01.08.17, 09:08

Słuchacze Nowego PR-u dla Poland Business Run

Fot.: materiały prasowe

Przygotowanie strategii komunikacji Fundacji Poland Business Run, upowszechniającej wiedzę o jej działalności i zachęcenie do dołączenia do biegu Poland Business Run – jako organizator, sponsor, biegacz czy wolontariusz. Przed takimi zadaniami stanęli słuchacze 14 edycji studiów podyplomowych na kierunku „Nowy public relations” w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie.

 

W roku akademickim 2016/2017 studenci „Nowego PR-u” pracowali nad kompleksową kampanią public relations dla Fundacji Poland Business Run, głównego organizatora największej charytatywnej sztafety w Polsce. Tegoroczna edycja biegu, który pomaga spełniać marzenia osób po amputacjach, odbędzie się 3 września w 8 miastach Polski (wciąż trwają zapisy).

Co roku na 9 miesięcy słuchacze „Nowego PR-u” stają się pracownikami agencji public relations, by już na pierwszych zajęciach od prawdziwego klienta otrzymać brief i zaproszenie do wzięcia udziału w przetargu. W Wyższej Szkole Europejskiem im. ks. Józefa Tischnera kładziemy szczególny nacisk na zdobywanie konkretnej, aktualnej i narzędziowej wiedzy, pod okiem doświadczonych ekspertów-praktyków komunikacji. Ten sprawdzony przez nas model pozwala przyswajaną wiedzę od razu testować, optymalizować i wdrażać w życie. Do zostania profesjonalistą ds. public relations potrzeba praktyki, praktyki i jeszcze raz praktyki. Interdyscyplinarny program naszych studiów kierujemy do wszystkich zainteresowanych nabyciem praktycznej wiedzy i umiejętności koniecznych do wykonywania zawodu PR-owca” – mówi Łukasz Majewski, opiekun merytoryczny kierunku.

Pracując dla Fundacji Poland Business Run studenci przeszli przez cały proces tworzenia i przygotowania działań PR – od narzędzi analitycznych, opracowanie strategii i optymalnego modelu działania zapewniającego efektywną realizację postawionych celów i dotarcie z przekazem do grupy docelowej, poprzez dobranie kanałów komunikacji, budżetowanie i harmonogramowanie całego projektu, na wyborze sposobów pomiaru i optymalizacji rekomendowanych rozwiązań skończywszy.

Studia podyplomowe „Nowy PR” zakończyły się prezentacją autorskiej propozycji działań PR przygotowanej przez agencję „PRODIŻ” (agencja stworzona na potrzeby studiów podyplomowych) przed przedstawicielami Fundacji Poland Business Run.

„Organizując największy charytatywny w Polsce bieg - Poland Business Run, żyjemy trochę niejako w biegu. Studenci kierunku „Nowy PR” pomogli nam na chwilę się zatrzymać i spojrzeć na nasze działania z innej perspektywy i z większym obiektywizmem. Grupa rzetelnie oceniła dotychczasową komunikację biegu oraz, poprzez świetnie przeprowadzoną analizę, zaproponowała nową strategię działania. Wybraliśmy z niej kilka pomysłów, które już wkrótce wdrożymy” – ocenia Marta Hernik, Global Project Manager Poland Business Run.

Studia podyplomowe „Nowy PR” to świetna przygoda edukacyjna. 100 proc. merytoryki, dzięki zajęciom prowadzonym przez praktyków z poszczególnych obszarów PR oraz możliwość regularnego praktykowania podczas warsztatów, gdzie tworzy się rozwiązania dla prawdziwego klienta. To najlepsza droga do nauki kunsztu PR. Zajęcia prowadzone są z pasją i w mocno zróżnicowany sposób - nie ma wiec miejsca na nudę. Tematy koncentrują się wokół wszystkich ważnych tu i teraz narzędzi, kanałów komunikacji, jak i zasad postępowania. A jako, że PR to jedna z tych dziedzin, które zmieniają się dynamicznie, gorąco polecam te studia nie tylko osobom na początku kariery zawodowej, lecz także wszystkim tym, którzy podobnie jak ja, mają za sobą sporo lat doświadczeń” – mówi tegoroczna absolwentka - Elżbieta Szydłowska, dyrektor zarządzająca Business Boutique, wcześniej dyrektor marketingu i PR Grupy Nowy Styl oraz dyrektor sprzedaży i marketingu oraz członek zarządu firmy Baltic Wood.

„Nowe trendy i narzędzia komunikacji, zmiany na rynku pracy, potrzeby pracodawców, obserwacje branży, opinie ekspertów, oczekiwania przyszłych słuchaczy, sugestie absolwentów – za tym wszystkim co roku musi nadążać program naszych studiów. Podczas jubileuszowej, piętnastej już edycji kolejni słuchacze rozwiną swoje skrzydła” – mówi Łukasz Majewski.

Więcej o kierunku „Nowy PR”:

Program dwusemestralnych studiów, który obejmuje ponad 180 godzin zajęć dydaktycznych (warsztatów i wykładów), składa się z 5 bloków tematycznych: Wprowadzenie do świata PR; PR od kuchni; PR w praktyce; Dziedziny PR oraz PR w erze social, mobile i wideo. Uzupełnieniem wykładów są ćwiczenia i warsztaty pozwalające na szybką weryfikację wiedzy teoretycznej z praktycznym jej zastosowaniem. Krajowi i międzynarodowi eksperci PR o sprawdzonym i cenionym doświadczeniu zawodowym i szkoleniowym prowadzą zajęcia z wykorzystaniem praktycznych oraz aktywizujących metod nauczania, takich jak: studia przypadków, ćwiczenia indywidualne i grupowe, gry symulacyjne, dyskusje, przygotowywanie i przedstawianie prezentacji na zadane tematy czy wykłady interaktywne. Zajęcia wspierane są licznymi materiałami audiowideo.

Rekrutacja na studia podyplomowe o kierunku „Nowy PR” trwa do 30 września 2017 roku. Szczegóły: www.podyplomowe.wse.krakow.pl/nowy-public-relations.

Komentarze

Powiązane

20.09.17, 20:09
reklama & PR » informacje
Dobrzy ludzie od internetu. Kampania INEA
„Supermiło, że jesteś naszym klientem”, „Bardzo, ale to bardzo nam na to Tobie zależy” – to hasła z nowej kampanii wizerunkowej INEA „Dobrzy ludzie od internetu”.
20.09.17, 19:09
reklama & PR » informacje
Think Kong dla NN Investment Partners TFI S.A.
Na mocy umowy agencja Think Kong jest odpowiedzialna za wsparcie strategiczne oraz realizację działań content marketingowych i SEO mających na celu promocję produktów inwestycyjnych NN Investment Partners TFI. 
20.09.17, 18:09
reklama & PR » informacje
AXA Assistance nowym klientem iProspect
Agencja performance marketingowa iProspect, należąca do Grupy Dentsu Aegis Network Polska, rozpoczęła współpracę z AXA Assistance. 
20.09.17, 17:09
reklama & PR » informacje
Hyperbook i Hyperbook Studio klientami Galaktus PR
Agencja Galaktus PR nawiązała współpracę z Hyperbook i Hyperbook Studio . 
20.09.17, 16:09
reklama & PR » informacje
Gellwe ze strategią od H2O Creative
W ramach podjętej współpracy, H2O Creative odpowiedzialne jest za przygotowanie i wdrożenie pełnej strategii repozycjonowania marki Gellwe (FoodCare) na polskim rynku.
20.09.17, 15:09
reklama & PR » informacje
Odkryj ją na nowo! Kampania marki Gatta
Gatta przygotowała nową kampanię telewizyjną pod hasłem „Odkryj ją na nowo”. Jej celem jest pokazanie oferty marki szerszej niż tylko rajstopy, stworzonej tak, by różne kobiety mogły w niej odkryć coś dla siebie.
20.09.17, 13:09
reklama & PR » informacje
Kostrzewa PR dla marki Enjoy Pure Life
Kostrzewa PR opracowuje nową strategię PR dla firmy Purella Food. Agencja odpowiada za realizację intensywnej kampanii PR w mediach oraz social media dla rozwijającej się marki Enjoy Pure Life.
20.09.17, 10:09
reklama & PR » informacje
Dentos uruchomił międzynarodową sieć agencji public affairs
We wrześniu 2017 r. wystartowała międzynarodowa sieć agencji public affairs: "Nextlaw Global Public Affairs Network”, utworzona przez Dentons – największą firmę prawniczą świata. W nowej sieci znalazło się 60 agencji, oferujących usługi public affairs w ponad 100 krajach, w tym polska firma Vision Group.
19.09.17, 20:09
reklama & PR » informacje
Nowy mop Ultramax wyręczy też ciebie. Kampania reklamowa mopa Ultramax
Marka Vileda rozpoczęła kampanię promocyjną ulepszonego mopa płaskiego Ultramax. Spoty telewizyjne w mediach ogólnopolskich i tematycznych będą emitowane od 18 września do 29 października br.
19.09.17, 14:09
reklama & PR » ludzie
Paweł Obidziński w Saatchi IS
Od października br. do zespołu Saatchi & Saatchi IS dołącza Paweł Obidziński jako Head of Operations. Będzie on odpowiedzialny za zarządzanie zespołami produkcyjnymi i optymalizację procesów wewnętrznych, struktury oraz szeroko pojętym business inteligence. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 21.10.17

Do zdobycia jeden egzeplarz książki "Nalewka zapomnienia czyli bajka dla nieco starszych dziewczynek".

do 20.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Fortuna i namiętności. Klątwa".

do 19.10.17

Do zdobycia jeden egzeplarz książki "Gry i zabwy dla dzieci".

Kalendarium
Dziś jest 22 września 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Http://www.Autodoc.PL