14.11.17, 19:11

Odkryj magię oczekiwania na Święta. Milka startuje z kampanią

kalendarz adwentowy marki Milka
Fot.: materiały prasowe

13 listopada br. ruszyła nowa odsłona kampanii Milka pod hasłem „Odkryj magię oczekiwania na święta”. W tym roku kampania będzie mieć jeszcze większy zasięg niż do tej pory. Na konsumentów czekać będą m.in. wydarzenia w dziewięciu miastach Polski. W sklepach pojawi się limitowana edycja świątecznych słodkości, takich jak kalendarz adwentowy z zupełnie nową, odświeżoną grafiką. Najważniejsze produkty z oferty sezonowej promować będzie m.in. spot reklamowy „Wehikuł czasu”.

Kampanii towarzyszyć będą znane widzom z ubiegłego roku 60. i 30. sekundowe spoty z chłopcem, który nie może doczekać się Świąt. Bohater konstruuje wehikuł czasu, która ma za zadanie przenieść go do dnia Bożego Narodzenia. Zaraz po wyłączeniu silnika, okazuje się, że stół wigilijny jest nakryty, prezenty czekają już pod choinką, a okienka adwentowego kalendarza są puste. Tak naprawdę za przeniesieniem się w czasie stoi kochająca go rodzina, która dostrzegając starania chłopca, wspólnie „przyspiesza” święta. W reklamach marka pokazuje najważniejsze produkty z oferty sezonowej, wśród których szczególne miejsce zajmuje flagowy produkt zimowego portfolio – kalendarz adwentowy w zupełnie nowej odsłonie. Spoty będą emitowane w stacjach telewizyjnych TVN i Polsat, sieci kin Cinema City i Helios oraz na oficjalnych kanałach social media marki.

W ramach kampanii OOH przez cały grudzień na przystankach autobusowych i tramwajowych będą wyświetlane citylighty. W tym roku marka ponownie stawia na dodatkowe działania outdoorowe, za które odpowiedzialna jest agencja Event Factory. Zasięg niestandardowych aktywności będzie większy niż dotychczas.

Od 1 grudnia do dnia poprzedzającego Wigilię w wybranych centrach handlowych pojawiać się będą specjalne stoiska Milki wyposażone w interaktywne kalendarze adwentowe o nowej konstrukcji. Na gości w Krakowie, Poznaniu, Bydgoszczy, Rzeszowie, Łodzi, Gdańsku, Katowicach, Kielcach i Olsztynie będą czekać takie atrakcje jak: wyzwalająca magię Świąt dźwignia otwierająca okienka kalendarza ze słodkimi niespodziankami, Mikołaj zapraszający do wspólnych selfie na saniach oraz Bałwanek rozdający świąteczne kartki, które będzie można wysłać na miejscu akcji. Wydarzeniom towarzyszyć będzie sampling sezonowych produktów Milka.

Podobnie jak w zeszłym roku, kampanię wspierać będą także przygotowane przez agencję VML animowane filmy z piosenkami śpiewanymi przez bohaterów kalendarza: Bałwanka, Ciastka i Mikołaja. Wszystkie będzie można usłyszeć na kanale YouTube marki oraz OLV. Na Facebooku pojawią się również dedykowane świątecznej aktywacji kreacje: canvas, cinemagraphy i posty statyczne.

Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Carat. Za kreacje odpowiada agencja VML. Za realizację eventów w centrach handlowych – agencja Event Factory. Obsługę social media powierzono Liquid Thread. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Komentarze

Powiązane

23.11.17, 13:11
reklama & PR » informacje
Płacę później. GoldenSubmarine i Bidlab dla PayU
PayU promuje nową usługę „Płacę później” wspólnie z agencją marketingu interaktywnego GoldenSubmarine oraz agencją mediową Bidlab. 
23.11.17, 12:11
reklama & PR » informacje
Partner of Promotion z wygranym przetargiem na obsługę dwóch projektów STIHL
Partner of Promotion wygrała przetarg na obsługę PR kolejnych projektów dla marki STIHL. W ramach działań agencja odpowiada za obsługę komunikacyjną Mistrzostw Świata STIHL TIMBERSPORTS oraz Stihl Poznań Ice Festival 2017.
23.11.17, 11:11
reklama & PR » informacje
MediaCom przejmuje budżet mediowy marki Opel
Dom mediowy MediaCom przejmuje obsługę budżetu mediowego marki Opel od Carat Polska. Przejęcie budżetu jest wynikiem wygrania europejskiego przetargu organizowanego przez Grupę PSA. 
23.11.17, 11:11
reklama & PR » informacje
Firma AMS postawiła pięć nowych wiat Warta w Poznaniu
Nowością w miejskiej infrastrukturze Poznania, która pojawiła się po remoncie torowiska tramwajowego na ul. Królowej Jadwigi, są nowoczesne, rozświetlające przestrzeń wiaty zainstalowane przez AMS.
23.11.17, 10:11
reklama & PR » informacje
Deloitte Digital CE współpracuje z Acne
Firma Deloitte Digital Central Europe nawiązała współpracę z agencją kreatywną Acne ze Sztokholmu, która została kupiona przez Deloitte NWE (struktura Deloitte na region Europy Północnej i Zachodniej) w sierpniu br. 
22.11.17, 18:11
reklama & PR » informacje
Marka SINSKIN w portfolio They.pl
We wrześniu br. na rynku pojawiła się nowa marka semi-profesjonalnych kosmetyków kolorowych, dostępna w drogeriach Rossmann. They.pl odpowiada za launch SINSKIN w digitalu.
22.11.17, 17:11
reklama & PR » informacje
Prze!BIJEMY ceny innych sklepów. OleOle.pl rusza ze świąteczną kampanią
"Prze!BIJEMY ceny innych sklepów" to hasło tegorocznej kampanii świątecznej sklepu internetowego z elektroniką użytkową, AGD i RTV - OleOle.pl.
22.11.17, 16:11
reklama & PR » informacje
Napoleon w kolejnej kampanii Carrefour
Rozpoczęła się najnowsza kampania marki Carrefour autorstwa Saatchi & Saatchi IS. Po raz kolejny akcją zarządza Napoleon. 
W najnowszej odsłonie kampanii Carrefour.
22.11.17, 15:11
reklama & PR » informacje
INSIGNIA obsłuży social media dla Ceramiki Paradyż w 2018 r.
Ceramika Paradyż (Grupa Paradyż) powierzyła prowadzenie działań komunikacyjnych w social mediach krakowskiej agencji INSIGNIA. 
22.11.17, 13:11
reklama & PR » informacje
Fisz głosem w nowej kampanii IKEA
Na początku listopada br. ruszyła świąteczna odsłona kampanii IKEA, która ma zachęcać Polaków nie tylko do zmian w domu z okazji Świąt i wizyt bliskich, lecz proponuje także zmianę sposobu postrzegania pozornych truizmów. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody. 

do 24.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 22.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest Nov. 24, 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.