14.07.17, 19:07

4Frame z nową identyfikacją i strategią rozwoju

4Frame
Fot.: materiały prasowe

Agencja reklamowa 4Frame zmienia logo oraz pozostałe elementy identyfikacji wizualnej. Nowy logotyp ma wyrażać osobowość i kierunki rozwoju agencji, która wzmacnia kompetencje kreatywne i digitalowe.

Nowe logo 4Frame ma oddawać wizję działania agencji, która wzmacnia swoje kompetencje w obszarze tworzenia konceptów kreatywnych kampanii oraz w obszarze digital, a jednocześnie symbolizuje pełną feerię możliwości agencji w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych.

„Jesteśmy niezależną grupą reklamową z 10-letnim doświadczeniem, dynamicznym i zaangażowanym zespołem ludzi z pasją oraz wielką energią do kreowania przyszłości. Mamy kompetencjei wystarczająco dużo fantazji, by tworzyć innowacyjne oraz unikalne na rynku kampanie. To właśnie chcieliśmy przenieść na naszą identyfikację wizualną. Połączenie tradycyjnej formy z nowoczesną, kolor, faktura i struktura  w naszym logotypie –  to wszystko ma znaczenie i pokazuje wielowymiarowe spojrzenie, brak ograniczeń oraz kreatywność” – mówi Małgorzata Piwowarska-Pinilla, Managing Director 4Frame.

Zmiana identyfikacji jest zwieńczeniem procesu wychodzenia agencji poza obszar shopper marketingu. 4Frame stawia na szeroko pojętą strategię komunikacji 360, a nową identyfikację uzupełnia o claim wyrażający wartości i charakterystyczny klimat Agencji - „Wszystko zaczyna się od ludzi”.

„Naszym celem jest być blisko ludzi, zarówno w relacjach z naszym zespołem, z klientami, z partnerami i wreszcie z konsumentami.  Słyszymy i słuchamy, rozumiemy, przewidujemy potrzeby oraz  kreatywnie i innowacyjnie tworzymy. Jesteśmy dla ludzi. Dla nich myślimy. Ich angażujemy. I z nimi wspólnie celebrujemy.#4think #4create #4engage #4celebrate. Chcieliśmy, by logo także oddawało nasze otwarte i energetyczne podejście ” – wyjaśnia Małgorzata Piwowarska-Pinilla.

W swoim portfolio 4Frame ma m.in. takie kampanie jak: „5 posiłków dziennie” i „Nestlé Porusza Polskę” dla Nestlé Polska, „Dobrze się komponuje”, „Twoja kuchnia ma to coś” i „Codziennie baw się smakiem” dla marki Arla Apetina z portfolio Arla Foods, „Bądź Grześki, chrup swoje” dla marki Grześki z portfolio Colian, „Owoce Świata” dla Tymbarku, „UwielBBiam” dla Garnier oraz ponad 200 kampanii dla marek z portfolio Procter&Gamble. Agencja na stałe obsługuje kompleksowo takie marki jak: Maxi Zoo oraz Chiquita. Wśród marek obsługiwanych przez agencję w  Social Mediach są mi.in.: Frisco, Lurpak, Arla Apetina, Maxi Zoo i Chiquita.

Komentarze

Powiązane

25.07.17, 14:07
reklama & PR » ludzie
Jarosław Bębenek w LiquidThread
Z początkiem lipca br. do agencji LiquidThread dołączył Jarosław Bębenek, który wzmocni zespół pracujący dla Coca-Cola. Jarosław objął stanowisko Project Managera.
25.07.17, 12:07
reklama & PR » informacje
Partner of Promotion wspólnie z MottMacDonald
Agencja Partner of Promotion podjęła współpracę z MottMacDonald Polska. Firmy wspólnie zrealizują działania na rzecz Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej.
24.07.17, 19:07
reklama & PR » informacje
Gong stworzył inteligentny kapsel dla Tymbarku
Gong wygrał przetarg na obsługę Tymbarku i stworzył dla marki inteligentny kapsel. Innowacyjna aplikacja FunBot to pierwsze w Polsce wykorzystanie sztucznej inteligencji do komentowania zdjęć w czasie rzeczywistym.
24.07.17, 18:07
reklama & PR » informacje
Grześki wracają do szkoły. Akcja marki Grześki
Z myślą o dzieciach wracających do szkoły, marka Grześki organizuje akcję konsumencką pt. „Grześki wracają do szkoły”. Zgłoszenia będą przyjmowane od 15 sierpnia do 15 września br.
24.07.17, 17:07
reklama & PR » informacje
Audioriver Festival już po raz szósty z agencją Allegro
Agencja Allegro po raz 6. odpowiada za działania komunikacyjne wokół festiwalu Audioriver i wydarzeń mu towarzyszących. 12. edycja imprezy odbędzie się w Płocku w dniach 28-30 lipca br.
24.07.17, 16:07
reklama & PR » informacje
Powermat klientem Synertime
Powermat, innowacyjny startup z branży nowych technologii to kolejny klient Synertime. 
24.07.17, 13:07
reklama & PR » informacje
Nowy Desperados Nocturno przenosi imprezę na wyższy poziom
W sierpniu br. ruszy szeroka kampania wspierająca wprowadzenie nowego Desperadosa Noctruno. 
24.07.17, 12:07
reklama & PR » informacje
Zenith: konsumpcja video rośnie o 20 proc. dzięki urządzeniom mobilnym
Czas oglądania online video wzrośnie w 2017 r. aż o 20 proc. − wynika z opublikowanego przez agencję mediową Zenith raportu „Online Video Forecasts 2017”.
21.07.17, 16:07
reklama & PR » informacje
2b design promuje Polskę w Hannoverze i Astanie
W stolicy Kazachstanu – Astanie, w od 10 czerwca do 10 września br., trwają międzynarodowe targi Expo 2017. Motywem przewodnim wydarzenia jest „Energia przyszłości”. Za udział Polski w tym wydarzeniu odpowiedzialna jest Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Ministerstwo Rozwoju.
21.07.17, 15:07
reklama & PR » informacje
SuperOdporność i MegaMózg. Nowi superbohaterowie BebiProgram
Wystartowała nowa kampania digitalowa marki Bebilon 2 i Bebilon Junior z Pronutra+ z dwoma bohaterami w roli głównej: SuperOdpornością i MegaMózgiem. Kampania ma na celu przedstawienie rozwoju odporności i mózgu dziecka z innej niż zazwyczaj perspektywy.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 30.09.17

Pula nagród w konkursie to aż 103 książki i inne niespodzianki. 

do 26.09.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Niebieskie migdały".

do 24.09.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Uzasadniona wątpliwość".

Kalendarium
Dziś jest 27 lipca 2017
Polecamy
Konferencje

18-20.10.2017 r., Warszawa.

15.09.2017 r., Kraków.

Http://www.Autodoc.PL