13.09.17, 13:00

Mondelez z nową kampanią wspierającą markę Milka

Kampania „Milka mnoży delikatność”
Fot.: materiały prasowe

Ruszyła kampania „Milka mnoży delikatność” wspierająca czekoladę z portfolio koncernu Mondelez. Działania będą prowadzone  w Polsce, Czechach i na Słowacji. Za strategię i kreację odpowiada agencja LiquidThread. Media zaplanował i zakupił Carat.

„Turyści, którzy jedzą Milkę podziwiają góry 7x dłużej”; „Pasażerowie, którzy jedzą Milkę myślą o innych 4 razy częściej”;  „Ojcowie, którzy jedzą Milkę robią 3x fajniejsze warkocze”. To hasła, które towarzyszą najnowszej kampanii czekolady Milka. Tym sposobem, podobnie jak we wcześniejszej komunikacji, Milka podkreśla najważniejszą cechę wyróżniającą jej czekoladę, czyli delikatność.

Kampania rozpoczęła się 4 września br. Spoty reklamowe emitowane są w internecie oraz w kinach. Do kinowej emisji przygotowana została specjalna dedykowana wersja z hasłem „Ci którzy jedzą Milkę, 6x częściej chodzą do kina, niż na film”.

„Kampania Milka mnoży delikatność to kluczowa aktywność wspierającą markę Milka w tym roku. Jesteśmy dumni, że mamy okazję przedstawić naszym konsumentom tak szeroką kontekstową aktywację podkreślającą cechę, która wyróżnia naszą czekoladę, czyli delikatność. W kampanii komunikujemy, że zjedzenie czekolady Milka pomnaża delikatność, która jest przecież w każdym z nas, zachęcając tym samym konsumentów do tego, aby sprawdzili jej działanie na nich samych” - mówi Beata Kucejko-Pełka, Senior Brand Manager Tablets, NCE w Mondelez.

Oprócz wideo kampania obejmuje outdoor, POS oraz komunikację social media. W sklepach realizowana jest kampania kontekstowa, odnosząca się do różnych kategorii produktów dostępnych na sklepowych półkach.

Komentarze

Powiązane

21.02.18, 17:00
| reklama & PR » informacje
Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz. Grześki z kolejną kampanią reklamową
„Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” to hasło nowej kampanii reklamowej marki Grześki, promującej kultowe Grześki kakaowe w czekoladzie i nową linię – Grześki Tyci. Działania zaplanowano od 16 lutego br. w telewizji, mediach społecznościowych i kinach.
21.02.18, 14:00
| reklama & PR » informacje
Kaufland Polska klientem Kamikaze
Agencja digitalowa Kamikaze wygrała przetarg sieci handlowej Kaufland Polska na obsługę aktywności marki w mediach społecznościowych. Pierwsze działania agencji w ramach nawiązania współpracy wystartowały w lutym br.
21.02.18, 12:00
| reklama & PR » informacje
Wedel Up! E.Wedel wystawcą podczas finałów Intel Extreme Masters Katowice 2018
E.Wedel rusza z projektem Wedel Up! W ramach działań firma dołączyła do grona wystawców podczas finałów Intel Extreme Masters Katowice 2018 oraz nawiązała współpracę z gamerami. Wśród nich znaleźli się Kaluch, Dealereq, PLKD oraz RoxMb.
20.02.18, 21:00
| reklama & PR » informacje
J. Walther Thompson Warsaw zajmie się strategią dla marki Drontal
Agencja J. Walter Thompson Warsaw rozpoczęła współpracę z marką Drontal, należącą do koncernu BAYER.
20.02.18, 18:00
| reklama & PR » informacje
Linie Emirates i Arsenal z kolejną umowę sponsorską
Linie lotnicze Emirates i klub piłkarski Arsenal FC podpisały nową umowę sponsorską. 
20.02.18, 17:00
| reklama & PR » ludzie
Ewa Długołęcka awansuje w Biurze Reklamy Multikino Media
Ewa Długołęcka awansowała na stanowisko Senior Sales Manager w Biurze Reklamy Multikino Media, zajmującym się m.in. sprzedażą reklamy kinowej, sponsoringiem i akcjami specjalnymi.
20.02.18, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Marta Sokołowska i Klaudia Szyszka w zespole Konkret PR
Do zespołu Agencji Konkret PR dołączyły dwie nowe osoby. Marta Sokołowska zasiliła szeregi działu Corporate, natomiast Klaudia Szyszka rozpoczęła pracę w dziale Lifestyle. Obie objęły stanowiska PR Account Executive.
20.02.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
MK Media dla Centrum Handlowego MAX oraz Parku Handlowego Kasztelania
Do grona klientów MK Media pr&marketing solutions dołączyły dwa obiekty – Centrum Handlowe MAX w Chrzanowie oraz inwestycja Park Handlowy Kasztelania także w Chrzanowie. 
20.02.18, 10:00
| reklama & PR » informacje
Up&More dla Humana Poland
Agencja Up&More objęła kompleksową obsługę marketingową marki Humana Poland – producenta mleka modyfikowanego, kaszek, herbatek, posiłków owocowych i warzywnych dla dzieci oraz suplementów diety dla młodych matek.
20.02.18, 08:00
| reklama & PR » informacje
Kotwica wraca do logotypu marki Odra
Obecna od ponad 70 lat na polskim rynku marka Odra (Grupa Otmuchów) przeszła proces rebrandingu, który jest połączony z wprowadzeniem nowej platformy komunikacji Najlepiej Razem.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 21.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

do 20.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL