13.09.17, 11:09

Nowa kampania marki Nespresso. W rolach głównych farmerzy stojący za wyjątkową jakością kawy

Nowa kampania marki Nespresso
Fot.: materiały prasowe

Nespresso rozpoczyna światową, zintegrowaną kampanię marki, dzieląc się osobistymi historiami plantatorów. To oni stoją za wyjątkową jakością kawy, z której znana jest marka Nespresso. Wielbiciele kawy będą mogli obejrzeć i poczytać historie, które wydarzyły się dzięki wyborom Nespresso i które nie są dziełem przypadku, ale decyzjami podejmowanymi bez kompromisów.

Sceny nowej kampanii były kręcone w kolumbijskim miasteczku Jardin, przez włoskich reżyserów Davide Mardegan’a i Clemente De Muro (CRIC). Na przykładzie nowo zbudowanego spółdzielczego młyna wodnego pokazuje ona, jak wybory dokonywane przez Nespresso zmieniają na lepsze pracę i życie plantatorów, a jednocześnie poprawiają jakość ziaren kawy. 

„Zdecydowaliśmy się opowiedzieć autentyczne historie farmerów, z którymi współpracujemy, o których dbamy i dzięki którym uzyskujemy wyjątkową jakość naszej kawy. To właśnie kawa od lat jest w sercu działań Nespresso i troska o ludzi, którzy ją uprawiają. W ramach programu zrównoważonego rozwoju Nespresso AAA Sustainable Quality™, który realizujemy już od 14 lat, współpracujący z nami plantatorzy uczą się jak uprawiać lepszej jakości ziarno, dzięki czemu podnoszą swoje dochody i żyją w lepszych warunkach. My i oni – Nespresso i farmerzy – jesteśmy sobie wzajemnie potrzebni i o tym właśnie jest nasza najnowsza kampania” – mówi Ewa Kwiatkowska, dyrektor marketingu marki Nespresso w Polsce.

Twarzami kampanii uzasadniającej wybory podejmowane przez Nespresso są trzej farmerzy z Kolumbii – Humberto, Esteban i Luis. Dzięki nim dowiadujemy się, jaki wpływ na ich pracę i życie rodzinne, a także na społeczność miasteczka Jardin, ma program zrównoważonego rozwoju Nespresso AAA Sustainable Quality. Kluczową rolę w ich opowieściach odgrywa spółdzielczy młyn wodny, który powstał przy współpracy Nespresso i który jest częścią programu AAA. Dzięki powstaniu młyna plantatorzy oszczędzają w okresie zbiorów do pięciu godzin dziennie, co ma pozytywny wpływ na ich życie. Przeznaczają ten czas na bycie z bliskimi, jak też na pracę dla społeczności. Esteban jest wolontariuszem w ochotniczej straży pożarnej. Humberto dzięki udziałowi w programie AAA może opłacić wymarzone studia swojej córki, której pasją jest biologia i nauka o motylach. A Luis docenia, że młyn wodny pozwala oszczędzać wodę potrzebną do obróbki i mycia ziaren kawy i przyczynił się do oczyszczenia rzeki płynącej przez Jardin – znów można się w niej kąpać.

Tym razem George Clooney, wieloletni ambasador marki Nespresso, nie występuje w spotach reklamowych, ale jest… ich narratorem. Jest on od lat zainteresowany i zaangażowany w inicjatywy pomocy farmerom w krajach, z których Nespresso pozyskuje kawę. Odwiedza plantacje, rozmawia z ich właścicielami, a wiedzę i doświadczenie z tych wizyt przekazuje na spotkaniach Komitetu Doradczego Nespresso ds. Zrównoważonego Rozwoju, którego jest członkiem.

Historie farmerów można obejrzeć na specjalnie stworzonej na potrzeby kampanii platformie. Strona jest także ogromnym źródłem wiedzy na temat sposobów pozyskiwania kawy, jej jakości i rodzajów. Są tam również szczegółowe informacje o założeniach i działaniu programu zrównoważonego rozwoju Nespresso AAA Sustainable Quality™. Kampania obejmuje swoim zasięgiem telewizję, prasę, internet, social media oraz direct marketing.

