12.09.17, 11:00

Czujesz się dobrze, czynisz dobrze. Wawel z nową strategią komunikacji

„Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”
Fot.: materiały prasowe

Czołowy polski producent wyrobów cukierniczych wdraża nową strategię komunikacji. Najnowsze spoty galaretek Fresh & Fruity i Mieszanki Krakowskiej można już oglądać w głównych stacjach telewizyjnych, kolejne kampanie wkrótce. Za strategię komunikacji i kreację odpowiada agencja Schulz brand friendly, za produkcję Lemon Film Studio, za obsługę PR Garden of Words Group, a za zakup mediów dom mediowy METs.

Wawel, marka z ponad stuletnią tradycją, przechodzi właśnie proces rebrandingu i wdraża nową strategię komunikacji. Znalazło to odzwierciedlenie w nowej identyfikacji wizualnej – odświeżonym logo i opakowaniach, a także rozpoczętych właśnie kampaniach dla poszczególnych subbrandów.

Nowa strategia Wawelu – „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”
Zgodnie ze swoją nową strategią Wawel chce wprawiać w dobry nastrój i motywować Polaków do czynienia dobra. Koncepcja ta opiera się na trzech kluczowych filarach – pierwszym z nich jest produkcja wyjątkowych, najwyższej jakości słodyczy, opartych na Dobrych Składnikach. Drugim obszarem jest działalność dobroczynna w ramach działalności Fundacji „Wawel z Rodziną” i programu społeczno-konsumenckiego, poprzez który w ubiegłym roku marka przeznaczyła na cele społeczne 1 500 000 zł. Trzecim elementem jest budowanie społeczności wokół idei dobrego samopoczucia i czynienia dobra.

„Misję marki Wawel można streścić w kilku zdaniach: Mamy potrzebę pozytywnego wpływania na świat i w związku z tym dążymy do tworzenia naturalnych i innowacyjnych słodyczy dostępnych na co dzień. Stale doskonalimy nasze produkty dbając o ich jakość i skład według założeń pionierskiego projektu Dobre Składniki. Działamy w sposób zaangażowany społecznie. Dzięki umiejętności tworzenia wyjątkowych słodyczy i działaniom dobroczynnym potrafimy czynić prawdziwe dobro. – wyjaśnia Tadeusz Czarniecki, Dyrektor Marketingu Wawel SA, i dodaje – Chcemy wprowadzić konsumentów w dobry nastrój, który będzie nadawał pozytywny bieg zdarzeniom – od małych, codziennych czynów do tych wielkich”.

Idea kreatywna „Dobre Wiadomości”
Komunikacja subbrandów marki Wawel bazuje na koncepcji „Dobrych Wiadomości”. Wdrażana strategia dotyczy wszystkich produktów marki. Uruchomiona kampania obejmuje trzy spoty, które emitowane będą do końca tego roku w czołowych stacjach telewizyjnych. Za ich reżyserię odpowiada uznany australijski reżyser, Sebastien Guy. Kampania obejmuje również działania digital i public relations oraz radio, prasę i OOH.

Każdy ze spotów odwołuje się do innego medium, wykorzystując jego charakterystyczny język, skojarzenia wizualne i atmosferę. Mieszanka Krakowska – to telewizja, Malaga, Tiki Taki, Kasztanki – radio, Fresh & Fruity – świat cyfrowych przekazów. Prócz fabuły i oczekiwanych skojarzeń wizerunkowych eksponują mocny przekaz racjonalny: słodycze Wawelu wykonane są tylko z dobrych składników, bez zbędnych substancji konserwujących, barwników i sztucznych aromatów.

„Komunikacja marki Wawel jest bardzo bliska misji naszej agencji. Dążymy do tego, by reklamy, które tworzymy, były przyjazne w odbiorze, chcemy pracować dla marek z wartościami, tworzyć koncepcje z przesłaniem dla konsumentów, a nie reklamy zwykłej oferty produktowej. Taka jest właśnie idea „Dobrych Wiadomości”. – komentuje Wojciech Kotala, CEO Schulz brand friendly.

W październiku br. rozpocznie się emisja trzeciego spotu w ramach kampanii. Będzie on dotyczył najpopularniejszych czekoladek w ofercie marki Wawel – Malaga, Tiki Taki i Kasztanki. Przed nami również kolejna edycja akcji społeczno-konsumenckiej Wawelu, w którą angażują się największe organizacje pożytku publicznego w Polsce wraz z ich liderami. W tym roku akcja nosi nazwę „Serce Rośnie”.

Za opracowanie strategii komunikacji, kreację kampanii, jej egzekucję oraz kampanię digital odpowiada agencja Schulz brand friendly, za produkcję Lemon Film Studio, za obsługę PR Garden of Words Group, a za zakup mediów dom mediowy METs.

Komentarze

Powiązane

21.02.18, 17:00
| reklama & PR » informacje
Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz. Grześki z kolejną kampanią reklamową
„Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” to hasło nowej kampanii reklamowej marki Grześki, promującej kultowe Grześki kakaowe w czekoladzie i nową linię – Grześki Tyci. Działania zaplanowano od 16 lutego br. w telewizji, mediach społecznościowych i kinach.
21.02.18, 14:00
| reklama & PR » informacje
Kaufland Polska klientem Kamikaze
Agencja digitalowa Kamikaze wygrała przetarg sieci handlowej Kaufland Polska na obsługę aktywności marki w mediach społecznościowych. Pierwsze działania agencji w ramach nawiązania współpracy wystartowały w lutym br.
21.02.18, 12:00
| reklama & PR » informacje
Wedel Up! E.Wedel wystawcą podczas finałów Intel Extreme Masters Katowice 2018
E.Wedel rusza z projektem Wedel Up! W ramach działań firma dołączyła do grona wystawców podczas finałów Intel Extreme Masters Katowice 2018 oraz nawiązała współpracę z gamerami. Wśród nich znaleźli się Kaluch, Dealereq, PLKD oraz RoxMb.
20.02.18, 21:00
| reklama & PR » informacje
J. Walther Thompson Warsaw zajmie się strategią dla marki Drontal
Agencja J. Walter Thompson Warsaw rozpoczęła współpracę z marką Drontal, należącą do koncernu BAYER.
20.02.18, 18:00
| reklama & PR » informacje
Linie Emirates i Arsenal z kolejną umowę sponsorską
Linie lotnicze Emirates i klub piłkarski Arsenal FC podpisały nową umowę sponsorską. 
20.02.18, 17:00
| reklama & PR » ludzie
Ewa Długołęcka awansuje w Biurze Reklamy Multikino Media
Ewa Długołęcka awansowała na stanowisko Senior Sales Manager w Biurze Reklamy Multikino Media, zajmującym się m.in. sprzedażą reklamy kinowej, sponsoringiem i akcjami specjalnymi.
20.02.18, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Marta Sokołowska i Klaudia Szyszka w zespole Konkret PR
Do zespołu Agencji Konkret PR dołączyły dwie nowe osoby. Marta Sokołowska zasiliła szeregi działu Corporate, natomiast Klaudia Szyszka rozpoczęła pracę w dziale Lifestyle. Obie objęły stanowiska PR Account Executive.
20.02.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
MK Media dla Centrum Handlowego MAX oraz Parku Handlowego Kasztelania
Do grona klientów MK Media pr&marketing solutions dołączyły dwa obiekty – Centrum Handlowe MAX w Chrzanowie oraz inwestycja Park Handlowy Kasztelania także w Chrzanowie. 
20.02.18, 10:00
| reklama & PR » informacje
Up&More dla Humana Poland
Agencja Up&More objęła kompleksową obsługę marketingową marki Humana Poland – producenta mleka modyfikowanego, kaszek, herbatek, posiłków owocowych i warzywnych dla dzieci oraz suplementów diety dla młodych matek.
20.02.18, 08:00
| reklama & PR » informacje
Kotwica wraca do logotypu marki Odra
Obecna od ponad 70 lat na polskim rynku marka Odra (Grupa Otmuchów) przeszła proces rebrandingu, który jest połączony z wprowadzeniem nowej platformy komunikacji Najlepiej Razem.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 21.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

do 20.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL