17.07.17, 08:07

Jarosław Kuźniar i Katarzyna Janowska w kampanii promocyjnej mobilnego Onetu

Kadr ze spotu reklamowego
Fot.: materiały prasowe

Rozpoczęła się kampania promocyjna Onetu. Kreacje oraz motywy przewodnie mają podkreślać innowacje technologiczne mobilnego Onetu, które mają zapewniać użytkownikom bycie zawsze na bieżąco dzięki m.in.: powiadomieniom push, widżetom oraz dostępnej w aplikacji unikalnej funkcji „Onet czytaj!”. W kampanii wzięły udział osobowości związane Grupą Onet-RAS Polska: Katarzyna Janowska, redaktor naczelna Onet Kultura; Jarosław Kuźniar, prowadzący Onet RANO.; Marcin Cejrowski, redaktor naczelny serwisu Plejada.pl oraz Michał Pol, dyrektor programowy segmentu sportowego w Grupie Onet-RAS Polska.

Kampania promocyjna oferty mobilnej Onetu podkreśla innowacje technologiczne wprowadzone przez Onet w czerwcu br., które objęły przede wszystkim wersję mobilną serwisu, która jako pierwsza w Polsce wśród portali jest zbudowana jako PWA (Progressive Web Apps) – ma nowoczesny design, zwiększoną prędkość ładowania strony oraz wiele nowych funkcjonalności. Jedną z nich są powiadomienia push, które pozwalają użytkownikom być zawsze na bieżąco z aktualnymi wydarzeniami w Polsce i na świecie, a także otrzymywać informacje dotyczące pogody czy programu telewizyjnego. Dzięki tej zmianie, powiadomienia, które były dostępne do tej pory jedynie dla aplikacji Onet, trafiają do wszystkich użytkowników serwisu, niezależnie od tego z jakiej platformy korzystają. Spoty promują również unikatowe rozwiązanie „Onet czytaj!”, pozwalające na słuchanie artykułów bez potrzeby ich czytania poprzez uruchomienie tej funkcjonalności komendą głosową „Onet, czytaj”.

Kampania rozpoczęła się 13 lipca i potrwa do końca września. Zostaną w niej wykorzystane formaty digitalowe, spoty radiowe oraz telewizyjne, w których osobowości Onetu zostały obsadzone w nietypowych dla siebie rolach. Działania promocyjne obejmą: telewizję – spoty będą emitowane w stacji TVN oraz kanałach Grupy TVN, TV PULS, Stopklatka oraz AXN, działania w internecie (media własne grupy Onet-RAS Polska) oraz radio (m.in. Eurozet, Time S.A., Agora, Grupa RMF).

Koncepcję kreatywną kampanii przygotował dział artystyczny Grupy Onet-RAS Polska. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Komentarze

Powiązane

24.07.17, 15:07
internet » e-commerce
E-handel najpopularniejszy w poniedziałki
86 proc. polskich internautów odwiedziło w czerwcu serwisy i aplikacje związane z e-handlem. Największym zainteresowaniem użytkowników sieci cieszyły się one w poniedziałki. Najpopularniejszymi serwisami e-commerce były Allegro.pl, Ceneo.pl i Aliexpress.com.
21.07.17, 20:07
internet » informacje
Valkea Media z projektem Domena Piękna dla Pierre Fabre
Domena Piękna to nowy projekt content marketingowy realizowany przez Valkea Media dla francuskiego producenta dermokosmetyków PIERRE FABRE DERMO-COSMÉTIQUE. 
20.07.17, 18:07
internet » informacje
Wyjazdyzdzieckiem.pl. Ruszył nowy serwis turystyczny dla rodziców
Wystartował nowy serwis turystyczny dla rodziców – Wyjazdyzdzieckiem.pl. Twórcy serwisu planują zbudować społeczność użytkowników skupioną wokół podróżowania z dziećmi.
20.07.17, 11:07
internet » informacje
Richard Magazine Poland. Nowy portal na polskim rynku
Richard Magazine Poland to nowy portal na polskim rynku, o tematyce modowej i lifestylowej. Pomysłodawcą konceptu jest amerykańska firma Inventive Software LLC. 
18.07.17, 20:07
internet » informacje
10. urodziny serwisu Deccoria.pl
Nagrody dla najbardziej aktywnych użytkowników i konkursy z nagrodami – tak swój jubileusz świętuje Deccoria.pl, największy w Polsce internetowy serwis społecznościowy o aranżacji wnętrz i ogrodów, należący do Grupy Interia.pl.
17.07.17, 13:07
internet » badania rynku
Gemius: w Europie rośnie popularność urządzeń z systemem iOS
W 13 na 14 analizowanych krajów zwiększył się odsetek odsłon stron WWW wykonywanych za pomocą urządzeń wyposażonych w system Apple’a. iOS jest najbardziej rozpowszechniony w Turcji, gdzie jedna piąta odsłon wykonywana jest na urządzeniach z tym systemem.
17.07.17, 10:07
internet » ludzie
Rekrutacja redaktora naczelnego Wprost.pl. Natalia Rzewińska redaktor prowadzącą
Natalia Rzewińska została nową redaktor prowadzącą serwis Wprost.pl. Zastąpi na tym stanowisku Marcina Lisa.  Jednocześnie trwa rekrutacja na stanowisko redaktora naczelnego serwisu.
17.07.17, 08:07
internet » informacje
Jarosław Kuźniar i Katarzyna Janowska w kampanii promocyjnej mobilnego Onetu
Rozpoczęła się kampania promocyjna Onetu. Kreacje oraz motywy przewodnie mają podkreślać innowacje technologiczne mobilnego Onetu.
16.07.17, 18:07
internet » informacje
Gra o tron na Snapchacie: specjalne animowane filtry są już dostępne dla fanów produkcji HBO
Na kilka dni przed oficjalną premierą pierwszego odcinka siódmego sezonu "Gry o tron", HBO udostępniło specjalny filtr Snapchata dla fanów serialu. Filtr można pobrać za pomocą kodu opublikowanego na fanpage’u "Gry o tron HBO", który aktywuje się przy użyciu aplikacji Snapchat.
16.07.17, 15:07
internet » informacje
Zakład. Saleta vs. Kuźniak. Nowe reality show z udziałem sportowca i kucharza na Onet.pl
17 lipca br. na Onet.pl będzie można zobaczyć pierwszy odcinek reality show z udziałem Przemysława Salety oraz Dariusza Kuźniaka. Bohaterowie programu – sportowiec i kucharz – na oczach widzów będą się nawzajem szkolić w swoich dziedzinach.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Konkursy
do 30.09.17

Pula nagród w konkursie to aż 103 książki i inne niespodzianki. 

do 26.09.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Niebieskie migdały".

do 24.09.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Uzasadniona wątpliwość".

Kalendarium
Dziś jest 27 lipca 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

15.09.2017 r., Kraków.

Http://www.Autodoc.PL