12.09.17, 19:09

Kamikaze przygotowało akcję wspierającą wprowadzenie nowych produktów Humana do sieci Rossmann

Kamikaze przygotowało akcję wspierającą wprowadzenie nowych produktów Humana do sieci Rossmann
Fot.: materiały prasowe

Kamikaze przygotowała kampanię wspierającą wprowadzenie dań w słoiczkach 100% organic do sklepów sieci Rossmann. Akcja właśnie wystartowała i potrwa do 25 października br.

Na potrzeby akcji agencja Kamikaze przygotowała landing page konkursu pt „Słoiczki Humana wchodzą do Rossmanna” oraz kampanię reklamową, która będzie prowadzona na profilu marki Humana na Facebooku.

Agencja przygotowała na potrzeby akcji konkursowy landing page o charakterze edukacyjnym. Uczestnicy konkursu rozwiązują na nim quiz składający się z 5 pytań związanych z wiedzą na temat żywienia dzieci oraz wprowadzania nowych posiłków do ich jadłospisu. Każda błędna odpowiedź jest zaznaczana na czerwono tak by uczestnik mógł poszukać poprawnej odpowiedzi a co za tym idzie nabyć poprawnej wiedzy na tematy poruszane w quizie. Po przejściu quizu uczestnik ma za zadanie dokończyć zdanie konkursowe: „Dzięki temu, że słoiczki Humana są dostępne w Rossmannie…”. Do wygrania w konkursie są trzy krzesełka do karmienia, dwa rowerki biegowe oraz trzy zestawy produktów Humana.

Każda osoba biorąca udział w konkursie otrzyma dedykowany e-book dotyczący rozszerzania diety niemowląt, przygotowany na potrzeby tej akcji przez Kamikaze. Zostanie on przesłany po zakończeniu testu na wskazany adres mailowy. Dodatkowo w ramach akcji klienci Rossmanna, którzy zakupią jakiekolwiek produkty dla dzieci (nie tylko marki Humana) otrzymają w kasie łyżeczkę dla niemowląt z logo Humana.

Akcja jest skierowana do rodziców dzieci w wieku 1-12 miesięcy. Agencja realizuje ją w ramach stałej obsługi marki Humana, z którą współpracuje od grudniu 2015 r.

Komentarze

Powiązane

20.09.17, 20:09
reklama & PR » informacje
Dobrzy ludzie od internetu. Kampania INEA
„Supermiło, że jesteś naszym klientem”, „Bardzo, ale to bardzo nam na to Tobie zależy” – to hasła z nowej kampanii wizerunkowej INEA „Dobrzy ludzie od internetu”.
20.09.17, 19:09
reklama & PR » informacje
Think Kong dla NN Investment Partners TFI S.A.
Na mocy umowy agencja Think Kong jest odpowiedzialna za wsparcie strategiczne oraz realizację działań content marketingowych i SEO mających na celu promocję produktów inwestycyjnych NN Investment Partners TFI. 
20.09.17, 18:09
reklama & PR » informacje
AXA Assistance nowym klientem iProspect
Agencja performance marketingowa iProspect, należąca do Grupy Dentsu Aegis Network Polska, rozpoczęła współpracę z AXA Assistance. 
20.09.17, 17:09
reklama & PR » informacje
Hyperbook i Hyperbook Studio klientami Galaktus PR
Agencja Galaktus PR nawiązała współpracę z Hyperbook i Hyperbook Studio . 
20.09.17, 16:09
reklama & PR » informacje
Gellwe ze strategią od H2O Creative
W ramach podjętej współpracy, H2O Creative odpowiedzialne jest za przygotowanie i wdrożenie pełnej strategii repozycjonowania marki Gellwe (FoodCare) na polskim rynku.
20.09.17, 15:09
reklama & PR » informacje
Odkryj ją na nowo! Kampania marki Gatta
Gatta przygotowała nową kampanię telewizyjną pod hasłem „Odkryj ją na nowo”. Jej celem jest pokazanie oferty marki szerszej niż tylko rajstopy, stworzonej tak, by różne kobiety mogły w niej odkryć coś dla siebie.
20.09.17, 13:09
reklama & PR » informacje
Kostrzewa PR dla marki Enjoy Pure Life
Kostrzewa PR opracowuje nową strategię PR dla firmy Purella Food. Agencja odpowiada za realizację intensywnej kampanii PR w mediach oraz social media dla rozwijającej się marki Enjoy Pure Life.
20.09.17, 10:09
reklama & PR » informacje
Dentos uruchomił międzynarodową sieć agencji public affairs
We wrześniu 2017 r. wystartowała międzynarodowa sieć agencji public affairs: "Nextlaw Global Public Affairs Network”, utworzona przez Dentons – największą firmę prawniczą świata. W nowej sieci znalazło się 60 agencji, oferujących usługi public affairs w ponad 100 krajach, w tym polska firma Vision Group.
19.09.17, 20:09
reklama & PR » informacje
Nowy mop Ultramax wyręczy też ciebie. Kampania reklamowa mopa Ultramax
Marka Vileda rozpoczęła kampanię promocyjną ulepszonego mopa płaskiego Ultramax. Spoty telewizyjne w mediach ogólnopolskich i tematycznych będą emitowane od 18 września do 29 października br.
19.09.17, 14:09
reklama & PR » ludzie
Paweł Obidziński w Saatchi IS
Od października br. do zespołu Saatchi & Saatchi IS dołącza Paweł Obidziński jako Head of Operations. Będzie on odpowiedzialny za zarządzanie zespołami produkcyjnymi i optymalizację procesów wewnętrznych, struktury oraz szeroko pojętym business inteligence. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 21.10.17

Do zdobycia jeden egzeplarz książki "Nalewka zapomnienia czyli bajka dla nieco starszych dziewczynek".

do 20.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Fortuna i namiętności. Klątwa".

do 19.10.17

Do zdobycia jeden egzeplarz książki "Gry i zabwy dla dzieci".

Kalendarium
Dziś jest 22 września 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Http://www.Autodoc.PL