Komentarze

Powiązane

22.11.17, 12:11
reklama & PR » wydarzenia branżowe
Marketing miejsc to coś więcej niż reklama. VII Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
Tworzenie tożsamości marki jaką jest miejscowość czy cały region staje się coraz ważniejszym narzędziem rozwoju samorządów. O tym i innych ważnych z punktu widzenia samorządu kwestiach będzie mowa podczas VII Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach, który odbędzie się w dniach 30 listopada oraz 1 grudnia w Rzeszowie.
22.11.17, 11:11
reklama & PR » informacje
Grupa Havas inwestuje w platformę Octoly
Komercyjna platforma Octoly zrzeszająca influencerów modowych, lifestylowych i beauty, została dofinansowana kwotą 10 mln dolarów i uruchomiła serwis OctoPrime.co. Pozwoli on 10 tys. influencerek na sprzedaż recenzowanych produktów w osobistym sklepie online.
22.11.17, 10:11
reklama & PR » ludzie
Joanna Giz w zespole Think Kong
Do zespołu Think Konga dołączyła Joanna Giz, która objęła stanowisko Content Marketing Team Managera i będzie odpowiadać w agencji za rozwój działań content marketingowych dla marek z branży IT, beauty oraz deweloperskiej. 
21.11.17, 20:11
reklama & PR » informacje
Konkursie fotograficzny marki Haier. Akcję wspiera Adam „Poszukiwacz” Wiejak
Firma Haier, producent AGD, organizuje konkurs fotograficzny, w którym można zdobyć nową pralkę HW70-14636S i zostać królem lub królową wysadzania. Akcję wspiera youtuber Adam „Poszukiwacz” Wiejak. 
21.11.17, 19:11
reklama & PR » informacje
BERM realizuje projekt dla Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii
Agencja BERM Creative Production Group została wybrana do realizacji działań promocyjnych, informacyjnych oraz edukacyjnych przy trzech projektach realizowanych przez Główny Urząd Geodezji i Kartografii w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
21.11.17, 18:11
reklama & PR » informacje
Black Energy Drink został Tytularnym Sponsorem LFL All-Star Tour Poland 2018
Marka Black Energy Drink (Food Care Group) podjęła współpracę z firmą Pro Polska - promotorem wyjątkowej trasy Legends Football League (LFL). Kobieca liga futbolowa rozegra po raz pierwszy mecze w Europie, i to właśnie w Polsce.
21.11.17, 17:11
reklama & PR » informacje
You’re the driver. Kampania reklamowa Gulf Polska
Gulf Polska (producent środków smarnych) wystartował w listopadzie br. z nową kampanią wizerunkową pod hasłem “You’re the driver”, którą chce przypomnieć światu czym jest prawdziwa motoryzacja i kto w samochodzie tak naprawdę rządzi.
21.11.17, 16:11
reklama & PR » ludzie
Anna Dzierzędzka w Value Media
Od stycznia 2018 r. do zespołu domu mediowego Value Media (Group One) dołączy Anna Dzierzędzka, przez ostatnie 16 lat związana z MediaCom.
21.11.17, 15:11
reklama & PR » informacje
Delecta prezentuje przepis na święta pełne emocji
Delecta, marka z portfolio spółki Bakalland, wystartowała ze swoją świąteczną kampanią reklamową. Marka komunikuje swoim konsumentom „przepis na niezapomniane święta”.
21.11.17, 14:11
reklama & PR » ludzie
Grzegorz Miecznikowski rzecznikiem prasowym Parady Równości oraz Fundacji Wolontariat Równości
Od końca października br. obowiązki w zakresie relacji z mediami oraz społecznością LGBT przejmuje Grzegorz Miecznikowski i prowadzona przez niego Agencja S Words.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 22.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 22 listopada 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL