17.07.17, 08:07

Jarosław Kuźniar i Katarzyna Janowska w kampanii promocyjnej mobilnego Onetu

Kadr ze spotu reklamowego
Fot.: materiały prasowe

Rozpoczęła się kampania promocyjna Onetu. Kreacje oraz motywy przewodnie mają podkreślać innowacje technologiczne mobilnego Onetu, które mają zapewniać użytkownikom bycie zawsze na bieżąco dzięki m.in.: powiadomieniom push, widżetom oraz dostępnej w aplikacji unikalnej funkcji „Onet czytaj!”. W kampanii wzięły udział osobowości związane Grupą Onet-RAS Polska: Katarzyna Janowska, redaktor naczelna Onet Kultura; Jarosław Kuźniar, prowadzący Onet RANO.; Marcin Cejrowski, redaktor naczelny serwisu Plejada.pl oraz Michał Pol, dyrektor programowy segmentu sportowego w Grupie Onet-RAS Polska.

Kampania promocyjna oferty mobilnej Onetu podkreśla innowacje technologiczne wprowadzone przez Onet w czerwcu br., które objęły przede wszystkim wersję mobilną serwisu, która jako pierwsza w Polsce wśród portali jest zbudowana jako PWA (Progressive Web Apps) – ma nowoczesny design, zwiększoną prędkość ładowania strony oraz wiele nowych funkcjonalności. Jedną z nich są powiadomienia push, które pozwalają użytkownikom być zawsze na bieżąco z aktualnymi wydarzeniami w Polsce i na świecie, a także otrzymywać informacje dotyczące pogody czy programu telewizyjnego. Dzięki tej zmianie, powiadomienia, które były dostępne do tej pory jedynie dla aplikacji Onet, trafiają do wszystkich użytkowników serwisu, niezależnie od tego z jakiej platformy korzystają. Spoty promują również unikatowe rozwiązanie „Onet czytaj!”, pozwalające na słuchanie artykułów bez potrzeby ich czytania poprzez uruchomienie tej funkcjonalności komendą głosową „Onet, czytaj”.

Kampania rozpoczęła się 13 lipca i potrwa do końca września. Zostaną w niej wykorzystane formaty digitalowe, spoty radiowe oraz telewizyjne, w których osobowości Onetu zostały obsadzone w nietypowych dla siebie rolach. Działania promocyjne obejmą: telewizję – spoty będą emitowane w stacji TVN oraz kanałach Grupy TVN, TV PULS, Stopklatka oraz AXN, działania w internecie (media własne grupy Onet-RAS Polska) oraz radio (m.in. Eurozet, Time S.A., Agora, Grupa RMF).

Koncepcję kreatywną kampanii przygotował dział artystyczny Grupy Onet-RAS Polska. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Komentarze

Powiązane

18.09.17, 12:09
internet » badania rynku
Kobiety częściej korzystają z aplikacji mobilnej Instagram
Aplikacja Instagram w Polsce przyciąga przed ekrany nawet dziesięć razy więcej kobiet niż mężczyzn – wynika z danych Gemius.
14.09.17, 15:09
internet » informacje
Cały Wrocław, jeden adres. Nowa kampania serwisu Wroclaw Wyborcza
Przez cały wrzesień br. będzie trwać kampania promocyjna „Cały Wrocław, jeden adres” wspierająca serwis Wrocław Wyborcza.
13.09.17, 19:09
internet » informacje
Serwis MobiDeal.pl wchodzi na rynek sprzedaży samochodów
Wkrótce startuje nowy serwis MobiDeal.pl – platforma kojarząca kupujących z dealerami samochodów w całej Polsce i upraszczająca proces zakupu nowych aut.
07.09.17, 08:09
internet » informacje
TVN nawiązał współpracę z Grupą ONET-RAS
Player.pl jest fostępny również pod nowym adresem . Uruchomiony kilka dni temu nowy serwis wraz z nową większą ofertą, zposzerza zasięg dzięki wyjątkowej współpracy z największym polskim portalem internetowym.
05.09.17, 11:09
internet » informacje
TV PULS i OLX otwierają serwis z rekwizytami z serialu Lombard. Życie pod zastaw
Telewizja Puls i OLX otwierają serwis internetowy z rekwizytami, które zagrały w serialu. Zabawa rozpoczęła się 4 września br. na stronie olx.pl, podczas premiery pierwszego odcinka w TV Puls.
04.09.17, 12:09
internet » informacje
Powracają programu Onetu
Od poniedziałku, 4 września br. ruszają programy publicystyczne Grupy Onet-RAS Polska.
01.09.17, 20:09
internet » informacje
EuroBasket 2017 w STS TV
STS będzie transmitować wszystkie spotkania w ramach EuroBasket 2017. 
31.08.17, 23:08
internet » informacje
Interia i Deutsche Welle szukają dzieci zrabowanych podczas II wojny światowej
„Zrabowane dzieci / Geraubte Kinder” to wspólna akcja portalu Interia.pl i telewizji Deutsche Welle. To pierwsze polsko-niemieckie poszukiwania polskich dzieci zrabowanych w czasie II wojny światowej i poddanych germanizacji. Akcja rozpoczyna się 1 września br.
31.08.17, 18:08
internet » informacje
Wakacyjne podróże Polaków w cyklu reportaży wideo Gazeta.pl
W każdą środę swoją premierę w serwisie Gazeta.pl ma kolejny odcinek cyklu „Gazeta do pociągu”. To wideoreportaże z podróży pociągami na najpopularniejszych wakacyjnych trasach w całej Polsce, podczas których Tomasz Golonko poznał niesamowite historie Polaków z całego kraju.
31.08.17, 13:08
internet » informacje
BabyApp - ciąża i poród. Nowa aplikacja Mjakmama.pl i M jak Mama
Serwis Mjakmama.pl i miesięcznik „M jak Mama” uruchomiły aplikację dla kobiet w ciąży: BabyApp – ciąża i poród. To podręczny asystent, który zawiera ważne informacje o każdym etapie ciąży i porodu, porady dla przyszłych i świeżo upieczonych mam, a także powiadomienia i przypomnienia o badaniach lekarskich.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Konkursy
do 21.10.17

Do zdobycia jeden egzeplarz książki "Nalewka zapomnienia czyli bajka dla nieco starszych dziewczynek".

do 20.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Fortuna i namiętności. Klątwa".

do 19.10.17

Do zdobycia jeden egzeplarz książki "Gry i zabwy dla dzieci".

Kalendarium
Dziś jest 22 września 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Http://www.Autodoc.PL