12.09.17, 18:00

Czesi z Żateca promują nowe piwo Žatecký Světlý Ležák

Czesi z Żateca promują nowe piwo Žatecký Světlý Ležák
Fot.: materiały prasowe

Marka Žatecký Světlý Ležák rozpoczyna kampanię reklamową pod hasłem „Najlepszy chmiel. Wyborne piwo.”. W 45-sekundowych spotach odwiedzamy czeskie miasteczko Žatec, od 650 lat słynące z upraw chmielu, który uważany jest za jeden z najlepszych na świecie.

Każdy z dwóch  spotów przenosi nas do społeczności Žateca - małego, czeskiego miasteczka, w którym od pokoleń życie mieszkańców skupia się na uprawie szlachetnego žateckiego chmielu. Bohaterowie z szacunkiem do tradycji, pasją i radością życia, ale jednocześnie z lekkim przymrużeniem oka, prezentują swoją pracę na plantacjach chmielu i jej końcowy efekt - Žatecký Světlý Ležák.

„W naszych spotach chcieliśmy jak najwierniej odtworzyć klimat tego miejsca. Dlatego powstały one w Zatecu i zagrali w nich czescy aktorzy - amatorzy - mówi Anna Jatczak, brand manager marki. - Czesi to pogodni, bardzo przyjaźni ludzie. Naszą ekipę urzekła wspaniała, luźna atmosfera, jaką stworzyli na planie oraz klimat samego Żateca. Mam nadzieję, że poczują to także nasi konsumenci”.

Spoty będą prezentowane w głównych kanałach telewizji ogólnopolskiej i tematycznych. Za ich kreację odpowiada agencja Brainbox, a  produkcję Filmokracja Michał Bisaga. Reżyserem każdej z odsłon jest Damian Kocur, autorem zdjęć - Kacper Fertacz. Natomiast identyfikację wizualną dla marki Żatecky Svetly Leżak, jak również materiały BTL przygotowała agencja Directors, która także, wraz Semper Iratus, opracowała stronę internetową.

Komentarze

Powiązane

21.02.18, 17:00
| reklama & PR » informacje
Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz. Grześki z kolejną kampanią reklamową
„Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” to hasło nowej kampanii reklamowej marki Grześki, promującej kultowe Grześki kakaowe w czekoladzie i nową linię – Grześki Tyci. Działania zaplanowano od 16 lutego br. w telewizji, mediach społecznościowych i kinach.
21.02.18, 14:00
| reklama & PR » informacje
Kaufland Polska klientem Kamikaze
Agencja digitalowa Kamikaze wygrała przetarg sieci handlowej Kaufland Polska na obsługę aktywności marki w mediach społecznościowych. Pierwsze działania agencji w ramach nawiązania współpracy wystartowały w lutym br.
21.02.18, 12:00
| reklama & PR » informacje
Wedel Up! E.Wedel wystawcą podczas finałów Intel Extreme Masters Katowice 2018
E.Wedel rusza z projektem Wedel Up! W ramach działań firma dołączyła do grona wystawców podczas finałów Intel Extreme Masters Katowice 2018 oraz nawiązała współpracę z gamerami. Wśród nich znaleźli się Kaluch, Dealereq, PLKD oraz RoxMb.
20.02.18, 21:00
| reklama & PR » informacje
J. Walther Thompson Warsaw zajmie się strategią dla marki Drontal
Agencja J. Walter Thompson Warsaw rozpoczęła współpracę z marką Drontal, należącą do koncernu BAYER.
20.02.18, 18:00
| reklama & PR » informacje
Linie Emirates i Arsenal z kolejną umowę sponsorską
Linie lotnicze Emirates i klub piłkarski Arsenal FC podpisały nową umowę sponsorską. 
20.02.18, 17:00
| reklama & PR » ludzie
Ewa Długołęcka awansuje w Biurze Reklamy Multikino Media
Ewa Długołęcka awansowała na stanowisko Senior Sales Manager w Biurze Reklamy Multikino Media, zajmującym się m.in. sprzedażą reklamy kinowej, sponsoringiem i akcjami specjalnymi.
20.02.18, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Marta Sokołowska i Klaudia Szyszka w zespole Konkret PR
Do zespołu Agencji Konkret PR dołączyły dwie nowe osoby. Marta Sokołowska zasiliła szeregi działu Corporate, natomiast Klaudia Szyszka rozpoczęła pracę w dziale Lifestyle. Obie objęły stanowiska PR Account Executive.
20.02.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
MK Media dla Centrum Handlowego MAX oraz Parku Handlowego Kasztelania
Do grona klientów MK Media pr&marketing solutions dołączyły dwa obiekty – Centrum Handlowe MAX w Chrzanowie oraz inwestycja Park Handlowy Kasztelania także w Chrzanowie. 
20.02.18, 10:00
| reklama & PR » informacje
Up&More dla Humana Poland
Agencja Up&More objęła kompleksową obsługę marketingową marki Humana Poland – producenta mleka modyfikowanego, kaszek, herbatek, posiłków owocowych i warzywnych dla dzieci oraz suplementów diety dla młodych matek.
20.02.18, 08:00
| reklama & PR » informacje
Kotwica wraca do logotypu marki Odra
Obecna od ponad 70 lat na polskim rynku marka Odra (Grupa Otmuchów) przeszła proces rebrandingu, który jest połączony z wprowadzeniem nowej platformy komunikacji Najlepiej Razem.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 21.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

do 20.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL