14.11.17, 09:11

Matka Natura powraca. Opus B kolejny raz dla marki firmy Hortex

Kadr ze spotu
Fot.: materiały prasowe

Wystartowała kolejna odsłona kampanii Hortex, promująca soki pomarańczowe w nowych opakowaniach. Za kreację kolejny rok z rzędu odpowiada Opus B.

Obecna kampania dla marki Hortex to kolejna odsłona komunikacji, której główną bohaterką jest Matka Natura. W oparciu o świat natury, pozytywne emocje, smak i szczyptę humoru twórcy konsekwentnie wzmacniają świadomość marki Hortex, jako producenta soków.

„Koncept kreatywny opiera się na bliskiej, emocjonalnej i pełnej pasji relacji marki z Matką Naturą. Hortex uwodzi ją jakością i smakiem swoich produktów. Tonalność i stylistyka narracji nawiązują do stosowanej już w kampanii konwencji trailerów filmowych – tym razem komedii romantycznej” – mówi Tomasz Kosiński, Creative Director w Opus B.

W najnowszym spocie konsumenci mogą zobaczyć soki pomarańczowe w nowych opakowaniach, które wyróżniają się nowoczesnym designem oraz bardziej naturalnymi i autentycznymi zdjęciami owoców. Komunikacja i typografia zostały oczyszczone, a rola brandingu wyraźnie wzmocniona. Nowy design obejmuje całą linię soków i nektarów Hortex.

Za kreację kampanii odpowiada Opus B, reżyserią spotu zajął się Tadeusz Śliwa, produkcją zespół Papaya Films, postprodukcją Lunapark. Media zaplanował i kupił dom OMD. Kampania rozpoczęła się 13 listopada br. 30-sekundowy spot emitowany jest w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.

Komentarze

Powiązane

23.11.17, 13:11
reklama & PR » informacje
Płacę później. GoldenSubmarine i Bidlab dla PayU
PayU promuje nową usługę „Płacę później” wspólnie z agencją marketingu interaktywnego GoldenSubmarine oraz agencją mediową Bidlab. 
23.11.17, 12:11
reklama & PR » informacje
Partner of Promotion z wygranym przetargiem na obsługę dwóch projektów STIHL
Partner of Promotion wygrała przetarg na obsługę PR kolejnych projektów dla marki STIHL. W ramach działań agencja odpowiada za obsługę komunikacyjną Mistrzostw Świata STIHL TIMBERSPORTS oraz Stihl Poznań Ice Festival 2017.
23.11.17, 11:11
reklama & PR » informacje
MediaCom przejmuje budżet mediowy marki Opel
Dom mediowy MediaCom przejmuje obsługę budżetu mediowego marki Opel od Carat Polska. Przejęcie budżetu jest wynikiem wygrania europejskiego przetargu organizowanego przez Grupę PSA. 
23.11.17, 11:11
reklama & PR » informacje
Firma AMS postawiła pięć nowych wiat Warta w Poznaniu
Nowością w miejskiej infrastrukturze Poznania, która pojawiła się po remoncie torowiska tramwajowego na ul. Królowej Jadwigi, są nowoczesne, rozświetlające przestrzeń wiaty zainstalowane przez AMS.
23.11.17, 10:11
reklama & PR » informacje
Deloitte Digital CE współpracuje z Acne
Firma Deloitte Digital Central Europe nawiązała współpracę z agencją kreatywną Acne ze Sztokholmu, która została kupiona przez Deloitte NWE (struktura Deloitte na region Europy Północnej i Zachodniej) w sierpniu br. 
22.11.17, 18:11
reklama & PR » informacje
Marka SINSKIN w portfolio They.pl
We wrześniu br. na rynku pojawiła się nowa marka semi-profesjonalnych kosmetyków kolorowych, dostępna w drogeriach Rossmann. They.pl odpowiada za launch SINSKIN w digitalu.
22.11.17, 17:11
reklama & PR » informacje
Prze!BIJEMY ceny innych sklepów. OleOle.pl rusza ze świąteczną kampanią
"Prze!BIJEMY ceny innych sklepów" to hasło tegorocznej kampanii świątecznej sklepu internetowego z elektroniką użytkową, AGD i RTV - OleOle.pl.
22.11.17, 16:11
reklama & PR » informacje
Napoleon w kolejnej kampanii Carrefour
Rozpoczęła się najnowsza kampania marki Carrefour autorstwa Saatchi & Saatchi IS. Po raz kolejny akcją zarządza Napoleon. 
W najnowszej odsłonie kampanii Carrefour.
22.11.17, 15:11
reklama & PR » informacje
INSIGNIA obsłuży social media dla Ceramiki Paradyż w 2018 r.
Ceramika Paradyż (Grupa Paradyż) powierzyła prowadzenie działań komunikacyjnych w social mediach krakowskiej agencji INSIGNIA. 
22.11.17, 13:11
reklama & PR » informacje
Fisz głosem w nowej kampanii IKEA
Na początku listopada br. ruszyła świąteczna odsłona kampanii IKEA, która ma zachęcać Polaków nie tylko do zmian w domu z okazji Świąt i wizyt bliskich, lecz proponuje także zmianę sposobu postrzegania pozornych truizmów. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody. 

do 24.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 22.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest Nov. 24, 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.