17.10.17, 14:52

Poważne zmiany w Nowa TV. Znika Moda na sukces, mniej publicystyki

Logo stacji
Fot.: materiały prasowe

Od listopada br. na antenie Nowa TV dominować mają filmy i seriale dokumentalne. Zmienia się także strategia stacji w zakresie dystrybucji oferty newsowo-publicystycznej - część programów pozostaje na antenie, a część jest przenoszona do Internetu.

Od listopada br. w ramówce Nowej TV miejsce „Mody na sukces” zajmie serial dokumentalny „Wojny magazynowe”, który pokazuje, jak można zyskać majątek lub wiele stracić, licytując przysłowiowego kota w worku, czyli zawartość zamkniętego schowka magazynowego. „Moda na sukces” wprowadzona została na antenę Nowej TV z myślą o szerokim kręgu odbiorców naziemnej platformy cyfrowej. Jednak MUX-8 po roku funkcjonowania nadal nie gwarantuje dostatecznego zasięgu, w związku z czym struktura widzów jest inna niż zakładaliśmy. W miejsce „Mody na sukces” proponujemy więc od listopada serial „Wojny Magazynowe”, który powinien lepiej odpowiadać oczekiwaniom widzów Nowej TV” - mówi Ewa Latkowska, dyrektor operacyjny pionu telewizyjnego w Grupie ZPR Media.

W sobotnie popołudnia Nowa TV emitować będzie maratony serii „Akcja renowacja”, w której można zobaczyć, w jaki sposób przywracane są do życia stare, kultowe przedmioty. W poniedziałki Nowa TV emitować będzie dokumenty o tematyce katastroficznej - po godz. 22.00 serial „Ewakuacja Ziemi”, pokazujący różne scenariusze katastrofy globalnej, a po 23.00 – serial „UFO, odtajnione akta”, ujawniający zawartość ściśle tajnych rządowych dokumentów, dotyczących niezidentyfikowanych obiektów latających. W środy między 20.00 z 22.00 emitowane będą dokumenty medyczne, m.in. „Skalpel w brzuchu” (o błędach chirurgów), „Wielka waga, wielka miłość” (o parze, która wspólnie walczy z otyłością), „Uzależnieni od jedzenia”, „Najgrubszy człowiek świata”.

Nowa TV zmienia także strategię dystrybucji swojej oferty newsowo-publicystycznej, a newsroom telewizyjny rozszerza kompetencje o produkcję wideokontentu.Stawiamy na serwis informacyjny „24 godziny”, który od początku istnienia tworzony jest tak, aby dostarczać wartościowych treści newsowych zarówno widzom, jak i internautom. Program jest codziennie transmitowany nie tylko na antenie, ale także na Facebooku, gdzie stanowi premium content. Niektóre materiały „24 godzin” dystrybuowane w sieci osiągają powyżej 10 mln wyświetleń, co dowodzi wielkiego potencjału udostępnianych przez nas treści” – wyjaśnia Ewa Latkowska.

Część programów publicystycznych pozostaje na antenie, a część przenoszona jest do Internetu. W dotychczasowej formie pozostają programy Sławomira Jastrzębowskiego „Więc jak” oraz Adama Federa „Federacja”. Widzowie nadal będą mogli oglądać także „Super Temat”, ale częstotliwość jego emisji będzie uzależniona od wydarzeń, w których wspólne interwencje podejmować będą dziennikarze „Super Expressu” i Nowej TV. „Obecnie intensywnie pracujemy nad stworzeniem nowych formuł dla pozostałych programów, a także nad zbudowaniem ciekawej i kompleksowej oferty newsowo-publicystycznej skierowanej do internautów” – podkreśla Ewa Latkowska.

Komentarze

Powiązane

16.02.18, 21:00
| telewizja » informacje | internet » informacje | biznes i technologie » informacje
Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2020. Szykuje się rewolucja w wielkopolskich szkołach
INEA wygrała przetarg na dostarczenie, uruchomienie, wsparcie techniczne i utrzymanie regionalnej chmury edukacyjnej w ramach projektu Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2020. Ma on zrewolucjonizować i unowocześnić edukację w wielkopolskich szkołach. 
16.02.18, 16:00
| telewizja » informacje
Będą zestawy klocków klocki LEGO z Atomówkami
Kanał Cartoon Network zapowiedział kolejny produkt licencyjny z Atomówkami w roli głównej. Na rynku pojawią się zestawy klocków Lego.
16.02.18, 10:00
| telewizja » informacje
Czy na pewno umiesz gotować? z piątym sezonem w Kuchni+
Kuchnia+ startuje z piątym sezonem własnej produkcji „Czy na pewno umiesz gotować?” prowadzonej przez Andrzeja Polana.
16.02.18, 09:00
| telewizja » informacje
Nicktoons nadaje już w Polsce
15 lutego br. oferta programowa stacji Nickelodeon HD została poszerzona, wzmocniona i udostępniona pod nową nazwą Nicktoons. 
15.02.18, 22:00
| telewizja » badania rynku
2,1 mln widzów meczu Real Madryt - Paris Saint Germain
Prawie 2,5 mln widzów w szczytowym momencie oglądało 14 lutego br. mecz w ramach 1/8 finału Ligi Mistrzów pomiędzy Realem Madryt a Paris Saint Germain (dane: NAM).
15.02.18, 16:00
| telewizja » badania rynku
Total video: 212 mln osób oglądąło w weekend igrzyska olimpijskie
Według pomiaru Total video, w miniony weekend igrzyska oglądało łącznie 212 milionów użytkowników w Europie na wszystkich ekranach, a relacje wideo zebrały blisko miliard odsłon.
14.02.18, 19:00
| telewizja » seriale
Nowy serial Za marzenia w TVP2 w poniedziałkowe wieczory
26 lutego br. o godz. 21.45 Dwójka rozpocznie emisje nowego serialu obyczajowo-komediowego „Za marzenia” w reż. Olgi Chajdas, Łukasza Wiśniewskiego i Aleksandry Terpińskiej. 
14.02.18, 16:00
| telewizja » informacje
Specjalna ramówka na czwarte urodziny TVP ABC
TVP ABC 15 lutego br. będzie obchodzić czwarte urodziny. Z okazji jubileuszu, kanał przygotował specjalna ramówkę oraz konkursy.
14.02.18, 11:00
| telewizja » informacje
Kamil Baleja poprowadzi teleturniej Taxi Kasa w Super Polsat
„Taxi Kasa” to nowy teleturniej, który od wiosny będzie emitowany na antenie Super Polsat. Uczestnicy programu zamawiają taksówkę i w trakcie podróży mogą wygrać gotówkę, poprawnie odpowiadając na zadawane pytania. W roli kierowcy i prowadzącego „Taxi Kasy” wystąpi Kamil Baleja. Premiera programu odbędzie się w sobotę, 10 marca br., o godzinie 19:30.
13.02.18, 21:00
| telewizja » informacje
Walentynki w 4FUN.TV. Specjalny logotyp i romantyczne klipy
Z okazji święta zakochanych, telewizja 4FUN 14 lutego br. zmieni logotyp na wszystkich swoich kanałach oraz oprawę graficzną na kanale głównym 4FUN.TV. Tego dnia nie zabraknie również piosenek o miłości, specjalnego walentynkowego konkursu oraz pranków w wykonaniu prezentera stacji Dandrisa w roli amorka.
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.

do 15.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL