24.03.17, 08:03
reklama & PR » informacje
Lech Lite w maju ze spotem TV
Na rynku pojawił się Lech Lite (Kompania Piwowarska) - lekki lager o niższej zawartości alkoholu. Wprowadzeniu produktu towarzyszy kampania.
23.03.17, 21:03
reklama & PR » informacje
Bodymax w wiosennej kampanii
Z początkiem marca 2017 r. wystartowała kampania reklamowa marki Bodymax (portfolio Orkla Care) działającej na rynku suplementów diety w Polsce.
23.03.17, 16:03
reklama & PR » informacje
Michael Bridge Communication także dla marki Kotlin
Firma Maspex przedłużyła współpracę z agencją Michael Bridge Communication na działania PR dla marek Łowicz i Krakus. Agencja powiększyła także swoje portfolio o nową markę – ketchupy Kotlin.
23.03.17, 14:03
reklama & PR » informacje
LoveBrands Relations dla Zortrax
Polski producent drukarek 3D, Zortrax, rozpoczął współpracę z agencją LoveBrands Relations.
23.03.17, 13:03
reklama & PR » informacje
WIZZ AIR z międzynarodową kampanią w kinach
Linie lotnicze Wizz Air wystartowały z wizerunkową kampanią kinową na czterech rynkach: w Polsce, Bułgarii, Rumunii i na Węgrzech.
23.03.17, 12:03
reklama & PR » ludzie
Karolina Bełkot w Best Brands PR
Do zespołu agencji Best Brands PR dołączyła Karolina Bełkot.
23.03.17, 10:03
reklama & PR » ludzie
Katarzyna Szulc w Infinity Media
W styczniu br., do zespołu Infinity Media dołączyła Katarzyna Szulc, która objęła stanowisko Junior Media Specialist. 
23.03.17, 08:03
reklama & PR » ludzie
Awanse w Szeri Szeri
Agencja Szeri Szeri, należąca do grupy AdNext, utworzyła dwa nowe zespoły.
22.03.17, 18:03
reklama & PR » informacje
Cube Group dla Manutan Polska
Agencja performance marketingowa Cube Group prowadzi działania dla Manutan Polska, europejskiego dostawcy produktów wyposażenia magazynów, warsztatów, zakładów produkcyjnych i biur. 
22.03.17, 16:03
reklama & PR » informacje
18 dzielnic w dedykowanej kampanii marki Królewskie
Jedno miasto, 18 dzielnic i nieskończenie wiele historii i miejsc do odkrycia. Królewskie - największa marka w Warszawie i na Mazowszu startuje z nową kampanią dedykowaną każdej dzielnicy, w której zachęca mieszkańców do odkrywania tych miejsc.
22.03.17, 12:03
reklama & PR » ludzie
Piotr Wysocki w zespole Centraals
Piotr Wysocki dołączył jako partner do zespołu firmy konsultingowo-technologicznej Centraals, gdzie objął stanowisko Communication & Business Development Directora. 
22.03.17, 10:03
reklama & PR » artykuły
Gemius: Banki w reklamie wideo online
Ponad 153 mln wyświetleń spotów reklamowych w sieci w IV kwartale ostatniego roku – to efekt kampanii banków skierowanych do polskich internautów. Analiza firmy Gemius wskazuje, że najwięcej emisji bankowych reklam wideo miało miejsce na Facebooku, YouTubie i portalach Grupy Wirtualna Polska.
21.03.17, 19:03
reklama & PR » ludzie
Olga Jakubiak w zespole WebTalk
Szeregi agencji interaktywnej WebTalk zasiliła Olga Jakubiak, obejmując stanowisko Content Managera. 
21.03.17, 16:03
reklama & PR » informacje
Aliganza Fashion Agency w sieci SERMO
Aliganza Fashion Agency dołączyła do SERMO – globalnej sieci zrzeszającej agencje komunikacji działające w sektorze marek luksusowych i lifestyle.
21.03.17, 14:03
reklama & PR » informacje
60 proc. internautów ufa treściom zawartym w artykułach sponsorowanych
Większość użytkowników Internetu ufa informacjom i poradom przekazywanym w artykułach sponsorowanych – wynika z badania zrealizowanego przez Grupę On Board Think Kong
21.03.17, 13:03
reklama & PR » informacje
Momentum Way klientem Best Brands PR
Agencja Best Brands PR rozpoczęła współpracę z Momentum Way – Beatą Kapcewicz, Joanną Gdaniec i Krzysztofem Hillarem, zespołem trenerów i coachów biznesu.
21.03.17, 09:03
reklama & PR » informacje
Majonez Kielecki startuje ze świąteczną kampanią TV
W połowie marca br. Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” rusza z wielkanocną kampanią reklamową swojego sztandarowego wyrobu - Majonezu Kieleckiego. 
20.03.17, 19:03
reklama & PR » informacje
Kolejne zmiany w Lighthouse
Po nawiązaniu partnerstwa z Edelmanem (w kwietniu 2016 r. Lighthouse został wyłącznym przedstawicielem sieci na polskim rynku), agencja Lighthouse wprowadza kolejne zmiany. 
20.03.17, 18:03
reklama & PR » informacje
Personal PR dla Stovit
Agencja Personal PR będzie obsługiwać markę Stovit, polskiego producenta dżemów, konfitur, marmolad i powideł, w zakresie obsługi działań w mediach społecznościowych.
20.03.17, 17:03
reklama & PR » informacje
Digital Kingdom z wygranym przetargiem firmy Randstad
Agencja Digital Kingdom przejmuje obsługę Social Media międzynarodowej agencji zatrudnienia Randstad. Współpraca ma charakter długoterminowy.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 29.04.17

Pula nagród w konkursie to aż 102 książki i inne niespodzianki. 

do 23.04.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki Bernadette McDonald "Alpejscy Wojownicy".

do 22.04.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 24 marca 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

28 i 29 marca 2017 r., Warszawa.

Http://www.Autodoc.PL