20.09.17, 20:30

Dobrzy ludzie od internetu. Kampania INEA

„Dobrzy ludzie od internetu” – nowa kampania INEA
Fot.: materiały prasowe

„Supermiło, że jesteś naszym klientem”, „Bardzo, ale to bardzo nam na to Tobie zależy” – to hasła z nowej kampanii wizerunkowej INEA „Dobrzy ludzie od internetu”.

INEA rozpoczyna szeroko zakrojone działania, akcentujące swoje wysokie zaangażowanie w obsługę. Z jednej strony, mają one charakter wizerunkowy i opierają się na kampanii „Dobrzy ludzie od internetu”, z drugiej – mają wymiar praktyczny, za sprawą zmian w obsłudze klienta. Po raz pierwszy twarzami prowadzonych działań, skierowanych do klientów indywidualnych, zostali pracownicy INEA, reprezentujący różne działy w firmie – od Sprzedaży, Obsługi, Wsparcia Technicznego po HR czy Marketing.

„Idea naszych działań jest prosta. Chcielibyśmy, aby klienci wiedzieli, że współpracując z nami, są pod dobrą opieką. Aby wiedzieli, że zawsze - również, gdy czytają te słowa - ktoś w INEA czuwa, by z ich internetem, telefonem i telewizją było wszystko ok” – mówi Michał Bartkowiak, Członek Zarządu INEA.

Jednocześnie INEA wprowadza spore udogodnienia dla klientów, w pierwszej kolejności zwracając się do tych, którzy korzystają z jej aplikacji mobilnej. Dotychczas, z poziomu smartfonu umożliwiała ona np. przejrzenie listy wypożyczonych filmów, zamówienie dostępu do wydarzeń specjalnych typu pay-per-view, czy zapłacenie rachunku. Teraz, za pośrednictwem aplikacji mobilnej INEA klienci indywidualni i biznesowi uzyskali możliwość całodobowego kontaktu z infolinią. Dodatkowo, jeszcze w tym roku operator uruchomi w aplikacji usługę chatu online.

Operator zmienił również zasady łączenia się za pośrednictwem infolinii. Zrezygnował ze skomplikowanego IVR (ang. Interactive Voice Response), który dotychczas wymagał od klientów m.in. wpisania numeru identyfikacji oraz zdefiniowania tematu rozmowy. Teraz połączenie z konsultantem następuje bez takiej konieczności, zaraz po powitaniu.

W ramach kampanii „Dobrzy ludzie od internetu” operator przyspiesza też wszystkim internautom swoją usługę bez żadnych dodatkowych opłat. Teraz średnia oferowana prędkość w sieci INEA to już 140 Mb/s.

Nowa kampania potrwa do końca roku. Będzie prezentowana głównie w internecie, ale też w TV i radiu. Za strategię mediową, planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith. Za nową strategię komunikacji odpowiedzialna jest agencja Minima Advertising People.

Komentarze

Powiązane

23.01.18, 07:00
| reklama & PR » informacje
Marka Halls teraz także w postaci gum do żucia
Mondelez Polska kontynuuje dywersyfikację swojego portfolio wprowadzając na rynek gumy pod znaną konsumentom marką Halls.
22.01.18, 20:00
| reklama & PR » informacje
SBE: wybór obszarów tematycznych dla członków zarządu
Podczas pierwszego spotkania roboczego nowych władz (IV kadencji) Stowarzyszenia Branży Eventowej, Zarząd SBE zdecydował jednogłośnie za jakie obszary tematyczne będą odpowiadać członkowie zarządu. 
22.01.18, 18:00
| reklama & PR » informacje
K2 Media będzie pracować dla marki Smecta Go
IPSEN Poland rozstrzygnął przetarg na przeprowadzenie polskiego launchu Smecty Go - nowego wyrobu medycznego o działaniu przeciwbiegunkowym i łagodzącym ból brzucha. Wygrała go agencja K2 Media.
22.01.18, 17:00
| reklama & PR » informacje
Hard Rock Cafe w nietypowy sposób szukało pracowników
Spoty reklamowe, sesja fotograficzna, dedykowana strona internetowa i quiz osobowości, który zgromadził ponad 400 kontaktów od kandydatów z Wrocławia rekrutowanych do nowo powstałego lokalu gastronomicznego. To wynik kampanii prowadzonej w mediach społecznościowych dla Hard Rock Cafe. 
22.01.18, 10:00
| reklama & PR » informacje
Olimpijczyk Filip Wypych twarzą kampanii reklamowej NeoMag Skurcz
Filip Wypych (polski olimpijczyk i brązowy medalista Mistrzostw Europy w pływaniu stylem dowolnym) został twarzą kampanii reklamowej suplementu diety Neomag Skurcz. 
22.01.18, 09:00
| reklama & PR » ludzie
Trzy nowe osoby w Leo Burnett
Trzy nowe osoby dołączyły do zespołu Leo Burnett. Małgorzata Bęczkowska, Katarzyna Barczuk oraz Luiza Szymańczak rozpoczęły pracę w dziale Client Service teamu Orange – nowego klienta agencji.
22.01.18, 08:00
| reklama & PR » informacje
Paweł Dalecki (VERSEO): największym rozczarowaniem 2017 roku był format Bumper Ads
Rok 2017 w firmie i na rynku podsumowuje dla portalmedialny.pl Paweł Dalecki, Certyfikowany Specjalista Google AdWords, VERSEO.
21.01.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
Planeta Warka powraca na ekrany TV
15 stycznia br. ruszyła emisja nowego spotu telewizyjnego piwa Warka Strong. W utrzymanym w klimacie Planety Warka filmie marka przypomina unikalną recepturę, której zawdzięcza swoją wyjątkowość.
21.01.18, 09:00
| reklama & PR » informacje
19 Południk odpowiada za launch nowego produktu marki Classen
Firma Classen, producent podłóg i stolarki drzwiowej wprowadza na rynek innowacyjny system listw wykończeniowych. Za nazwę, identyfikację i strategię marki odpowiada agencja 19 POŁUDNIK. 
20.01.18, 20:00
| reklama & PR » informacje
H2O Creative wprowadza na rynek markę BJÖRN
Agencja strategiczno-kreatywna H2O Creative odpowiada za wprowadzenie nowej wódki BJÖRN, która należy do firmy BZK Alco. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody.

do 23.02.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 22.02.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Warszawa, 31 stycznia 2018 r.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL