13.09.17, 14:00

Crunchipsowy bus zawiezie ekipę na PGA.m Rusza konkurs od Crunchips

Crunchipsowy bus zawiezie ekipę na PGA – rusza konkurs od Crunchips
Fot.: materiały prasowe

W te wakacje, w ramach akcji „Co Ekipa To Impreza”, bus Crunchipsa rozkręcił imprezy w całej Polsce. Teraz marka Crunchips startuje z konkursem, w którym do zdobycia jest wyjazd busem do Poznania na targi PGA – jedną z największych imprez gamingowych w Polsce.

Zakończyła się niestandardowa akcja Crunchips, w ramach której marka dostarczała chipsy na imprezy w całej Polsce, a przy okazji zadbała o dobrą zabawę imprezujących na wakacyjnych domówkach i prywatkach. Specjalny Crunchipsowy bus odwiedził 4 miasta w Polsce: Kraków, Katowice, Wrocław i Trójmiasto, rozdając setki paczek pełnych chipsów.

Koniec lata nie oznacza, że bus Crunchipsa kończy swoją aktywność. Marka rusza z nowym konkursem, w którym do wygrania jest wyjazd na targi PGA – jedną z największych imprez gamingowych w Europie Środkowo-Wschodniej, która jak co roku odbędzie się w Poznaniu. Crunchipsowy bus, razem z youtuberem Tivoltem, zabiera zwycięską ekipę na targi.

Aby wygrać wyjazd na to wydarzenie, a do tego zabrać swoją ekipę znajomych, należy zrobić imprezowe zdjęcie z paczką Crunchips i wstawić je na swojego Instagrama z #CoEkipaToImpreza lub wrzucić je w komentarz pod postem konkursowym na Facebooku Crunchipsa.

Akcja realizowana jest w ramach kampanii „Co Ekipa To Impreza” i została stworzona we współpracy z agencją LiquidThread, która odpowiada też za strategię komunikacji, kreacje i realizację kampanii digital oraz obsługę social media marki Crunchips. 

Komentarze

Powiązane

21.02.18, 17:00
| reklama & PR » informacje
Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz. Grześki z kolejną kampanią reklamową
„Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” to hasło nowej kampanii reklamowej marki Grześki, promującej kultowe Grześki kakaowe w czekoladzie i nową linię – Grześki Tyci. Działania zaplanowano od 16 lutego br. w telewizji, mediach społecznościowych i kinach.
21.02.18, 14:00
| reklama & PR » informacje
Kaufland Polska klientem Kamikaze
Agencja digitalowa Kamikaze wygrała przetarg sieci handlowej Kaufland Polska na obsługę aktywności marki w mediach społecznościowych. Pierwsze działania agencji w ramach nawiązania współpracy wystartowały w lutym br.
21.02.18, 12:00
| reklama & PR » informacje
Wedel Up! E.Wedel wystawcą podczas finałów Intel Extreme Masters Katowice 2018
E.Wedel rusza z projektem Wedel Up! W ramach działań firma dołączyła do grona wystawców podczas finałów Intel Extreme Masters Katowice 2018 oraz nawiązała współpracę z gamerami. Wśród nich znaleźli się Kaluch, Dealereq, PLKD oraz RoxMb.
20.02.18, 21:00
| reklama & PR » informacje
J. Walther Thompson Warsaw zajmie się strategią dla marki Drontal
Agencja J. Walter Thompson Warsaw rozpoczęła współpracę z marką Drontal, należącą do koncernu BAYER.
20.02.18, 18:00
| reklama & PR » informacje
Linie Emirates i Arsenal z kolejną umowę sponsorską
Linie lotnicze Emirates i klub piłkarski Arsenal FC podpisały nową umowę sponsorską. 
20.02.18, 17:00
| reklama & PR » ludzie
Ewa Długołęcka awansuje w Biurze Reklamy Multikino Media
Ewa Długołęcka awansowała na stanowisko Senior Sales Manager w Biurze Reklamy Multikino Media, zajmującym się m.in. sprzedażą reklamy kinowej, sponsoringiem i akcjami specjalnymi.
20.02.18, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Marta Sokołowska i Klaudia Szyszka w zespole Konkret PR
Do zespołu Agencji Konkret PR dołączyły dwie nowe osoby. Marta Sokołowska zasiliła szeregi działu Corporate, natomiast Klaudia Szyszka rozpoczęła pracę w dziale Lifestyle. Obie objęły stanowiska PR Account Executive.
20.02.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
MK Media dla Centrum Handlowego MAX oraz Parku Handlowego Kasztelania
Do grona klientów MK Media pr&marketing solutions dołączyły dwa obiekty – Centrum Handlowe MAX w Chrzanowie oraz inwestycja Park Handlowy Kasztelania także w Chrzanowie. 
20.02.18, 10:00
| reklama & PR » informacje
Up&More dla Humana Poland
Agencja Up&More objęła kompleksową obsługę marketingową marki Humana Poland – producenta mleka modyfikowanego, kaszek, herbatek, posiłków owocowych i warzywnych dla dzieci oraz suplementów diety dla młodych matek.
20.02.18, 08:00
| reklama & PR » informacje
Kotwica wraca do logotypu marki Odra
Obecna od ponad 70 lat na polskim rynku marka Odra (Grupa Otmuchów) przeszła proces rebrandingu, który jest połączony z wprowadzeniem nowej platformy komunikacji Najlepiej Razem.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 21.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

do 20.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL