych grup produktów – octów i musztard. To pierwszy etap zmian związanych z wprowadzeniem całościowego nowego wizerunku firmy. Rozmowa z Alicją Adamiec-Ślipy, Dyrektorem Handlowym w firmie OCTIM Wytwórnia Octu i Musztardy.
04.04.16, 19:04
reklama & PR » wywiady
Michał Karzel: Trzeba kochać to co się robi
Rozmowa z Michałem Karzelem, Dyrektorem Zarządzającym firmy SUASOR Consulting, Przewodniczącym Jury konkursu Telemarketer Roku 2016.
08.03.16, 11:03
reklama & PR » wywiady
Joanna Stopyra: Aby marka skutecznie nawiązała dialog z kobietą – musi wyjść poza utartą typologię
Rozmowa z Joanną Stopyrą, Chief Inspiration Officer Beauty Management PR & Marketing to Women, psychologiem społecznym i trenerem biznesu.
27.01.16, 11:01
reklama & PR » wywiady
Paulina Włodarska-Grodzińska: Nie podążamy za trendami. Wyprzedzamy je
Ambasadorką nowej kampanii reklamy marki Gellwe została Maryla Rodowicz. Skąd wziął się pomysł na taką, a nie inną ambasadorkę? Rozmowa z Pauliną Włodarską-Grodzińską, Dyrektor Marketingu Foodcare.
26.10.15, 15:10
reklama & PR » wywiady
Łukasz Krakowiak: Copyfighter miał być moim osobistym katharsis
O branży reklamowej, wypaleniu, fikcji i wątkach autobiograficznych. Rozmowa z Łukaszem Krakowiakiem, autorem książki „Copyfighter“. 
10.04.15, 21:04
reklama & PR » wywiady
Konrad Jamski o AdReporcie: Każdy gracz na rynku e-marketingu to nasz potencjalny klient
AdReport to system monitoringu reklamy display w polskim Internecie, badający wszystkie znane formy reklamy display wyświetlane na ponad 5 000 największych polskich stronach internetowych. O tym jak działa, jakie były jego początki i jakie są plany na rozwój opowiada Konrad Jamski, AdReport Manager w Goldbach Audience 
10.11.14, 10:11
reklama & PR » wywiady
Marcin Wieczorkowski: Virgin z definicji stara się wstrząsnąć rynkami
Operator Virgin Mobile Polska obecny jest już na polskim rynku od dwóch lat. Jak z sukcesem tworzyć markę operatora mobilnego, kiedy tylu operatorów wcześniej nie poradziło sobie na tym polu? Rozmowa z Marcinem Wieczorkowskim, Dyrektorem Marketingu Virgin Mobile Polska. 
03.08.14, 22:08
reklama & PR » wywiady
Suzan Giżyńska: Trzeba się wyróżnić i potraktować to serio
O kontrowersyjnej kampanii reklamowej firmy Bartek. O tym, co trzeba zrobić, żeby w kampaniach typu non profit być zauważonym i skutecznym. Rozmowa z Suzan Giżynską, twórczynią m.in. głośnej kampanii firmy Bartek.
06.02.14, 09:02
reklama & PR » wywiady
Iwona Kubicz: Nasza branża jest praktycznie bezimienna
Czy Polakom brakuje wiedzy na temat PR? Czy kryzys w Polsce wymógł na przedsiębiorstwach oszczędności w działaniach PR?  Rozmowa z Iwoną Kubicz, Prezes Zarządu Procontent Communication.
12.11.13, 09:11
reklama & PR » wywiady
Aleksandra Potrykus-Wincza: Świadomość marketingu sensorycznego w Polsce jest w dalszym ciągu nie wystarczająca
Czy marketing sensoryczny jest znany i wykorzystywany w Polsce? Kto najczęściej korzysta w Polsce z usług marketingu sensorycznego? Rozmowa z Aleksandrą Potrykus-Wincza, Country Manager Poland & Baltics w Mood.
24.09.13, 01:09
reklama & PR » wywiady
Paweł Milcarz: Technologia uwierzytelniająca Type-in uwalnia u wydawców nowe zasoby reklamowe
Jak wygląda reklama przepisaniowa w Polsce i Europie? Czy można mówić o zmierzchu klasycznych kampanii internetowych?Rozmowa z Pawłem Milcarzem, partnerem zarządzający Interactions. 
26.11.12, 23:11
reklama & PR » wywiady
Piotr Sikora: Rynek brazylijski nie jest dla naszej branży egzotyczny
Rozmowa z Piotrem Sikorą, wiceprezesem zarządu Platige Image.
06.11.12, 16:11
reklama & PR » wywiady
Marcin Przygoda: RTB w Polsce raczkuje
Model RTB. Jakie są wady i zalety tego modelu? Czy reklamodawcy i wydawcy są zainteresowani takim modelem współpracy? Rozmowa z Marcinem Przygodą, Head of Business Development and Technology, ARBOinteractive.
09.08.12, 16:08
reklama & PR » wywiady
Artur Muszkiet: Konwergencja będzie najlepiej opisywać rynek komunikacji marketingowej w najbliższych latach
Rozmowa z Arturem Muszkietem, Dyrektorem Zarządzającym ARBOinteractive.
31.05.12, 20:05
reklama & PR » wywiady
Grzegorz Szyroki: Coraz więcej firm w Polsce zleca produkcję filmów korporacyjnych
Rozmowa z Grzegorzem Szyrokim, pomysłodawcą i producentem filmu korporacyjnego dla spółki akcyjnej Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo.
30.05.12, 19:05
reklama & PR » wywiady
Joanna Zakrzewska: Nowoczesna firma musi wykorzystywać różne narzędzia komunikacji
Romowa z Joanną Zakrzewską, rzecznikiem prasowym spółki akcyjnej Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo na temat filmu korporacyjnego.
25.04.12, 18:04
reklama & PR » wywiady
Tomasz Dławichowski: Punktem wyjścia jest zawsze kreacja
Jakie cechy powinna posiadać doskonała reklama telewizyjna oraz z czego wynika wciąż duża popularność reklam telewizyjnych? Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim, dyrektorem zarządzającym domu produkcyjnego Timecode.
04.02.10, 22:02
reklama & PR » wywiady
Katarzyna Ratajczyk: Komunikowanie i tworzenie wizerunku miasta to nie tylko reklama
Rozmowa z Katarzyną Ratajczyk - Dyrektorem Biura Promocji Miasta, Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy na temat wizerunku stolicy kreowanego przez Urząd.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 29.04.17

Pula nagród w konkursie to aż 102 książki i inne niespodzianki. 

do 23.04.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki Bernadette McDonald "Alpejscy Wojownicy".

do 22.04.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 24 marca 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

28 i 29 marca 2017 r., Warszawa.

Http://www.Autodoc.PL