31.01.18, 10:00

Anna Kiedrzyńska-Tui i Bartosz Łopiński startują z Propsy PR

Założyciele agencji Propsy PR
Fot.: materiały prasowe

Na rynku pojawiła się agencja Propsy PR, która ma specjalizować się przede wszystkim w działaniach komunikacyjnych dla trzeciego sektora oraz przedsiębiorców społecznych, a także dla biznesu, zainteresowanego komunikacją opartą o CSR. Jej założycielami są Anna Kiedrzyńska-Tui, wcześniej PR Manager w fundacji Res Publica oraz Bartosz Łopiński, Menadżer Projektów w agencji Świeża Bazylia PR, koordynujący projekty dla klientów biznesowych i spółek giełdowych.

Kiedrzyńska-Tui i Łopiński po ponad sześciu latach pracy dla administracji publicznej i sektora biznesowego postanowili założyć pierwszą w Polsce agencję PR skierowaną do NGO. Anna Kiedrzyńska-Tui ma kilkuletnie doświadczenie pracy w tym sektorze - współpracowała z Res Publiką Nową, Magazynem Miasta oraz Towarzystwem Społeczno-Kulturalnym Żydów w Polsce. Wspólnie z Bartoszem Łopińskim pracowali w Centrum Prasowym Uniwersytetu SWPS, nagradzanym za popularyzację badań naukowych i wyznaczanie standardów pracy z mediami. W Centrum Prasowym USWPS za prowadzenie kampani społecznej “Humaniści kontratakują”, Bartosz Łopiński został nominowany w konkursie dla profesjonalistów branży PR “Mistrzowie Drugiego Planu” organizowanym przez PRowly.

Pracując przez ten czas dla podmiotów naukowych, spółek giełdowych, firm czy urzędów państwowych zauważyliśmy, że naszą wiedzę warto wykorzystać również w trzecim sektorze. Po pierwsze dlatego, że NGO to kopalnia merytorycznej wiedzy oraz ciekawych historii, o których warto mówić głośniej. Po drugie dlatego, że w tym sektorze dokonuje się zmiana polegająca na profesjonalizacji działań społeczników. Chcemy wspierać ich w tym procesie” – wyjaśnia Bartosz Łopiński.

Zdaniem twórców, Propsy PR to butikowa agencja, która nastawiona jest na budowanie relacji z ludźmi, wsparcie osób działających społecznie w budowaniu dobrego wizerunku, rozwoju zespołu oraz spójnych działaniach komunikacyjnych.

Pierwszą fundacją, z którą współpracuje Propsy PR jest Social Wolves, organizator olimpiady z projektów społecznych “Zwolnieni z Teorii”, dzięki której młodzi ludzie w Polsce mają szanse nie tylko nabyć praktyczne umiejętności potrzebne na rynku pracy, ale również wpłynąć pozytywnie na swoje otoczenie.

Komentarze

Powiązane

21.02.18, 17:00
| reklama & PR » informacje
Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz. Grześki z kolejną kampanią reklamową
„Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” to hasło nowej kampanii reklamowej marki Grześki, promującej kultowe Grześki kakaowe w czekoladzie i nową linię – Grześki Tyci. Działania zaplanowano od 16 lutego br. w telewizji, mediach społecznościowych i kinach.
21.02.18, 14:00
| reklama & PR » informacje
Kaufland Polska klientem Kamikaze
Agencja digitalowa Kamikaze wygrała przetarg sieci handlowej Kaufland Polska na obsługę aktywności marki w mediach społecznościowych. Pierwsze działania agencji w ramach nawiązania współpracy wystartowały w lutym br.
21.02.18, 12:00
| reklama & PR » informacje
Wedel Up! E.Wedel wystawcą podczas finałów Intel Extreme Masters Katowice 2018
E.Wedel rusza z projektem Wedel Up! W ramach działań firma dołączyła do grona wystawców podczas finałów Intel Extreme Masters Katowice 2018 oraz nawiązała współpracę z gamerami. Wśród nich znaleźli się Kaluch, Dealereq, PLKD oraz RoxMb.
20.02.18, 21:00
| reklama & PR » informacje
J. Walther Thompson Warsaw zajmie się strategią dla marki Drontal
Agencja J. Walter Thompson Warsaw rozpoczęła współpracę z marką Drontal, należącą do koncernu BAYER.
20.02.18, 18:00
| reklama & PR » informacje
Linie Emirates i Arsenal z kolejną umowę sponsorską
Linie lotnicze Emirates i klub piłkarski Arsenal FC podpisały nową umowę sponsorską. 
20.02.18, 17:00
| reklama & PR » ludzie
Ewa Długołęcka awansuje w Biurze Reklamy Multikino Media
Ewa Długołęcka awansowała na stanowisko Senior Sales Manager w Biurze Reklamy Multikino Media, zajmującym się m.in. sprzedażą reklamy kinowej, sponsoringiem i akcjami specjalnymi.
20.02.18, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Marta Sokołowska i Klaudia Szyszka w zespole Konkret PR
Do zespołu Agencji Konkret PR dołączyły dwie nowe osoby. Marta Sokołowska zasiliła szeregi działu Corporate, natomiast Klaudia Szyszka rozpoczęła pracę w dziale Lifestyle. Obie objęły stanowiska PR Account Executive.
20.02.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
MK Media dla Centrum Handlowego MAX oraz Parku Handlowego Kasztelania
Do grona klientów MK Media pr&marketing solutions dołączyły dwa obiekty – Centrum Handlowe MAX w Chrzanowie oraz inwestycja Park Handlowy Kasztelania także w Chrzanowie. 
20.02.18, 10:00
| reklama & PR » informacje
Up&More dla Humana Poland
Agencja Up&More objęła kompleksową obsługę marketingową marki Humana Poland – producenta mleka modyfikowanego, kaszek, herbatek, posiłków owocowych i warzywnych dla dzieci oraz suplementów diety dla młodych matek.
20.02.18, 08:00
| reklama & PR » informacje
Kotwica wraca do logotypu marki Odra
Obecna od ponad 70 lat na polskim rynku marka Odra (Grupa Otmuchów) przeszła proces rebrandingu, który jest połączony z wprowadzeniem nowej platformy komunikacji Najlepiej Razem.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 21.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

do 20.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL